וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא של כל הזמנים בתיירות הנכנסת בחודש נובמבר

רינה רוזנברג

12.12.2011 / 13:24

בנובמבר נכנסו לישראל 315 אלף מבקרים - עלייה של 2% לעומת חודש נובמבר 2010. מדובר בשיא במספר התיירים הנכנסים לישראל. מיסז'ניקוב: "היציבות אינה מובנת מאליה"

שיא בתיירות הנכנסת לישראל לחודש נובמבר, במהלכו הגיעו לישראל 315 אלף מבקרים, גידול של 2% לעומת נובמבר שנה שעברה. מתוך המבקרים היו 248 אלף תיירים ששהו בישראל יותר מלילה אחד, גידול של 1% לעומת נובמבר אשתקד.

לפי נתוני הלמ"ס מתחילת השנה ועד לסוף חודש נובמבר, הגיעו לישראל 3.1 מיליון מבקרים, ירידה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתוך המבקרים, 2.6 מיליון היו תיירים אשר שהו בישראל למעלה מלילה - עלייה של 1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כ-500 אלף היו כניסות של מבקרי יום, ירידה של 16% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - מתוכם 212 אלף היו של אוניות קרוז - גידול של 40%.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ציין כי מגמת היציבות בתיירות אינה מובנת מאליה. "על אף השפעת המצב הכלכלי על השווקים באירופה ובארה"ב, המהווים את ליבת התיירות לישראל, והמצב הפוליטי האזורי, המשפיע על תדמית האזור, מיקוד פעולות השיווק, רציפותן והעבודה האינטנסיבית לשימור פעילותם של גורמי התיירות בעולם, נושאים פירות ומציבים אותנו בנקודת פתיחה טובה לגידול הצפוי בתיירות בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully