וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופט גשעפט: לופטהנזה משביתה טיסות מישראל

1.4.2014 / 15:20

חברת התעופה הגרמנית תבטל כ-3,800 טיסות בשלושת הימים הקרובים, ביניהן את טיסותיה לישראל, עקב שביתת טייסיה. נציג החברה בארץ: "מדובר בשביתה החריפה ביותר שתפגע בכ-425 אלף נוסעים ברחבי העולם"

מטוסי לופטהנזה. רויטרס
טייסי החברה הגרמנית משביתים את הטיסות, גם לישראל. לופטהנזה/רויטרס

עקב הכרזת השביתה של ועד הטייסים של לופטהנזה ( Vereinigung Cockpit), תיאלץ חברת התעופה הגרמנית לבטל כ-3,800 טיסות במהלך 3 ימים, החל מיום רביעי ה-2 באפריל ועד יום שישי ה-4 באפריל.

בנוסף לטיסות הבינלאומיות המבוטלות, לא תצאנה לפועל גם טיסות לופטהנזה לישראל וממנה בתקופת השביתה ליעדי מינכן ופרנקפורט. "החברה תעשה את מיטב יכולתה כדי למזער את השפעת השביתה על הנוסעים ולמצוא עבורם טיסות חלופיות", מסר טל מושכל, נציג החברה בישראל.

לדבריו, מדובר בשביתה החריפה ביותר שתפגע בכ-425 אלף נוסעים ברחבי העולם. "בארץ העברנו נוסעים לחברות הבת שלנו ולחברות תעופה אחרות", הוסיף.

"אנו מצרים על שאיגוד הטייסים החליט להכריז על שביתה מיידית. הצענו לועד הטייסים הצעות הוגנות לשיפור השכר ולהסדרת נושא הפרישה המוקדמת משירות הטיסה. צר לנו שלמרות הצעותינו איגוד הטייסים הכריז על שביתה בת 3 ימים", מסרה ד"ר בטינה וולקאנס (Bettina Volkens), חברה במועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה ומנהלת משאבי אנוש בקונצרן.

רשימה מפורטת של הטיסות המבוטלות נמצאת באתר לופטהנזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully