וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הישראלים הכי קונים בדיוטי פרי בפסח?

13.4.2014 / 11:16

1.2 מיליון נוסעים שיעברו בנתב"ג באפריל, ובמיוחד בפסח, מבטיחים רכישה עצומה של מוצרים בדיוטי פרי. אז מהו המשקה האלכוהולי שאנחנו הכי קונים? מהו הבושם הפופולרי לגבר ולאשה ומה יעלה בגורל הטובלרון המסורתי? בדקנו עבורכם

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
ממש כמו מספר הטיסות - מכירות האלכוהול והבשמים בעלייה. הדיוטי פרי בנתב"ג/עינת מורגנשטרן

חווית החופשה בחו"ל מתחילה, כידוע, כבר עם ההגעה לחנויות הדיוטי פרי בנתב"ג. השנה מצפים ברשות שדות התעופה ל-1.2 מיליון נוסעים שיעברו בשדה התעופה רק בחודש אפריל - עלייה של 25 אחוזים מהתקופה המקבילה אשתקד.

ולפני שיגיעו אותם נוסעים לגייט, בטרם ימריאו לחופשת האביב שלהם, הם יעברו במתחם החנויות הפטורות ממכס - שם ינסו להציע להם מצבעים על בשמים, סיגריות, אלכוהול ואפילו ספרי טיסה. אז מה הישראלים הכי קונים בדיוטי פרי השנה?

עוד על פסח בוואלה! תיירות:
1.2 מיליון נוסעים יעברו בנתב"ג בפסח. לאן הם יטוסו?
הקאמבק של טורקיה? לאן הישראלים טסים בפסח
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לחו"ל בפסח

לדברי שלומית סמנכ"ל השיווק של רשת הדיוטי פרי, רשף שני, נרשם גידול של כ-40 אחוזים ברכישות של יינות עם תחילת חודש אפריל. "הצרכנים קונים מגוון גדול של יינות ישראליים הן עקב שמירה על הכשרות לפסח, והן עקב מרתף היינות המחודש שחנכנו לאחרונה בדיוטי פרי, שבו מותגי יין שלא ניתן להשיגם בארץ", היא אומרת.

אם באלכוהול עסקינן, מוסיפה שני כי מרגישים גידול ניכר בעיקר במותגים שאינם נמכרים בישראל לדוגמא: קוניאק Courvoisier cognac ואבסולוט וודקה. גם בקטגוריית הוויסקי ניתן לראות גידול בקרב התיירים, ובמיוחד בקרב הישראלים, הנחשפים למותגים חדשים. "ג'וני ווקר ושיבאס שומרים על ערכם", אומרת שני, "אולם סדרת ג'וני ווקר אקסלפוררס שוברת שיאים ועברה את מכירות ג'וני ווקר רד בכ-100 אחוזים ואף נוגסת במכירות הג'וני ווקר בלאק".

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
ניכרת עלייה בעיקר במותגים שאינם נמכרים בישראל. אגף האלכוהול בדיוטי פרי/עינת מורגנשטרן

ניחוח אשה

בגזרת הבשמים, הטיפוח והאיפור, המהווה את אחת הקטגוריות המובילות בדיוטי פרי, מדווחים מג'יימס ריצ'רדסון, החברה האמונה על מכירתם בנתב"ג, כי לקראת פסח ישנו גידול של 40 אחוזים במכירות הבשמים לאישה ולגבר.

נשארים בארץ? אל דאגה: קבלו את יומן פסח המלא

במיוחד ניכרת עלייה משמעותית של כ-30 אחוזים בבשמי המיניאטורות. למשל, לנקום וכריסטיאן דיור מובילים את טבלת המכירות בתחום. "הצרכן אוהב לשלם פחות ולקבל מתנה שהיא מיוחדת ומגוונת", מסבירה שני את הזינוק במכירות עתה. "היתרון של המיניאטורות כמתנה הוא שניתן לפצלן למספר מתנות קטנות בעלות ערך רב ומחירן נע בין 59-40 דולרים לחמש יחידות במותגים השונים".

בדיוטי פרי פתחו במבצע של שלושה בשמים ב-99 דולרים, ובמסגרתו ניתן יהיה לשלב בין מוצרי מחלקת הבישום לאשה ולגבר ובין מוצרי מחלקת האלכוהול, ולרכוש שלושה מוצרים משתי המחלקות יחדיו.

10 הבשמים הנמכרים ביותר לנשים בדיוטי פרי הם (בסדר יורד): קוקו מדמאוזל, טיירי מוגלר- אליאן, קלואה, כריסטיאן דיור - ז'אדור והיפנוטיק, פאקו ראבן ליידי מיליון, דולצ'ה וגבנה לייט בלו, קלווין קליין אופוריה, לנקום לה ויזה בלה, דה וואן של דולצ'ה וגבנה, נרסיסו רודריגז פור הר.

10 הבשמים לגברים הנמכרים ביותר(בסדר יורד): שאנל בלו, פאקו ראבן 1 מיליון, מונטה בלנק לג'נד, ג'ורג'יו ארמני קוד, פאקו ראבן אינוויקטוס, ג'ורג'יו ארמני אקווה, אלור שאנל, אגואיסט שאנל, קרולינה הררה 212 VIP, דה וואן דולצ'ה וגבנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
מבצעי הבשמים לא מפסיקים גם בפסח. הדיוטי פרי בנתב"ג/עינת מורגנשטרן

חפשו אותי במתוקים...

בקטגוריות הטיפוח, המותגים הפופולריים ביותר הנרכשים בימים אלה הם: לנקום (סדרות אבסלו וג'נפיק), קליניק (סדרת ריפירר וור), אסתי לאודר (סדרת דיי-וור) ודיור (סדרת קפצ'ר טוטאל). מתוך מותגי הפרימיום, נמצאים בצמיחה ומובילים את הצמיחה - לה פפרי (סדרת קוויאר קולקשן), שאנל (סדרת לה ליפט) ולה מר (קרם לחות מויסטרייזר קרם וסופט קרם).

קטגוריית האיפור היא הקטגוריה הנמצאת בצמיחה הגדולה ביותר מבין שלושת הקטגוריות איפור, בישום, טיפוח, ומובילה עם גידול בשיעור של 60 אחוזים בתקופת הפסח. המותגים המובילים הם: ארמני GAC, בובי בראון ומאק.

ואיך אפשר בלי המתוקים?! בתחום השוקולד התחדש הדיוטי פרי לרגל פסח במהדורה מוגבלת של שוקולד לינדו של החברה השוויצרית "לינדט", וכן במותג היוקרתי מאירלנד - "באטלר". בתקופת זו אנו עדים לעלייה ברכישות בקטגוריית שוקולד הפרימיום, עם מותגי נוי האוס, לאונידס וגודייבה", מסבירה שני. לדבריה, טובלרון ממשיך לככב בטבלת המכירות גם בפסח, כמו בכל השנה.

וכדי להל על עומס הטסים שישטוף את החנויות הפטורות ממכס, תיגברה לקראת החג רשת הדיוטי פרי את מערך הכוח אדם וקלטה לשורותיה כ-200 עובדים חדשים. גם מערך הקופות תוגבר ומשך העמידה בקופות יתקצר , כך מקווים בנתב"ג, באופן משמעותי.

ומה אתם הכי אוהבים לרכוש בדיוטי פרי? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully