וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה: כל הפעילויות לחג בכל הארץ

12.9.2012 / 13:15

אחרי שסיימנו עם הגפילטע פיש החג הוא הזדמנות נהדרת לחלץ עצמות עם המשפחה. 25 סיורים ופעילויות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום במיוחד לראש השנה

ירושלים והסביבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיורי סליחות בבית שמואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיורי סליחות בבית שמואל- ירושלים

בית שמואל עורך סיורי סליחות ברובע היהודי ובשכונות הירושלמיות נחלאות ושוכנת הבוכרים מהלילה ועד לפנות בוקר. הסיורים המודרכים לוקחים את המשתתפים לסליחות באזורים דתיים ובאזורים מסורתיים בעיר. סיורים נוספים ברוח הסליחות מתקיימים עם הסופר דן בניה סרי ויש גם סיורים ברובע היהודי בלבד.

יש לבוא בלבוש צנוע
מתי: 13.9, 20.9. סיורים עם בניה סרי בתאריכים 20,23,24
איפה: ירושלים
כמה: 89-120 שקלים
מתאים לגילאי: נוער ומבוגרים
פרטים: 02-6203461

סיורי סליחות בירושלים

דוד גל-אור, הבעלים של מדריכי הטיולים "מסלולים" עורך סיורים מיוחדים בירושלים לתקופה זו בשיתוף מורי דרך מוסמכים. המסיירים עוברים בסמטאות ירושלים, בתי הכנסת המיוחדים ובית כנסת אוהל יצחק בשכונת נחלת שבעה. בבית הכנסת מצטרף למסיירים פייטן, המנעים בקולו בפיוטי הסליחות. הסיור עובר אל שכונת ממילא, נכנס בשערי העיר העתיקה ויורד אל הרובע היהודי ואל תצפית מרשימה על מתפללי הסליחות ברחבת הכותל המערבי. הסיור מסתיים ברחבת הכותל המערבי בסביבות השעה 02:00.

מתי: עד 23.9, ימי חול ושבת
איפה: ירושלים
כמה: 120 שקלים
מתאים לגילאי: נוער ומבוגרים
פרטים: 054-2406657

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן חדש בקיפצובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיפצובה בקיבוץ צובה

פארק המתנפחים והאטרקציות קיפצובה הממוקם בקיבוץ צובה, חונך בחגים מתקן הרפתקאות חדש ובו מסלול אומגה, גשר חבלים וקרוסלות אתגריות. כמו כן חודש מתקן בעל שלוש קומות ובו אלמנטים, פעלולים ומשחקים.

מתי: בימי שבת חגים וחופשות פתוח כל יום מ-10:00-19:00
איפה: קיבוץ צובה
כמה: 44-69 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה. המתקן החדש – מגיל 8
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדנה לכבישת זיתים. חוות גלעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות מסיק בחוות גלעד- מושב גינתון

בחווה החקלאית האקולוגית שבמושב גינתון מוצעת פעילות סביב מסיק הזיתים. בהפנינג יוכלו המבקרים להשתתף במסיק הזיתים המסורתי ובסדנה לכבישת זיתים בסופה כל ילד יקבל צנצנת זיתים שהכין במו ידיו. במקום יתקיימו פעילויות לילדים, בנייה בבוץ, משחקייה ממוחזרת וסדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים. המבקרים הצעירים יוכלו להכיר את העזים שבחווה, לאפות פיתות על המדורה, ולטייל באזור טבעי וירוק.

מתי: 22.9, 29.9 וסוכות
איפה: חוות גלעד, מושב גינתון
כמה: 45 שקלים לילד, 10 שקלים למבוגר
מתאים לגילאי: מגיל 3
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל חגיגי בהשראת קסמים ופיות. מיני ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פארק מיני ישראל בלטרון

פארק המיניאטורות מיני ישראל בלטרון יקיים פסטיבל חגיגי בהשראת קסמים ופיות. במסגרת הפעילות יערכו מגוון מתחמי הפעלה, התרחשויות תיאטרליות קסומות ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה. פעילויות ראש השנה מיועדות להורים וילדים וכוללות: טירת קסמים: מתחם קסום בהשראת הארי פוטר ובו שחקן בדמותו של מכשף ילמד את הילדים לחשים תרגילי קוסמים ועוד. בבית הספר לפיות תככב שחקנית בדמותה של הפייה הטובה מהצפון ותעביר בכיתה מעוצבת בכנפי פיות שיעורים על סודות הפיות, איך מביעים משאלה, מי הם יצורי היער ועוד. בבית הספר לתעלולים של פיקסי השדון – שחקן בדמותו של שדון ילמד את הילדים תעלולים שונים.

מתי: 17-18.9
איפה: פארק מיני ישראל, לטרון
כמה: (בין הגילאים 2-5): 24 שקלים. מגיל 6-18: 59 שקלים, מגיל 18 ומעלה: 79 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

מרכז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדע וצלילם במוזיאון המדע/מערכת וואלה!, צילום מסך

גן המדע במכון ויצמן רחובות

גן המדע שבמכון דוידסון רחובות מזמין בראש השנה את כל המשפחה לשמוע ולדעת, להבין ולגעת, במדע הצלילים. באמצעות מתקני הגן ילמדו המבקרים להכיר צלילים שונים ומדוע הם נשמעים כפי שהם נשמעים. על סלעי הבזלת המוזיקליים ניתן להקיש ולשמוע קולות שונים. לצידם נמצא הקסלעפון, בו מורכבים קלידים בוהקים עשויים שיש. כל אחד מהקלידים מפיק צליל אחר ואפשר לנגן עליהם בדיוק כמו על אורגן. בעזרת מראות הקול ניתן ללחוש למרחקים. בין מתקני הגן יתקיימו סיורים, סדנאות והפעלות שונות. הילדים יוכלו לבנות כלים מוסיקליים שונים ובאודיטוריום ידגימו את יצירתם של צלילים שונים, וכיצד ניתן "לראות" צלילים.

מתי: 18.9
איפה: גן המדע, מכון ויצמן רחובות
כמה: 30-35 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

לילות לבנים ביער הילדים במושב מסילת ציון

חוויה משפחתית הכוללת קמפינג לילה בשטח היער במושב מסילת ציון סביב הבריכה. רחצת יום ולילה, הקרנת סרט, טיול לאור ירח ואפשרות לארוחות (בתשלום). הבריכה מוקפת מדשאות ועצי יער ויש גם מתנפחים, מסלול מכוניות חשמליות, קיר טיפוס ופארק חבלים. במתחם הבריכה משחקים נוספים.

מתי: 17-18.9
איפה: בריכת מסילת ציון, מושב מסילת ציון
כמה: 110 שקלים למבוגר 90 שקלים לילד
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים: 054-2604311

מוזיאון אילנה גור ביפו

במוזיאון אילנה גור ייערך סיור "באים מלמטה" בעקבות הקשר שבין אמנות לאדמה. בסיור ייחשפו המשתתפים ליצירות מיוחדות עם זיקה לאדמה ולעבודה בה, החל מכלים חקלאיים שהפכו לפסלים ועד לעבודות שמשלבות בין חי, צומח ודומם.

מתי: 17-18.9, 12:00
איפה: מוזיאון אילנה גור, יפו
כמה: 56 שקלים
מתאים לגילאי: מגיל 8
פרטים באתר בהרשמה מראש

צפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גני זיכרון. רמת הנדיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרכות בגן רמת הנדיב- זכרון יעקב

בגני רמת הנדיב בזיכרון יעקב המטופחים ייצאו סיורים מודרכים ייחודיים שיאירו את הגנים והסמלים בהן בזווית אחרת. הסיור יכלול הסברים על משפחת רוטשילד, על הברון ועל הטבע. יציאה מתחנת המידע החדשה. בהרשמה מראש.

מתי: 17-18.9, 10:00, 12:00
איפה: רמת הנדיב, זיכרון יעקב
כמה: 10 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

פסטיבל חלוצים ודבש בחצר הישנה בעין שמר

פעילות נוסטלגית המתאימה לכל המשפחה, הכנת איגרות שנה טובה כמו פעם, פעילות היכרות עם הדבש, סיור חווייתי במוזיאון, הפעלת חלוצים, אפיית לחמניות שמרים, סיור בעגלה רתומה לטרקטור כולל ביקור ברפת.

מתי: 17-18.9, יש להגיע עד 13:00
איפה: החצר הישנה עין שמר
כמה: ילד מגיל שנתיים: 45 שקלים, מבוגר: 40 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

משק ליבוביץ בזכרון יעקב

בראש השנה תוכלו ליהנות מקטיף עצמי של רימונים, הדרכה וסיורים בשטח במשק של משפחת ליבוביץ. הפעילות כוללת טעימות ממוצרי הרימון והסברים על סגולות הפרי. הילדים יכינו מיץ רימונים וענבים. ניתן ללון גם בקמפינג באחד המטעים של המשפחה ולהזמין מראש ארוחות קלות.

מתי: 17-18.9
איפה: משק ליבוביץ, זיכרון יעקב
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים: 050-4414509

הפרחת עפיפוני ברכה בגן גורו- עמק המעיינות

בראש השנה הקרוב חברי קיבוץ ניר דוד מחזירים את המסורת הקיבוצית ומזמינים את הציבור לפסטיבל הפרחת עפיפוני ברכה לשנה החדשה, ברחבי הפארק האוסטרלי שבעמק המעיינות. במסגרת הפסטיבל, תתקיים פעילות בנייה וקישוט עפיפונים. הציבור מוזמן להגיע לגן גורו עם עפיפון מהבית או לבנות עפיפון ולקשטו בברכה אישית לשנה החדשה. תתקיים גם הפרחת עפיפונים עם עפיפונאים מקצועיים. בנוסף, במהלך ימי החג (17-18/9), מבקרים שישכרו רכבים ירוקים עד השעה 9:00 בבוקר בפארק המעיינות, ייהנו מ-50% הנחה על השכרת הרכבים או מכניסה לגן גורו ב-10 שקלים בלבד באותו היום.

מתי: 18.9
איפה: גן גורו, עמק המעיינות
כמה: 15-25 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים בדף הפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז המבקרים דבורת התבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבורת התבור במושב שדמות דבורה

מרכז מבקרים דבורת התבור במושב שדמות דבורה יחגוג בימי פסטיבל הדבש 20 שנה להיווסדו. האירועים כוללים: ביקור במכון רדיית דבש, מצפה דבורים ייחודי, פעילויות יצירה מגוונות לילדים: הכנת שוקולד דבש אינדיאני, נרות דונג ריחניים, הכנת שכמיית דבורה ועוד. כמו כן, תתקיים תצוגת אופנה ייחודית ודבורת ענק תסתובב בין האורחים. עוד בתכנית: תחרות אכילת תפוח בדבש, פיתות בטבון עם דבש (בתשלום), דוכנים. ניתן לבקר גם באולם גידול המשי היחיד בישראל בו ניתן לראות אלפי פקעות משי ובפינת החי בה עזים ננסיות.

מתי: בכל סופי השבוע של ספטמבר כולל ראש השנה
איפה: דבורת התבור, במושב שדמות דבורה
כמה: 22 שקלים למבוגר, 45 שקלים לילד.
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיור מודרך במי קדם. פארק אלונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיורי בציר במי קדם בסמוך למושב עמיקם

"מי קדם" בפארק אלונה הוא חלק ממפעל מים קדום שהוקם על מנת לספק מענה לצורך ההולך וגובר במי שתייה ומים לחקלאות של העיר קיסריה בתקופה הרומית. ביקור במקום כולל הליכה מודרכת בנקבת מים בעומק של חצי מטר וצפייה בסרטון. בראש השנה ובסוכות, מציעים גם סיור בציר ענבים הכוללים סחיטת מיץ מענבי היין שנבצרו בכרמים וסיפורים הקשורים ליין, מים ורומאים. יש להצטייד בנעליים ובגדים להליכה במים ובפנסים

מתי: מדי יום 2 סיורים: 10:30, 14:00
איפה: מי קדם, ליד מושב עמיקם
כמה: 24 שקלים כניסה רגילה, סיור בציר: 55 שקלים מבוגר, 45 שקלים ילד, ילד 3-5 20 שקלים
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול טבע מודרך. פארק הדיג מעין צבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פארק הדיג מעין צבי

לפארק ניתן להגיע לבילוי של יום או להישאר ללינת שטח וליהנות מדיג בחכות, טיול טבע מודרך, הסבר על דגי בריכה סרטי טבע, רכיבה על חמורים, פינת חי, מתקנים מתנפחים, אומגה, תפיסת דגיגונים ברשת וגם (בתוספת תשלום) טיולי אופניים, סוסים ופדיקור דגים.

מתי: מד יום
איפה: פארק הדיג מעין צבי
כמה: 44 שקלים, 85 שקלים כולל קמפינג בתיאום מראש
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדנאות שוקולד לילדים. חוות השוקולד גליתא/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוות השוקולד גליתא

לכבוד ראש השנה ובחודש החגים ייערכו בחוות השוקולד גליתא בחווה בדגניה ב' סדנאות לילדים ולנוער. בסדנת שנה טובה ייצור כל משתתף דלי פח קטן ובו הפתעות שוקולד על מקל וברכת שנה טובה מודפסת על שוקולד. בסדנת תפוח בשוקולד יכינו המשתתפים ברכת שנה טובה על מקל, תפוח שוקולד על מקל ופטיפורים קטנים מוופל עם קרם אגוזים. היצירות המתוקות ייארזו בקופסה אישית.

מתי: 13.9-10.10
איפה: גליתא
כמה: סדנת שנה טובה: 42 שקלים, תפוח: 48 שקלים
מתאים לגילאי: שנה טובה: 4-8, תפוח: מגיל 9
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטיף עצמי בבית לחם הגלילית/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטופותי בבית לחם הגלילית

חוויית קטיף עצמי בבית לחם הגלילית וטעימות המשולבת בסיור ובהסברים מקצועיים על סוגי הירקות והפירות השונים. בחגים אפשר יהיה לקטוף עגבניות מלפפונים, שעועית ,חסה, חצילים, תירס, לוביה, צמחי תבלין ועוד ובחלקת הפירות: שיזף, גויאבה תותית וענבים. במקום תתקיים גם "חגיגת ירקות" במסגרתה ישתתפו המבקרים בהפעלה עם ירקות, בחיתוך והכנת סלט ועציץ קטן. במקום פינה מוצלת עם שולחנות קק"ל ומבוך תירס. כמו כן, במקום כבר נערכים לשתילת תות השדה וירקות החורף. המבקרים מוזמנים ליטול חלק בשתילות.

מתי: האתר פתוח בחגים ובשבתות.
איפה: קטופותי, בית לחם הגלילית
כמה: 30 שקלים למשתתף (כולל קפה ותה צמחים ללא הגבלה, סיור מודרך וכלי לקטיף עצמי)
מתאים לגילאי: מגיל 3
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזיאון המרציפן. כפר תבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזיאון המרציפן בכפר תבור

הביקור במוזיאון המרציפן בכפר תבור כולל: סרטון על תהליך ייצור המרציפן מהשקד ועד המוצר הסופי, תערוכת פיסול ממרציפן ובה דמויות מעולם התנ"ך, אגדות ילדים, אישים פוליטיים, ועוד הפתעות מתוקות. כמו כן ניתן לצפות בתהליך ייצור המרציפן במפעל 'שקד תבור'. במיוחד לראש השנה תתקיים סדנה להכנת רימון ותפוח ממרציפן וטעימות סוגי דבש שונים.

מתי: ראשון, 09:00-14:00 ,שני-שלישי, 10:00-17:00
איפה: מוזיאון המרציפן, כפר תבור
כמה: 20 שקלים למבוגר, 37 שקלים לילד
מתאים לגילאי: מגיל 3
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיור מודרך בחוות התבלינים. בית לחם הגלילית/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית

חוות התבלינים בבית לחם הגלילית מציעה סיורים בשדות, טעימות ואריזות שי מיוחדות. בראש השנה יתקיימו הפעילויות הבאות: סיור מודרך בשדות התבלינים (12:00) ללא תשלום. שילוב של היסטוריה ומידע על הסגולות הרפואיות של הצמחים וסדנת הכנת דבש מתובל עם ממרח חלבה ומאפה מתוק בטאבון (13:00). במקום תיערך פעילות נוספת לילדים: הכנת מגנטים מתובלים בצורת רימון ותפוח, הכנת ברכות שנה טובה, קישוט קופות חיסכון לשנה החדשה, קופסאות תכשיטים ועוד. במקום ייערכו גם הדגמות ממטבח השף עם מטעמים לארוחת החג.

מתי: 16-18.9
איפה: חוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית
כמה: חלק מהפעילויות ללא תשלום. סדנאות: 20 ש"ח
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוסמטיקה טבעית בלבידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבידו קוסמטיקה טבעית בנהלל וזכרון יעקב

במרכזי המבקרים של הקוסמטיקה הטבעית לבידו תיערך פעילות בשילוב סממני החג: רימון, תפוח, דבש. בתכנית סדנאות ריחניות ואקולוגיות לכל המשפחה (בתיאום מראש) עם ניחוחות צמחי המרפא והשדה. שתילת צמחי בושם באדניות ממוחזרות וקישוטן, סדנה לבנות ולאימהות ובה הכנת מסכה לפנים "תפוח ודבש" או חלב אמבט.

מתי: 16-22.9
איפה: לבידו, נהלל וזיכרון יעקב
כמה: 10-30 שקלים
מתאים לגילאי: אדניות: מגיל 3, סדנאות קוסמטיקה: מגיל 6
פרטים באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעילות לכל המשפחה בפארק דרך העץ. שדמות דבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פארק דרך העץ בשדמות דבורה

פארק "דרך העץ" בשדמות דבורה מזמין לחוויה מתוקה מתחת לעצי הפאולוניה הכוללת מבוך ענק עם מסלולי קושי על פי בחירה, תפוח בדבש, מגוון ערכות מעץ לבנייה, מעגל מתופפים חווייתי הכולל התנסות בתקיעת שופר, סרט קצר המציג את הייחודיות והחשיבות של עצי הפאולוניה, מתחם משחקי עץ, מכוניות פדלים, מיני גולף, באולינג מעץ ועוד. יש אפשרות ללינת שטח.

איפה: דרך העץ, שדמות דבורה
כמה: 45 שקלים לילד, 20 שקלים למבוגר
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

תערוכת הפרחים במשק זיו- מושב היוגב

לקראת ראש השנה, משק זיו שבמושב היוגב יציג "תערוכת פרחים" חגיגית עם זרי פרחים, סידורי פרחים ועוד מגוון מוצרים. כמו כן, המבקרים יוכלו להתרשם ממגוון רחב של סחלבים, ורדים (מעל 50 צבעים!) וסוגי פרחים רבים.

מתי: 14-16.9
איפה: Ziv Roses, מושב היוגב
כמה: חינם
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים באתר

מרכז שטח אלון הגליל

המרכז מזמין את המשפחות לבלות את החגים עם הנופים והטבע הירוק ברכיבות אופניים המתקיימות בשעות היום וגם בשעות הלילה ויוצאות מהמרכז. הטיולים המתוכננים:
13.9.12- חמישי לילי ממרכז שטח – רכיבת פרידה משנת תשע"ב רכיבה לגן הירק של הרדוף כ-3 שעות. אורך המסלול: 25-30 ק"מ. רמת קושי: קשה.

17.9.12 - רוכבי לילה רגועים ממרכז שטח – רכיבה ראשונה של שנת תשע"ג, לעיכול ארוחות החג. אורך המסלול: 20 ק"מ, הערכת זמן: כ-3 שעות, קושי פיסי וטכני: קל-בינוני

20.9.12- בין ראש השנה ליום כיפור - רכיבה לתשליך במקווה של אלונים. אורך המסלול: 25-30 ק"מ, הערכת זמן: כ-3 שעות, קושי פיסי וטכני: קשה.

מתי: 13/17/20.9
איפה: אלון הגליל
כמה: ללא תשלום, רצוי להירשם מראש
מתאים לגילאי: נוער ומשפחות
פרטים באתר

מעבדות ד"ר דבור בבית ג'אן

ד"ר זיאד דבור, פרמקולוג קליני, בעברו הרוקח הראשי של צה"ל, מפתח מוצרים דרמו- קוסמטיים המבוססים על מרכיבים טבעיים ועל מסורת ייצור הרחק מכימיקלים וממרכיבים פטרוכימיים. במרכז המבקרים, "מעבדות ד"ר דבור", בבית ג'אן מתמחים ברקיחת קרמים ומוצרי קוסמטיקה טבעית ומציעים למבקרים סדנה בה כל משתתף רוקח לעצמו תחליב גוף או הפקת תזקיק מפרחי לבנדר. ביקור מלא כולל הרצאה בנושא צמחי הגליל, ביקור בגינת צמחי המרפא, כוס חליטת צמחים והתנסות במוצרי החברה הניתנים גם לרכישה.
סדנה מתקיימת עם מינימום 10 משתתפים, יש להזמין מקום מראש.

מתי: פתוח מדי יום
איפה: בית ג'אן
כמה: ביקור במרכז – חינם. סדנה: 25-30 שקלים
מתאים לגילאי: מגיל 5
פרטים באתר

מרכז הזוחלים קצרין

המרכז לזוחילם בקצרין, המרכז נחשים, לטאות ועכבישים מציע מפגשים בלתי אמצעיים עם פיתונים ענקיים, אנקונדות, לטאות כח, טרנטולות עצומות ועוד. המרכז מעוצב כג'ונגל טרופי ויש בו מגוון של קרוב למאתיים זוחלים שונים כולל אפשרות ללטף, לחוש ולגעת. בחג מתבצעת הדרכה למשפחות קבוצות ויחידים בשני מסלולים – רביית זוחלים: הזדווגות, הדגרת ביצים, עונתיות וכו'. מחזורי חיים ותקופות נשל בנחשים; ומסלול האכלה: מערכותיו הביולוגיות של הזוחל, חינוך לשמירת הטבע וכן זיהוי והתמודדות עם נחשים ארסיים והכשות. ההדרכות מתבצעות בחדר ההדרכה של המרכז ובתיאום מראש. כל הזוחלים המוצגים במרכז מוצעים למכירה והינם ילידי שבי וידידותיים לבני אדם.

מתי: מדי יום. הדרכה בתיאום מראש
איפה: קצרין
מתאים לגילאי: מגיל 4
פרטים באתר

דרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול גמלים בחבל אילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיולי גמלים עם חוות רוכבי הגמלים בחבל אילות

חוות רוכבי הגמלים בחבל אילות מציעה טיולי מדבר עם גמלים ואנשי שטח הנושמים את נוף הקדומים. אורך הטיולים משתנה: משעתיים, 12 שעות ועד יומיים-שלושה. הטיול הקצר מתחיל בהיכרות והדרכה על-גבי הגמלים, אז יוצאים מהחווה לטיול בנוף מצוקים הצופה אל הערבה והרי אדום. במהלך הטיול עוצרים לתה על המדורה וכיבוד מדברי קל. למיטיבי דבשת מוצע טיול ליל קיץ המשלב הליכה ורכיבה. עם החשיכה מתמקמים ללינת לילה, ומבשלים ביחד ארוחת ערב חגיגית על המדורה.להרפתקנים: מסע בראשיתי לראש השנהף חוויה מדברית במלוא העוצמה, מסע אל סודות המדבר, החי הצומח והאדם, בעזרת צוות מדריכים מקצועי ומיומן. המסע כולל לינה בשקי שינה, בישול ארוחות צמחוניות ואפיית פיתות על הסאג'. משך המסע: יומיים-שלושה.

מתי: 16-19.9
איפה: שחרות, חבל אילות, ממערב ליוטבתה
כמה: תלוי באורך הטיול
מתאים לגילאי: לכל המשפחה
פרטים: 08-6373218

רכיבת אופנועים למצדה

המסע השנתי של מנהלי פורום אופנועים בתפוז למצדה יוצא שוב לדרך. המסע יוצא לזכרם של כותבים שכבר לא בין החיים, ישתתף בו מגוון רב של דו-גלגליים וכולם מוזמנים להצטרף (רוכבים ומורכבים, אופנועי כביש, קאסטומים מהודרים וגם קטנועים קטנים) כל אחד בקצב הרכיבה שלו.

כמו בכל שנה, גם השנה יתארגנו קבוצות רוכבים מאזור ירושלים ומודיעין, וכן מאזור חיפה והצפון. כל קבוצה מוצאת את דרכה לאתר, ניתן להתעניין בקבוצה המתאימה לכם בפורומים ובדף האירוע בפייסבוק. המטרה היא להגיע למצדה לשעת הזריחה.

מתי: אחרי סעודת ראש השנה בלילה שבין ה-16 ל-17.9
איפה: נקודת המפגש חניון חצי חינם, רחוב משה דיין א.ת מערבי ראשון לציון. בשעה 01:15
כמה: בחינם
מתאים לגילאי: לרוכבים
פרטים באתר הפייסבוק

טיולים מדבריים מודרכים בעין גדי ובסדום

17.9- טיול משפחות רטוב בהדרכת החברה להגנת הטבע בנווה המדבר עין גדי. הטיול יעבור הין הבריכות של נחל דוד ויפגיש את המסיירים עם הטבע המיוחד ובעלי החיים בשמורה.
18.9– מסלול יבש במורד הר סדום העשוי כולו מלח ומסלול רטוב בעין בוקק, הלכיה בנחל ושכשום בבריכות.

מתי: 17.9, 18.9
איפה: עין גדי, סדום
כמה: בתשלום הכולל כניסה לשמורה (עין גדי)
מתאים לגילאי: 6+ (17.9) 8+ (18.9
פרטים באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully