וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבל של תערוכה

4.4.2014 / 4:44

לאחר שהציג ב-18 מדינות ומול 25 מיליון איש את "Trash people" - מיצג של אנשי אשפה העשויים מחומרים ממוחזרים - הגיע גם אלינו האמן הגרמני Ha Schult ויציג בפארק אריאל שרון ממחר את אחת התערוכות הסביבתיות המוכרות בעולם. ולנו יש כרטיסים עבורכם

תערוכת"Trash People" (אנשי הזבל) שעליה מופקד האמן הבינלאומי HA Schult, תצא לפועל מחר (שבת) ותימשך עד ה-26.4 במקום שהכי ראוי לקיים אותה - פארק אריאל שרון, לשעבר אתר חיריה, שקלט במשך שנים את האשפה שלנו.

זה כבר 18 שנים שהאמן הגרמני HA Schult מציג את תערוכתו הסביבתית במדינות שונות ובאתרים מרכזיים בעולם, בהם החומה הסינית, הרי האלפים, הכיכר האדומה במוסקבה ואפילו בפירמידות במצרים. עכשיו הוא גם הגיע לישראל ויציג בפנינו מיצג של מאות פסלי אדם בגודל טבעי, המורכבים מכ-20 טון חומרים ממוחזרים, כמו פחיות, זכוכית, ברזל ועוד ויצור מעין צבא של חיילי אשפה. ה"חיילים" הם בעצם דמויות שתפקידן להעביר ביקורת על הצריכה האנושית המתמדת של האדם

מי שאחראי להבאת התערוכה לארץ, הוא פארק אריאל שרון בשיתוף עם תאגיד המיחזור אל"ה, כחלק מפעילותם להעלאת המודעות לנושאי הסביבה והמיחזור.

במסגרת התערוכה תוכלו ליהנות מסיור חוויתי ולהתרשם מהדמויות השונות ומחפצים ממוחזרים שונים שמרכיבים כל פסל, וגם להשתתף בסדנאות אקולוגיות מזבל ממוחזר.

"ישראל הרשימה אותנו בהישגי המיחזור שלה", אמר האמן. "פרויקט בנייתו של פארק אריאל שרון, אחד ממיזמי שיקום הרי הפסולת הגדולים בעולם וכן היקפי מיחזור מיכלי המשקה שעברו תוך מספר שנים ספורות יעדי מיחזור של מדינות מובילות, כמו ארה"ב ואירופה וקידום פרויקט הפרדת האשפה, הם רק חלק מההוכחות כי ישראל היא מדינה ממחזרת", הוסיף.

כרטיס הכניסה יעלה לאדם 20 שקלים, בהבאת בקבוק ליטר וחצי למיחזור שיושלך למחזוריות ענק שיוצבו בכניסה לפארק. למחזיקי כרטיס רב-קו רכבת תוצע הטבה של 1+1.

הביקור בתערוכה הוא על פי היום והשעה שנבחרו על ידי המבקרים בהזמנת הכרטיס ברשת. מכירת הכרטיסים מתבצעת על ידי הדרן.

רוצים לזכות בכרטיסים לתערוכה? לחצו כאן

תערוכת אנשי הזבל.
אל תהיו זבלים - תבואו לראות. Ha Schult ותערוכת אנשי הזבל בפארק אריאל שרון
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully