וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת שקט אחרי הסערה: מלונות למבוגרים בלבד

26.8.2014 / 8:57

כל החופש דאגתם לילדים לסידור ותעסוקה. עכשיו, עם החזרה לבית הספר, הגיע הזמן שגם אתם תצאו לחופשה קטנה משלכם. הנה מלונות בארץ שמיועדים למבוגרים בלבד, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים...

ט"ו באב חופשה רומנטית רחצה בריכה. ShutterStock
זה הזמן לפנק גם את עצמכם בחופשה/ShutterStock

כל הורה יודע את האמת: חופשה אמיתית היא חופשה ללא ילדים. אולי לא נעים להודות בכך, אבל לצאת לנופש עם הקטנים שרבים במושב האחורי כל הדרך עד אילת - עלול להרוס את הסופשבוע. תשכחו מסקס וזמן איכות, כי כל החופשה שלכם הופכת למרוץ אחר אטרקציות בשביל הילדוד'ס (ולא, ערוץ הילדים בטלוויזיה של המלון לא נחשב).


עוד על החופשה שלכם בארץ:
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל
לא להתקרב: אזור החופשות המזוהם בארץ
אילת שלא הכרתם: המהפך של עיר הנופש של ישראל
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון


אז עכשיו, כשהגיע (סוף-סוף) הזמן להחזיר את הילדים לבתי הספר ושאר עיסוקים, אולי תוכלו גם אתם לנוח קצת לפני שיבואו החגים, שגם בהם לא באמת תוכלו לנוח. אז לאלו שמתחשק פסק זמן רק לעצמם, מבלי להיתקל בילדים רועשים שמתרוצצים בבריכה, ישנם ברחבי הארץ בתי מלון שמארחים רק מבוגרים. הנה כמה מהמלונות, שמאפשרים כניסה רק מגיל 18, או כמו שנעים יותר לומר "למבוגרים בלבד".

פרימה ספא קלאב, ים המלח

הנה ההזדמנות שלכם להירגע ולהתנתק מכל הלחצים היומיומיים: במלון פרימה ספא קלאב בים המלח יש חוף ים פרטי וסדנאות ופעילויות בתחומי הלייף סטייל והנפש, כמו סדנאות לחיזוק האינטימיות הזוגית, הרצאות בנושא עיצוב פנים, תרגולי טאי-צ'י ומדיטציות.


לחיי החופשה: מה יש במלון היין הראשון בישראל?


גולת הכותרת היא הספא: בבית המלון מחכים לכם בריכות מי מלח, ג'קוזי, חמאם טורקי וחדרי סאונה. לא רק שהכניסה למלון מגיל 18 בלבד, השימוש בטלפונים ניידיים אסור בשטחי המלון הציבוריים. סוף-סוף יהיה לכם שקט מהקבוצות בוואטסאפ.

מחירים: לחדר סטנדרט לשני לילות החל מ-1,400 שקלים לזוג. לחדר דלוקס עם ג'קוזי - החל מ-2,268 שקלים לזוג.
פרטים נוספים: באתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השימוש בסלולר אסור בשטחי המלון הציבוריים. פרימה ספא קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרודס ויטאליס, אילת

ליד מרכז חנויות ומסעדות וצמוד לחוף ים פרטי, ממוקם המלון היוקרתי הרודס ויטאליס באילת. חדרי המלון, המותאמים לזוגות בלבד, מעוצבים בסגנון אוריינטלי ואקזוטי והסוויטות כוללות מרפסת שיזוף הצופה לבריכה. המעשנים שביניכם יאלצו לקחת שאחטה מחוץ לחדרים, שבהם העישון אסור בהחלט.

בית המלון כולל שירות vip לאורחים, למשל, הסעה משדה התעופה, חלוקת אישית של עיתונים וכניסה חופשית לטרקלין הויטאליס שכולל בר, שתייה חמה ונשנושים. חוץ מזה, במלון פועלת מסעדת שף המתמחה בדגים טריים והאורחים יכולים ליהנות מכניסה לספא ללא תוספת תשלום, המציע מעל 60 סוגי טיפולים.

מחירים: לסופשבוע הקרוב 1,490 שקלים ללילה לזוג חצי פנסיון. באמצע שבוע בתאריך 1.9 1,190 שקלים ללילה לזוג חצי פנסיון.
פרטים נוספים: באתר האינטרנט.

סוויטה מלון הרודס ויטאליס באילת. איה בן עזרי,
מותאם לזוגות בלבד. מלון הרודס ויטאליס/איה בן עזרי

מלון ספא שיזן, הרצליה

במלון ספא שיזן בהרצליה ישנם 40 חדרי בוטיק, המעוצבים בהשראת הסגנון היפני בעלי מרפסת עם נוף לים. אחרי שתיהנו מהעיצוב היפני, אתם מוזמנים גם לשבת לאכול במסעדה בעלת עיצוב יפני. במסעדת שיזן בר, מסעדתו של השף דודו כהן, תיהנו ממנות מגוונות כמו אנטריקוט ברוטב תמרים ויין, פטריות מוקפצות ופילה דניס ברוטב מתקתק של שום וג'ינג'ר.

כמובן שאי אפשר לדלג על הספא, הכולל בריכה מקורה, חדרי סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, מכון כושר, חוגים כמו אירובי ופילאטיס, טיפולי קוסמטיקה ועיסויים.

מחירים: 1,700-1,100 שקלים ללילה באמצע שבוע לזוג.
פרטים נוספים: באתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו לנפוש בטוקיו. מלון ספא שיזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעגל של חוני, אמירים

גם באזור הצפון תמצאו מלון למבוגרים בלבד. ב"מעגל של חוני", מלון בוטיק באמירים, תוכלו לקבל מגוון טיפולים בספא, כמו עיסוי צלילים טיבטי ועיסוי מלזי שבו משתמשים במקלות במקבוק ולאכול ארוחת בוקר כפרית, שבה יוגשו לכם מאפים הנאפים במקום פירות הגדלים בבוסתן בחצר ושמן זית שמופק מעצי הגינה במלון.

אחרי הארוחה, אם יתחשק לכם קצת לספוג תרבות, תוכלו להשאיל ספר ללא תשלום מספריית המלון ולקרוא מול הנופים היפהפיים של הרי רמת הגולן.

מחירים: בסוויטת דה לוקס לילה באמצע שבוע לזוג - 1,110 שקלים, שני לילות באמצע שבוע 2,000 שקלים, לילה בסופשבוע 1,300 שקלים ושני לילות בסופשבוע 2,400 שקלים.
פרטים נוספים: באתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנקו עצמכם בעיסוי צלילים טיבטי ומלזי. המעגל של חוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון בוטיק פנחס וגסטון, מושב לימן

מלון זה זכה כבר מזמן לענות להגדרה של מלון יוקרתי ושקט, ולא רק בשל איסור הכניסה לילדים. מדובר על וילה הממוקמת במושב לימן שבגליל המערבי ובה ארבע סוויטות מהן נשקף נוף לחוף הים היפהפה שבין נהרייה לעכו. גם כאן ניתן להתפנק בטיפולי ספא כמו שיאצו, אבנים חמות ורפלקסולוגיה.

מחירים: 2,600-2,300 שקלים לזוג סוויטה ללילה.
פרטים נוספים: באתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפנינה היוקרתית של הגליל המערבי. פנחס וגסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully