וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל

26.5.2014 / 8:09

איך למצוא טיסות ולחסוך כסף; מה חשוב לדעת לפני ששוכרים רכב; איזה אטרקציות מתאימות לקטנים ועוד - קבלו 10 אפליקציות חופשה ללא תשלום, שחייבות להיות לכם בסלולר לפני שאתם יוצאים לחו"ל

אפליקציית טיולים כרטיס טיסה אלקטרוני. ShutterStock
כל מה שאתם צריכים לחופשה - ממש בתוף כף היד. אפליקציות לחופשות בחו"ל/ShutterStock

פעם, בעידן שלפני המצאת הסמארטרפונים, להתמצא בחו"ל היה עניין הרבה יותר מסובך. היינו צריכים להצטייד בספרי תיירות כבדים, במפות לא ברורות ולקוות שעוברי האורח יהיו נחמדים דיים כדי להסביר לנו באנגלית היכן נמצאת כל אטרקציה ואטרקציה.

לשמחתנו, אפליקציות שונות בסמארטפון עושות בשבילנו את העבודה והופכות את הטיול בחו"ל לנוח במיוחד. לפניכם 10 אפליקציות חובה שכל תייר צריך שיהיו לו לפני שהוא יוצא לחופשה.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
חופשה זולה בחו"ל: היעדים המשתלמים ביותר

1. Pack the Bag: ארגון המזוודה

טיול לחו"ל כולל את המטלה הקשה מכולם- ארגון המזוודה. אם אתם חוששים לשכוח קרם הגנה או לחלופין, מעיל דובון, Pack the Bag תעזור לכם לסדר את המזוודה.

תוכלו להכין רשימת ציוד לפי סוג הטיול (טרק או חופשת בטן גב) ולפי סוג המטייל (ילד או מבוגר) וכך לעקוב אחר הציוד הדרוש ולוודא כי לא שכחתם כלום. רק חשוב לא לשכוח דבר אחד - להוריד את האפליקציה.

מחיר: חינם
להורדה באייפון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הטיפים לאריזת מזוודה. אפליקציית Pack the Bag/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. המדריכים של Pocket Guide

אם עייפתם מלקרוא טקסטים שלמים על יעד הטיול, זה המדריך בשבילכם. Pocket Guide הוא מדריך קולי המאפשר לכם לקבל אינפורמציה רבה על כל אתר ואתר ביותר מ-100 ערים מרכזיות ברחבי העולם. האפליקציה מזהה על ידי GPS היכן אתם נמצאים לאורך מסלול הטיול ומאפשרת לכם להאזין להסברים על המקום, לקבל המלצות על מקומות בילוי ומסעדות, כל זאת בליווי קטעי וידאו ותמונות.

בנוסף לכך, באפליקציה ישנה מפה של העיר שפועלת גם ללא חיבור לרשת, וכך תוכלו תמיד לצפות בה גם כאשר אין באפשרותכם להתחבר לאינטרנט. עוד אופציות נחמדות שמציעה האפליקציה: באפשרותכם ליצור סרטון בתלת מימד של המקומות בהם אתם נמצאים ולשתף בקלות עם חברים, וכן לעיין ב-400 סיורים המומלצים על ידי מדריכים מקומיים.

מחיר: חינם
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מידע על כל אתר שתהיו בו. אפליקציית Pocket Guide/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. Skyscanner: מציאת טיסות ברחבי העולם

25 מיליון אנשים כבר משתמשים באפליקציית הטיסה הזאת ויש לכך כנראה סיבה טובה - מדובר ביישום יעיל במיוחד שיאפשר לכם לחפש טיסות משדה התעופה בו אתם נמצאים ובמטרה שטיסות אלו יהיו הזולות ביותר בשוק.

האפליקציה מספקת הצעות לטיסות של מאות חברות תעופה ברחבי העולם, ולאחר בחירת תאריך הטיסה והחזרה ומספר הנוסעים, תוכלו לסנן לפי קטגוריות שונות כמו מחיר, חברת תעופה, משך הטיסה, מספר עצירות ועוד. ניתן להזמין את הטיסה ולשלם עליה באמצעות האפליקציה.

מחיר: חינם
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למצוא את הטיסות הכי זולות שיש. אפליקציית Skyscanner/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. ConvertPad: המרת מידות ומחירים

בוודאי יצא לכם להתלבט בזמן מסע שופינג בחו"ל, אם הנעליים במידה המקומית תתאים לקרוב משפחה בארץ, תוך כדי שאתם מנסים לחשב מהו המחיר בשקלים. עוד בעיה מוכרת לתיירים היא שלטים המסמנים על מרחק של אתר מסוים, בקנה מידה שאינו מוכר לנו הישראלים.

אפליקציית ConvertPad הופכת את כל העסק לפשוט יותר, ומאפשרת להמיר מידות בגדים ונעליים, מרחקים ומטבעות. באפליקציה קיימת גם אפשרות לקבל מידע נוסף על יחידות המידות והמחירים בויקיפדיה, לשמור המרות מועדפות ולבחור את שער החליפין הרצוי לכם.

מחיר: בחינם, ומחיר האפליקציה ללא פרסומות הוא 10 שקלים.
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יודעים מה שער החליפין במדינה? השתמשו באפליקציית ConvertPad/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. Word Lens: תרגום בזמן אמת

אם אין לכם מושג מה פירוש המילים " Vada dritto e poi giri a destra" באיטלקית, האפליקציה הזאת תוכל לגלות לכם שהמשמעות היא "לכו ישר ואז פנו שמאלה". Word Lens הוא יישום די גאוני שחוסך לכך את הצורך להיסחב עם מילון עב כרס.

האפליקציה, שפועלת גם ללא חיבור רשת, מתרגמת מספרדית, רוסית, איטלקית, צרפתית, גרמנית ופורטוגזית לאנגלית (ולהפך) וניתן להשתמש בה באמצעות הקלדת הטקסט או על ידי צילום אובייקט טקסטואלי כמו תפריט מסעדה, תמרורים, שלטי רחוב, מפות ועוד.

מחיר: חינם, 4.99 דולר לרכישת כל חבילת שפה
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך להיסחב עם מילון כבד. אפליקציית Word Lens/מערכת וואלה!, צילום מסך

Trip Advisor .6: חוות דעת ממטיילים

ואיך אפשר בלי Trip Advisor המסורתי: כדי לדעת באיזה מלון באמת כדאי ללון ומאיזה כדאי להתרחק, ומהי המסעדה עם התפריט הכי טעים ואיזו תגרום לכם לקלקול קיבה, אין כמו להתייעץ עם מטיילים כמוכם, שאמורים להיות אובייקטיבים. Trip Advisor היא אפליקציה שמספקת חוות דעת מהימנות של מטיילים, המלצות וכן תמונות.

האפליקציה סוקרת את הסביבה בה אתם נמצאים באמצעות GPS ומספקת לכם אינפורמציה בהתאם לאתרים ומקומות הבילוי מסביבכם, מאפשרת לרכוש כרטיסי טיסה ולהזמין חדרים בבתי מלון, לקבל תשובות לשאלות בפורומים ממטיילים שונים, וגם להוסיף בעצמכם תמונות וביקורות.

מחיר: חינם
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטיילים יודעים הכי טוב לאן ללכת. אפליקציית Trip Advisor/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. Happy Hours: מדריך לחובבי ברים

עבור אלה מכם שבשבילם אלכוהול הוא טעם החיים, או כאלה שפשוט מחפשים מקום בילוי נחמד לערב, אפליקציית Happy Hours היא בגדר חובה. תמצאו כאן מידע על ברים ופאבים הפזורים ברחבי ארצות הברית, כולל כתובת, תפריט ותמונות של המקום.

ניתן לגשת למידע באמצעות מפה המציגה את הפאבים הממוקמים באזורכם, או לחפש על ידי מסננים שונים כגון שעות פתיחה, פאבים עם הופעות, סוג המשקאות, האם קיים אינטרנט אלחוטי ועוד.

מחיר: חינם
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הבר הכי קרוב אליכם? אפליקציית Happy Hours/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. RoadNinja: מדריך לשוכרי הרכב בחו"ל

שוכרים רכב בחו"ל? עם אפליקציית RoadNinja תוכלו לנסוע בראש שקט. האפליקציה מדווחת מהם מחירי הנסיעות בכבישים השונים, מספקת השוואות דלק, מעדכנת מהו מצב הדלק במכונית, היכן נמצאת תחנת הדלק הקרובה ביותר, מהן המסעדות והמלונות הנמצאים בקרבתכם וכן היא מאפשרת לנווט בדרכים.

בנוסף, תוכלו לקבל ביקורות ממטיילים על עסקים הנמצאים בסביבה, לקבל מידע ולהציץ בתמונות, וכן לשתף בעצמכם בביקורות.

מחיר: חינם
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הכי כדאי לתדלק? אפליקציית RoadNinja/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. GateGuru: עדכוני טיסה

אפליקציה שתעדכן אתכם בזמן אמת בכל שינוי שקורה בטיסה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להכניס את פרטי הטיסה שלכם וכך תוכלו להישאר עם יד על הדופק ולדעת על שינויים ברגע האחרון בזמן הטיסה, שער היציאה ועוד.

שדה התעופה הוא לרוב מקום שבו קל ללכת לאיבוד, והאפליקציה מיועדת להקל עליכם להתמצא בטרמינל באמצעות מפה. בנוסף לכך, היא מספקת מידע על שירותים הקיימים בשדה התעופה כמו כספומטים, אזורי גלישה באינטרנט ללא תשלום, מסעדות, חנויות ספרים וכן לקבל המלצות ממשתמשים על אותם שירותים.

מחיר: חינם
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתעדכן בכל שינוי בטיסה. אפליקציית GateGuru/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. KidZout: טיול עם הקטנטנים

מתכננים לנסוע לחו"ל עם הילדים? KidZout היא אפליקציה שאתם חייבים להוריד. יש בה מידע על אטרקציות שיתאימו למבוגרים הקטנים כמו הצגות, פארקים (אפשר לסנן לקטגוריות פארקים עם מדשאות, פארקים עם מים, פארקי שעשועים וכו'), פירוט על מסעדות ידידותיות לילדים (ניתן לחלק לפי קטגוריות שונות כמו מסעדות עם משחקים ומסעדות עם כיסאות גבוהים), עמדות החתלה ומתקנים רפואיים למקרים דחופים. בנוסף לכך, קיימות המלצות וביקורות לכל המקומות אותן מספקים הורים שטיילו עם ילדיהם.

מחיר: חינם
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שצריך בשביל להעסיק את הילדים. אפליקציית KidZout/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully