וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ה-wifi יקר? התלונות שמטריפות עובדי מלון

22.6.2014 / 13:59

לבקש בקשות מגוחכות מפקיד הקבלה, להתלונן על מחיר ה-wifi, לבקש אין-ספור מגבות ועוד לא מעט תלונות שיכולות להוציא את עובדי המלון מדעתם. לידיעת האורחים

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
לפעמים האורחים סוחטים את המיץ מעובדי המלון. חדרניות/ShutterStock

נכון, חופשה אמורה להיות הרגע הכי מהנה של השנה. בימים האלו האדם צריך נינוח, שליו ומחוייך, ואמור להיות במצב רוח חיובי עם כל סביבתו.

אבל אם כל זה נכון, למה ברגע שאנשים קצת מתרחקים מהבית שלהם, הם מאבדים כל חוש מוסרי ופשוט מטריפים כל עובד שהם נתקלים בו? לאיזה מצב תודעתי מעוות הם נכנסים, כשהם חושבים שכל דבר מגיע להם? הנה מספר דברים שאורחים בבתי מלון עושים בשיא הטבעיות, דברים קטנים שיכולים להוציא כל איש צוות מדעתו.

עוד על החופשה שלכם במלון:
דו"ח עולמי: המלונות בישראל מהיקרים בעולם
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת

1. להניח שכל עובד עושה הכל

אתה יושב בבר של הלובי, מזמין בירה, ופתאום שואל את המלצר: "תגיד, למה המפתח שלי לחדר לא עובד? נשארו עוד מגבות לבריכה? כמה עולה מונית מפה לטבריה?" והמלצר, מחויך ומנומס, מתאפק שלא לצחוק (במקרה הטוב), או לצעוק עליך (במקרה הפחות טוב).

2. לבקש בקשות מגוחכות מפקיד הקבלה

נכון, אתה בחופשה, אתה מתרגש, מגיע לך הטוב ביותר, אבל זה לא אומר שהפקיד יכול לארגן לך עכשיו סלסלת פיקניק לים וכרטיסים להופעה של אייל גולן. לא, זה לא התפקיד שלו. תירגע.


* והנה הנוסעים שיהרסו לכם את הטיסה...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

3. להפוך כל בעיה קטנה להיסטריה

אז מה קרה? הבטריות של השלט רחוק לא עובדות? פעם ראשונה שאתה נתקל בכזאת בעיה? למה להתקשר בזעם לקבלה ולצעוק על כולם? בסדר, נחליף לך סוללות. מצטערים שהאסון הזה קרה. האם תשרוד?

קונסיירז' פקיד קבלה בית מלון. ShutterStock
הוא לא הפיתרון לכל בעיה שיש לך. פקיד קבלה במלון/ShutterStock

4. להשאיר אשפה במסדרון

אנחנו מבינים, אתה רוצה שהחדר יישאר נקי. ואם יש לך מגש של שירות חדרים, זה בסדר, תניח אותו על הרצפה, נאסוף אותו. אבל למה להשאיר את כל הזבל של החדר שלך בחוץ? אתה מבין שיש פה עוד אנשים?

5. לצבור "סטוקים" של מגבות ומפתחות

זה מה שעושה לך טוב? לקחת הביתה מגבת קטנה? לשמור כמזכרת את המפתח של המלון, ולהסתכל עליו אחר כך, על הכרטיס המרובע הזה ולהיזכר בימים היפים? לך קנה מזכרת אחרת.

6. להתלונן על המחיר של ה-wifi

תגיד, בן כמה אתה? עוד לא הבנת איך זה עובד? עדיין בכל פעם אתה מופתע מחדש מהמחיר שגובים על גלישה באינטרנט? ולמה ארוחת הבוקר עולה כל כך הרבה? ככה! ואנא, אני רק בצוות הבידור פה, התחלתי לעבוד פה לפני שלושה שבועות, מה אתה רוצה ממני?

7. להזמין משירות חדרים דברים שלא בתפריט

יש תפריט ובו רשומות המנות, ובו גם רשומות השעות שבהן ניתן להזמין. אנא ממך, לקוח יקר, התייחס ברצינות למה שכתוב. כי מה שלא כתוב, אין. אי אפשר.

חדרנית מגבות. ShutterStock
אתם באמת צריכים כל כך הרבה מגבות? חדרנית במלון/ShutterStock

8. להכחיש שלקחת דברים מהמיני בר

אדוני, במקרר היו שלוש פחיות קולה, ועכשיו יש שם שתיים. לא, הדיאט פפסי הזה הוא לא שלנו. אתה מוכן לשלם על מה ששתית, או שאתה בקטע של לגנוב? שילמת לנו אלפי שקלים על חופשה, ועכשיו אתה מתקמצן על שמונה שקלים?

9. להגיע מוקדם מדי

אבל כתבנו שהצ'ק-אין לחדר מתחיל ב-14:00 בצהריים, לא? אז למה אתה מגיע עם כל המשפחה בעשר בבוקר, ואחר כך עוד כועס שהחדר לא מוכן ומאשים אותנו?

10. להתלונן על סוג החדר שקיבלת

אז מה אם בהזמנה היה כתוב "חדר סטנדרטי, בלי נוף לים, מיטה זוגית". למה לא קיבלתי סוויטה? אפשר לשדרג? לא אדוני, אי אפשר. ולא, גם לא מגיעה לך הנחה.

מכירים עוד תלונות במלון? ספרו לנו בטוקבקים!

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully