וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 ערי החוף הטובות ביותר בעולם: באיזה מקום תל אביב?

30.6.2013 / 7:15

העיר שלא מפסיקה מצטרפת לרשימת 10 ערי החוף הטובות ביותר בעולם יחד עם הונולולו, קייפטאון, מיאמי ביץ' וריו דה ז'נרו. ואיזו עיר חוף היא הטובה ביותר בעולם?

רחש גלים על חול רך ובירה קרה - אין כמו חוף טוב ועיר תוססת מאחוריו כדי ליהנות מהחיים. נשיונל ג'יאוגרפיק דירג את 10 ערי החוף הטובות בעולם:

חוף ים, ונקובר, קנדה. ShutterStock
נופים מרהיבים. ונקובר, קנדה/ShutterStock

10. ונקובר, קולומביה הבריטית

העיר ההייפית ביותר בקנדה מציעה גם עשרה חופי רחצה המתאימים לכולם: חוף ג'ריקו מתאים למשפחות, חוף קיטסילאנו מתאים לטיפוסים ספורטיביים, שעשויים ליהנות ממשחקי טניס או כדורסל ומבריכת מי מלח מחוממת, וחוף וורק ביץ' מתאים לנודיסטים. ברוב החופים האלה אפשר ליהנות מנופים מרהיבים של הרי נרות' שור.

9. תל אביב, ישראל

חוף ים בתל אביב, אפריל 2012. דרור עינב
תל אביב ידועה כ"מיאמי של הים התיכון". חוף גורדון בתל אביב/דרור עינב

נשיונל ג'יאוגרפיק מכנה את תל אביב "מיאמי של הים התיכון". בזכות חופי הרחצה הנמצאים ממש בצמוד למרכז העיר. לישראלים זה נשמע מצחיק, אך המגזין מפאר את הפן ההדוניסטי של העיר ואת העובדה שתושביה לא נותנים לטרדות חיי היומיום במדינה לעצור את הבילויים שלהם. המגזין ממליץ על חוף גורדון בגלל בית הקפה ובריכת מי המלח. החוף הוכרז בשנה שעברה כאחד מעשרת חופי המסיבות הטובים בעולם.

8. סידני, אוסטרליה

חוף בונדי, Bondi, אוסטרליה. Lui, Tat Mun, ShutterStock
קילומטר של חולות זהובים. חוף בונדי, סידני/ShutterStock, Lui, Tat Mun

בסידני יש עשרות חופי ים, אבל חוף בונדי הוא החוף הכי מפורסם ואהוב. אורכו קילומטר, והוא הפך לשם נרדף לחיים ה"אוזיים" הרגועים. החוף הרחב, שאורכו קילומטר, מושך אליו את היפים והיפות המקומיים, ואם תגיעו בין מאי לאוקטובר, חוץ מלנעוץ בהם מבט אפשר לחפש גם לווייתנים.

7. סנטה מוניקה, קליפורניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבי הוליווד מתים על החוף הזה. סנטה מוניקה, קליפורניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חופיה של סנטה מוניקה מאוד רחבים, מכוסים חול רך ורוח ים נעימה נושבת עליהם. האווירה בחוף משכה אליו מאז ומתמיד את כוכבי הוליווד, שכיום שורצים במלון היוקרתי Shutter on the Beach. חוץ מלרבוץ על החוף ולהשתזף, אפשר לשחק כדורעף חופים ולצפות באריות ים.

6. ריו דה ז'ניירו, ברזיל

חוף הים של ריו דה ז'נרו, ברזיל. רויטרס
25 קילומטרים של חופים. החוף בריו דה ז'ניירו, ברזיל/רויטרס

בעיר הקרנבלים יש סצינת חוף מטורפת המושכת אל 25 הקילומטרים של חופיה ברזילאים יפים ויפות לבושים בבגדי ים פצפונים. על החוף צופה פסלו הענק של ישו שעל הר קורקובדו שהפך לאייקון ולסמלה של העיר.

5. מיאמי ביץ', פלורידה

חוף סאות' ביץ', מיאמי. ShutterStock
החוף הכי אופנתי במיאמי. סאות' ביץ', מיאמי/ShutterStock

במיאמי ביץ' יש 14 קילומטרים של חופים רחבים, לבנים ומהממים. החוף הכי פופולרי הוא סאות' ביץ', אליו מגיעים היפים והעשירים. לאורך החוף יש מבנים מרשימים מהמאה הקודמת בסגנון ארט דקו, בהם מתגוררים כוכבי קולנוע ומפורסמים אחרים.

4. ניס, צרפת

חוף ניס, צרפת. ShutterStock
35 חופי רחצה. ניס, צרפת/ShutterStock

לאורך חופה של עיר הקיט הצרפתית ניס יש 35 חופי רחצה, פרטיים וציבוריים. הטיילת המפורסמת פרומנד דה אינגלס מושכת מבקרים רבים. מומלץ להביא כפכפי חוף משום שהחול זרוע באבנים קטנטנות. עלות הכניסה לחופים הפרטיים היא 16 יורו ולרוב כוללת כיסא נוח. אוכל ויין, מגבת או שמשייה הם על חשבון המבקרים.

3. הונולולו, הוואי

חוף הונולולו, הוואיי. ShutterStock
שימש במאה ה-19 מקום נופש לאצולה המקומית. חוף וואיקיקי, הונולולו, הוואי/ShutterStock

חוף וואיקיקי בהונולולו היה במאה ה-19 המקום אליו הגיעה האצולה המקומית לנפוש. כיום רצוף החוף בתי מלון, לאו דווקא לעשירים בלבד. הגלים בחוף זה מושלמים לגולשים מתחילים, אך רוב המבקרים פשוט נהנים מהשמש, מי הטורקיז והנופים הטרופיים המרהיבים.

2. קייפטאון, דרום אפריקה

חוף הים בקייפטאון. GettyImages
למשפחות מומלץ להגיע לפאלס ביי. קייפטאון, דרום אפריקה/GettyImages

קייפטאון היא האופנתית ביותר במדינה ויש בה לא פחות מ-20 חופי רחצה. חופי קליפטון מפורסמים בזכות בתי היוקרה הצופים עליהם והשקיעות המרהיבות. צפונה מהם יש חופים סופר-פופולריים בקרב הגולשים בזכות הרוחות החזקות והגלים הגבוהים. למשפחות עם ילדים קטנים מומלץ להגיע לחוף פאלס ביי, בו יש מים חמימים ובריכות קטנות ורדודות בין הסלעים.

1. ברצלונה, ספרד

חוף ברצלונה, ספרד. ShutterStock
ברצלונה שיפצה את חופיה לפני אולימפיאדת ברצלונה ב-1992. חוף ים בברצלונה/ShutterStock

ברצלונה מתפוצצת מאטרקציות כמו מסעדות חדשניות, ארכיטקטורה מיוחדת במינה וחיי לילה תוססים. בנוסף, היא מציעה גם שמונה חופים עם חול רך ומוזהב, שאליהם פשוט וקל להגיע באמצעות המטרו העירוני. ברצלונה שיפצה את חופיה לפני אולימפיאדת ברצלונה ב-1992, וחוף ברצלונה הוא הפופולרי מבין כולם.

  • עוד באותו נושא:
  • חופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully