וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UP יוצאת לדרך: מה תקבלו בלואוקוסט של אל על?

25.3.2014 / 9:51

טיסת הבכורה של חברת הלואוקוסט הכחול-לבן תצא לדרך בשבוע הבא, כשהנוסעים ישלמו על כל שירותי הנוחות במטוס. אז מה יגישו (או ימכרו) לכם בטיסה והאם המחיר אכן משתלם? בדקנו

צילום ועריכה: איתי שבו

כמעט חמש שנים אחרי הנחיתה הראשונה של חברת לואו-קוסט בישראל, תמריא ביום ראשון הבא הטיסה הראשונה של חברת UP, מותג הטיסות המוזלות שהקימה אל על בנובמבר 2013 כמענה לתחרות מול גל חברות התעופה האירופיות ששוטף את ישראל מאז נחתם הסכם השמים הפתוחים.

חברת UP תטוס לחמישה יעדים באירופה: קייב, לרנקה, פראג, ברלין ובודפשט - בתדירות של פעמיים ביום, תוך שהיא מבטיחה להציע כרטיסי טיסה במחירים הנעים בין 99-69 דולרים לכל כיוון. כיאה למודל הטיסות המוזלות, יוכלו נוסעי UP לרכוש את מושב הטיסה בנפרד לשאר מרכיבי השירות הרגילים כמו ארוחות, העלאת כבודה, שמיכה, אוזניות, שתיה ועוד.

כמו כן, נוסעי UP יוכלו לבחור בין שני סוגי כרטיסים: בייסיק שנחשב זול יותר אך כולל פחות שירותים, וכרטיס סמארט שכולל את כל המרכבים ומיועד לאנשי עסקים ונוסעים שאינם מתפשרים על שירות בטיסה.

מנכ"ל אל על החדש, דוד מימון, אמר לאתר התיירות monitor, שעד כה מכרה החברה 180 אלף קטעי טיסה - נתון משביע רצון שישפר את כושר התחרות שלה מול מתחרותיה. "אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות. המותג UP מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם," אמר מימון.

לידיעת הנוסעים: האם UP תצליח להתחרות בחברות הלואוקוסט האירופיות? ספרו לנו בטוקבקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully