וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנטיול: חופשות יוגה בעירום בחו"ל

29.4.2014 / 8:30

לינה בכפרים יוקרתיים, ארוחות שף מפנקות ובעיקר חיבור לעצמכם ולטבע - הכירו את הטרנד החדש שישחרר אתכם מהדאגות בחיים (וגם מהבגדים): חופשת יוגה בעירום. תהיו נינוחים

יוגה בעירום. ShutterStock
למה להזיע בסטודיו בתל אביב? צאו לחופשת יוגה בעירום/ShutterStock

טרנד חופשות חדש שזוכה לאחרונה לפופולריות בקרב חובבי היוגה בניו יורק, עושה את דרכו בשאנטי-שאנטי גם מעבר לגבולות ארה"ב ומתפשט לאירופה - קבלו את הנופש החדש שלכם: חופשת יוגה, אבל בעירום.

הקונספט הלא שגרתי של הורדת הבגדים בעת ביצוע תנוחת לוטוס או כלב, כבר כבש את מכוני היוגה של מנהטן בגדול, והשיעורים מלאים עד אפס מקום. עתה מציעה חברת תיירות בשם "פורמנטרה יוגה" (Formentera Yoga) חופשות שכולן על טהרת היוגה העירומה באי באלריק (Balearic island) שבאיביזה, ספרד.


עוד על חופשות בוואלה! תיירות:
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
לידיעת התיירים: מהי האטרקציה הפופולרית בעולם?
מהו היעד הנחשק בעולם של TripAdvisor ל-2014?


החופשה מוצעת הן לגברים והן לנשים, ותעלה החל מ-920 אירו ועד 1,610 אירו בחודש מאי למשך שישה ימים, תלוי ברמת הדיור (לבד אן עם שותפים). במסגרת החופשה ייקבלו המשתתפים שיעורי יוגה בבתים כפריים יוקרתיים, הממוקמים בתוך יער עם עצי אורן שבצפון האי ומשקיפים אל הים. בכפר יש בריכת שחייה פרטית ואפילו מנחת מסוקים לאורחי VIP.

החופשה הראשונה שתצא לפועל במסגרת הטרנד החדש תתקיים, כאמור, כבר בחודש מאי וכל המקומות בה אזלו. ולכן מיד הוסיפה החברה תאריכים נוספים כדי לספק את הביקוש של היוגיסטים המבקשים לחזור אל הטבע. "אנחנו מבינים שיוגה בעירום היא לא לכולם", אמר מייסד החברה ג'קס ליסיקיה (Jax Lysycia) לאתר MailOnline, ואילו אחת המורות בחברה, אנט, הוסיפה שלא כולם חייבים להתפשט. החופשות הללו הן בגדר חופש, ולא דווקא בנוגע לבגדים.

יוגה בעירום. ShutterStock
לתרגל מול הים בלי לחץ ובלי בגדים. יוגה/ShutterStock

לגלות מחדש את התענוג

"תרגול של יוגה בעירום זו הזדמנות להחזיר לגוף את התמימות שלו", הוסיפה אנט, שביקשה להישאר בעילום שם משפחתה. "לגלות מחדש את התענוג כשאנחנו מתאחדים שוב עם הטבע, כשאנחנו מתרגלים את היוגה בעירום בגן העדן הקסום והרוגע בהרים של צפון איביזה".

אנט החלה ללמד יוגה בעירום בלונדון, והסבירה שהתגובות על שיעורי היוגה בעירום היו כה נלהבות וחיוביות כבר מהשיעור הראשון. לדבריה, היתרון בתרגול בעירום הוא בלהרגיש חופשי ונהדר עם הגוף שלך, חופשי מבגדים ופיזיות. "לאחר שיעורי היוגה בעירום, סיפרו לי המתרגלים שהם הרבה יותר רגועים בחייהם, והם מצליחים לקבל את עצמם ולהתמודד עם האתגרים שהחיים מציבים בפניהם: להתגבר על בעיות במשקל, להיות פחות אנוכיים ושיפוטיים ולאהוב את עצמם יותר", אמרה.

במסגרת חופשת היוגה, תוכלו גם לצאת להליכות בזריחה מוקדם בבוקר, לפנק עצמכם בטיפולי יופי ובריאות ולעשות מדיטציה מודרכת. כל זאת במסגרת ארוחות שייבשל לכם שף פרטי ויוגשו לכם.

"הטרנד הזה התחיל אמנם בניו יורק לא בצורה פורמאלית", סיפרה לוואלה! יעל וייסבך, מורה שמומחית ליוגה בישראל. "לא כל היוגים ההודים מתרגלים יוגה בעירום, חלקם לובשים בדים באזור החלציים בלבד, אבל אלו שתרגלו בעירום כיוונו לרכז את החושים שלהם בתרגול, ולכן לא היה בזה משהו מיני. להפך, היוגים הראשונים צידדו בהתנזרות מינית. הרעיון של יוגה הוא לכנס את החושים פנימה ולא להלהיט אותם.

"אני מניחה שיש משהו בריא ביוגה בעירום, משהו נוח, ולפעמים זה מושך אנשים שכל מה שהם רוצים זה לבהות בבחורה בלי תחתונים. ייתכן שמי שייצא לחופשה שכזו, במיוחד עם השפע של הארוחות המפנקות והלינה היוקרתית, יחטיא את המטרה, כי ליוגה ולזה אין שום קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully