וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בלונדון? התיירים הישראלים לא נרתעים

ענת עובדיה

9.8.2011 / 17:39

סוכנויות הנסיעות מדווחות כי לא נרשמו שום ביטולים בעקבות ההתפרעויות האלימות ברחבי לונדון. "זה עדיין בכלל לא מורגש אצלנו, כנראה כי רוב האנשים מאמינים שזה יעבור מהר"

ההתפרעויות האלימות ברחבי לונדון לא הצליחו עדיין לשבש את חופשות הקיץ של הישראלים. על אף הסלמת המהומות, במהלכן נהרג היום צעיר בן 26, המבקרים הישראלים לא חוששים, וסוכנות הנסיעות לא מדווחות על כל נסיגה בביקוש או ירידות במחירים בעקבות המצב המתוח בממלכה.

"נכון להיום לא נרשם אף ביטול, ולא מורגש שום שינוי", סיפר פיני איתן מסוכנות הנסיעות "כנפי משק". "לדעתי זה קשור לעובדה שאנשים מאמינים שהסיפור הזה ייגמר מהר, ומפני שהתיירים הישראלים מטיילים בשכונות אחרות בלונדון שמרוחקות מהמהומות. כרגע לונדון בתפוסה מלאה לצד אמסטרדם ופריז, ולפיכך גם לא הייתה מגמה של הורדת מחירים". איתן הוסיף, כי "דווקא בחבילות לאיי יוון, שההערכה הייתה שבאוגוסט תהיה התנפלות עקב הרגיעה, אין כרגע תפוסה מלאה".

הממלכה בוערת - כותרות אחרונות:
הלילה: המהומות התפשטו לערים נוספות
קמרון: "נמגר את גל הפשיעה עם 16,000 שוטרים"
אלבום מלונדון הבוערת: "הלילה בו האספסוף השתלט"
בגלל המהומות: בוטל משחק של נבחרת אנגליה

שירות המפות של גוגל, Google Maps, פתח היום עמוד מיוחד, בו מתעדכנים מוקדי המהומות בלונדון. מצפייה במפה ניתן לראות כי באזורי התיירות המרכזיים בעיר - ה"סיטי" וה"ווסט אנד" היה עד עתה רק מוקד אחד של התפרעות וביזה - בכיכר אוקספורד סירקוס שבמרכז רחוב אוקספורד ההומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת מוקדי ההתרחשויות בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מסוכנות הנסיעות "איסתא" נמסר כי לא הורגשה השפעה על תנועת הנוסעים. "לפי שעה אין שום ביטולים, וכלל לא פנו אלינו בנושא הזה", מסרה סמנכ"לית המסחר, ניצה הרפז.

"ברוב הדיווחים מדברים על לונדון ולא מציינים בדיוק את שמות השכונות", נמסר מחברת הנסיעות "אופיר טורס". "במידה והתעוררו שאלות מצד לקוחות, הסברנו להם שההתפרעויות הן לא באזורים המתויירים, ככה שכרגע לא היו שום ביטולים", אמר המשנה למנכ"ל בחברה, יהודה זעפרני.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully