וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תעלה לכם טיסה לחלל?

עירית רוזנבלום

13.4.2011 / 13:40

את הפסח הבא תעשו בחלל? אופיר טורס תציע טיסות לחלל במחיר היכרות של 95 אלף דולר, הכולל 5 לילות במלון יוקרתי, הכנה לטיסה, טיסה ברכב החלל ומזכרות מהטיסה כגון DVD

קבוצת אופיר טורס חתמה על הסכם עם חברת RocketShip Tours, המשווקת הבלעדית טיסות ברכב החלל Lynx של חברת XCOR. החברה מתכוונת להפעיל טיסות לחלל החל מ- 2012.

טיסות ה- Lynx מיועדות לטייס ומשתתף אחד בלבד, שיעבור ארבעה ימים של הכשרה במרכז החלל של NASA באריזונה. הטיסה עצמה תצא מנמל התעופה מוהאב (Mojave) בקליפורניה.

ה- Lynx מגיע לייעודו בחלל תוך 4.25 דקות. זמן הטיסה הכולל הוא כ- 30 דקות. מבעד לחלון ה- Lynx ניתן לחזות בכדור הארץ על רקע צבע הדיו השחור של החלל. ממקום המושב ניתן להפנות מבט כלפי מעלה ולפנים ולהביט בנוף מנקודת מבט פנורמית.

ה- Lynx הוא רכב חלל מהפכני שהוכיח עצמו באלפי ניסויי מבחן (שעדיין מתקיימים) ומצויד במנועים של חברת XCOR הנחשבים מהבטוחים בענף וידועים בעמידותם. ה-Lynx משלב תכונות בטיחות רבות ומנועיו מכוסים בטבעות מגן מיוחדות. במקרה חירום, יכול ה- Lynx לנחות בדיוק כמו מטוס רגיל. הוא מגיע למהירות של מאך 2 ולגובה מקסימלי של 200 אלף רגל.

אחד מטייסי ה- Lynx הוא קולונל ריצ'רד סיירפוס (Col. Richard Searfoss), אסטרונאוט NASA לשעבר, אשר יצא פעמיים לחלל במעבורת החלל קולומביה (פעם אחת כטייס ופעם אחת כמפקד המעבורת) ופעם נוספת במעבורת החלל אטלנטיס.

לתוכנית "חוויית RocketShip Tours " מחיר היכרות של 95 אלף דולר. בהזמנה מראש נדרש תשלום מקדמה בסך 20 אלף דולר, הניתן להחזר מלא עד 90 יום לפני הטיסה. המחיר כולל 5 לילות במלון יוקרתי, הכנה לטיסה, טיסה ברכב החלל ומזכרות מהטיסה כגון DVD.

לדברי בועז וקסמן, יו"ר קבוצת אופיר טורס, "אנו שמחים להציע ללקוחותינו חוויה בלתי נשכחת במחצית מהמחיר שמציעים המתחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully