וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים שיהפכו טיסה ארוכה לחוויה נעימה

15.4.2015 / 10:08

טיסות ארוכות בהחלט יכולות דבר מעיק ולא נוח. אבל בעזרת כמה אביזרים קטנים, שלא תופסים מקום וכדאי מאוד לשים בתיק, ניתן לשדרג בצורה משמעותית את הנוחות, ולהוריד קצת מהמתח והלחץ. הנה כמה מהם

אילוסטרציה. ShutterStock
הטיסה המייגעת יכולה להפוך נעימה יותר/ShutterStock

זה לא סוד שטיסות ארוכות במחלקת תיירים יכולות לעלות על העצבים ולענות גם את האדם השליו ביותר. עם זאת, בעזרת כמה אביזרים קטנים, שלא תופסים מקום וכדאי מאוד לקחת בתיק לטיסה, ניתן לשדרג בצורה משמעותית את הנוחות, ולהוריד קצת מהמתח והלחץ. נכון, זה לא יהפוך את המושב שלך למחלקה ראשונה, אבל כל עזרה קטנה יכולה להיות משמעותית.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
מה הדבר שהכי מפריע לנוסעים בטיסה?
מיהי חברת התעופה הכי בטוחה בעולם?
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה


1. כרית שתופסת את ראש
ישנן הרבה כריות ראש נוחות, אבל זו של Komfort Kollar נוחה במיוחד, מאחר שהיא כמעט שלא תופסת מקום ושוקלת מעט מאוד. ניתן לנפח אותה, בעזרת כמה נשיפות קצרות, לעטוף איתה את הצוואר, ואז להדק אותה בעזרת סקוטש. זה מקיף היטב את הצוואר, מגן עליו ושומר עליו יציב על אף ההתפתלויות שלך, גם כשאת מנמנמת והראש שלך נופל מטה (עלות: 28 דולרים).

2. שמיכה שלא תופסת מקום
לנסיעות ליעדים עם מזג אוויר קר, כדאי לקחת צעיף פשמינה רחב, שיכול לשמש גם כשמיכה במטוס וגם כצעיף עם ההגעה. עם זאת, כשנוסעים ליעדים חמים, עדיף לקחת שמיכת Coolmax Cocoon, שהיא קלה מאוד, תופסת מעט מקום, רכה ונעימה (עלות: 30 דולרים).

3. כרית מושב מתנפחת
גם את הכרית הזו כדאי לצרף, וניתן לסחוב אותה על המזוודה שעמה עולים למטוס, ולהשתמש בה שנייה לפני שאת מעלה את המזוודה לתא מעל למושב. צריך רק לסובב את השסתום, וכמו בקסם, הכרית מתמלאת אוויר, עוזרת לך לשמור על הרגליים, הירכיים והישבן מהתכווצויות (על ידי הורדת לחץ מעמוד השדרה), ומעניקה תחושה כאילו את יושבת על ענן. אזהרה לאנשים גדולים/גבוהים: הכרית מוסיפה לך עוד שניים-שלושה ס"מ, כך שחגורת הבטיחות עלולה ללחוץ מעט, ומשענת הראש עלולה להיות בגובה לא מתאים. (עלות: 40 דולרים).

נוסע ישן במהלך טיסה. ShutterStock
כרוית לצוואר פשוטה - ואתם ישנים במהלך הטיסה/ShutterStock

4. מתקן ללפטופ
ככל שאדם גבוה יותר, כך קשה לו יותר להשתמש במחשב אישי על השולחן הנמוך במטוס. אדם נאלץ ממש להתפתל ולהתכופף על מנת לצפות במסך המחשב על המדף הקטן שמולו, וזה עלול להיות מתיש. מתקן ללפטופ מרים את המסך בחמישה-שישה ס"מ, שהם כל ההבדל בין סיוט וצוואר כואב לחוויה נעימה ונסבלת. עם זאת, כדאי להזהיר שבטן מעט שמנה מדי יכולה ליצור צפיפות (עלות: 20 דולרים).

5. קרם פנים מרענן
אחת לכמה שעות אפשר למרוח על הפנים שכבה דקה של קרם, וזה לא רק נותן תחושה מרעננת, זה מקרר את העור, מונע לחות, ונותן חיים וניחוחות נעימים במהלך רגעים קשים (עלות: 18 דולרים).

6. מלפפונים כרפידות עיניים
מלפפונים עוזרים מאוד להתרעננות, ומעניקים חיים לעיניים עייפות במהלך טיסות לילה מפרכות. אז בדיוק כשממריאים וצריך לסגור את כל המכשירים האלקטרוניים, שימו לכם שתי חתיכות מלפפון מיוחדות על העיניים והשאירו אותן 10 או 15 דקות רצוף. שוב תוכלו להרגיש לרגע בני אנוש ולהירגע (עלות: 6 דולרים).

יש לכם טיפים נוספים להנעים את הטיסה? ספרו לנו בטוקבקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully