וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות מתוקים עשויים מזה

ליאור מורד

3.2.2011 / 14:15

מה לא נאמר על ניו יורק? התפוח הגדול, המקום שבו האפשרויות הן בלתי מוגבלות, שבו אתה יכול להיות מי שתבחר להיות. כל הקלישאות הללו מוכיחות את עצמן בכל הנוגע לקהילה הגאה

ניו יורקים על מדרגות חירום חוגגים את מצעד הגאווה, יוני 2007. Michael Nagle, GettyImages
חוגגים את מצעד הגאווה על מדרגות חירום בבניין ניו יורקי טיפוסי, יוני 2007/GettyImages, Michael Nagle

ניו-יורק, כרך האורות הגדול, הטרנדית והמודרנית, תמיד קרצה לגייז. הרי ניתן למצוא שם את המסיבות הטובות ביותר, אלו שהולכות עד הקצה, את החנויות המפתות ביותר, את בתי הקפה הקהילתיים, את חדרי הכושר המסוקסים, את אולמות הקולנוע המקרינים סרטים המדברים לקהילה וכמובן, למצוא שם גם שלל דמויות צבעוניות ותיירים רבים. כל אלה הפכו את העיר הגדולה למעוז הקהילה הגאה.

בהתאם לכך, רבות הן אפשרויות הלינה במטרופולין הענק הזה, החל מאכסניות זולות ועד למלונות בוטיק יקרים, כולם במתכונת גיי-פרינדלי והבנת הצרכים של התיירים הגאים. אך עדיין, ניו-יורק זו ניו-יורק והמקום התיירותי ביותר בעולם אינו זול במיוחד. תייר ממוצע יוציא כ-150-350 דולר ללילה בבית מלון ברמה סבירה. אנו ננסה לתת לכם מגוון אופציות, כשכל אחד יבחר את מיטתו לפי גודל כיסו. חלומות פז.

מפגין עם שלט במצעד זכויות הקהילה הגאה בשדרה החמישית בניו יורק, יולי 1979. Brian Alpert, GettyImages
מפגין במצעד זכויות הקהילה הגאה בשדרה ה-5 בניו יורק, יולי 1979/GettyImages, Brian Alpert

בבחירת מלון גאה או גיי פרנדלי היא, ללא ספק, המפתח לחוויה תיירותית מושלמת. מלון שבו תרגישו הכי נוח שרק אפשר כשתצעדו עם בן זוגכם ללובי המלון שלובי ידיים, או בארוחת הבוקר, כשתגניבו נשיקה קטנה לאחר הקרואסון והקפה. וכן, האפשרויות הן מגוונות בהחלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אין אזור גאה ספציפי בניו-יורק הגדולה, אך אם נשאל איזהו האזור המזוהה ביותר עם הקהילה, אין ספק שנקבל תשובה אחת - מדובר בשכונת צ'לסי. לא רחוק מההאדסון ריבר פארק, בחלק הדרומי יותר ממרכז האי מנהטן, נמצא גם בית המלון - Chelsea Savoy Hotel. המלון צעיר ואפנתי כרוח השכונה והחדרים נקיים ובסיסיים. מיקומו בלב העיר בשילוב התעריפים הזולים יחסית הופכים אותו לאטרקטיבי ביותר.
התייר הגאה שיבחר לבלות במלון, יזכה גם לסביבה גיי-פרינדלית משודרגת, מכיוון שכמה מטרים מהמלון נמצא חדר הכושר המפורסם- David Barton Gym, בו אפשר לפמפם שרירים לקראת המסיבה ב-Splash. לאחר האימון אפשר לסור למסעדת Restivo ולהזמין שם חלבונים בטעמים איטלקיים משובחים ובמחיר הוגן.

השדרה התשיעית, מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
השדרה ה-9 בניו יורק, אזור צ'לסי/ShutterStock

בית ההארחה - Hamilton Heights, הוא מלון קטן על בסיס B&B באפר ווסט סייד, שבעליו הם זוג גייז,שהחליטו להגשים חלום והקימו עסק הארחה גאה. המקום קטן אך נותן תחושה חמימה של קהילה ומשפחה ונראה יותר כמו מלון שכונתי ונוח לכל כיס. תמצאו שם אווירה אינטימית וחווית שירות אישית, מצרכים שקשה למצוא בעיר מפלצתית בגודלה כמו ניו יורק. המלון ממוקם קרוב לתחנת סאבווי ובקלי קלות תוכלו לעלות על רכבת ולהגיע היישר אל המידטאון ושלל האטרקציות שבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיכר טיימס, ינואר 2007/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שחייב להיות במרכז העניינים, שקצב העיר זורם בעורקיו ומעוניין להגיע בדילוג אל לב ליבה של העיר התוססת, ימצא מענה לכל גחמותיו ב-New York Marriott Marquis Times Squareממש במרכז מנהטן שוכן לו המלון המפואר, בעל השם העולמי. המלון לא יכול להרשות לעצמו לא להיות גיי פרינדלי, תיירים גאים רבים בוחרים בו בשל מיקומו בלב המרכז התרבותי של העיר. אחרי שתסיימו לפרוק את המזוודות, תוכלו, תוך דקות, למצוא עצמכם במופע מוסיקלי מהפנט בקרנגי הול, או צופים במחזמר Wicked, שכבש את בימות ברודווי, ממש מטרים מכם. מפונקים ורוצים להשאר במלון? אין בעיה, החדרים המעוצבים יגרמו לכם להרגיש בבית. את הארוחה הבאה שלכם תוכלו לבחור מאחת משש המסעדות השונות שבמלון ותמיד תוכלו לשתות דרינק באחד הלאונג'ים המפנקים, שם גם יש סיכוי שתפגשו שותף מעניין לשיחה או יותר.

שילוט אלקטרוני מחוץ לבניין רשת הטלוויזיה ABC בכיכר טיימס, ניו יורק, מודיע על ביטול חוק don't ask don't tell, דצמבר 2010. Tina Fineberg, AP
שילוט אלקטרוני מחוץ לבניין רשת הטלוויזיה ABC המודיע על ביטול חוק Don't ask, Don't tell, דצמבר 2010/AP, Tina Fineberg

מלון נוסף בלב העיר הוא מלון הבוטיק - Paramount Hotel. המלון עבר שיפוץ מאסיבי ב-2009 וכעת הוא מציע חלל מעוצב, מסוגנן ואופנתי במיוחד, שקורץ לחברי הקהילה. המיקום פנטסטי ותוכלו לקפוץ ישר לשורת המסעדות באזור מאדיסון ולערוך שופינג סוער בשדרה החמישית. המלון שם דגש על שירות מהמעלה הראשונה, לכן היחס החם לקהילה הגאה אינו מפתיע. מעבר לכך, המלון נוהג לצאת במבצעים אטרקטיביים לחברי הקהילה בתקופת חודש הגאווה. מי שירצה להתפנק מוזמן למכון היופי של המלון, שרגיל לטפח עור גברי ומעניק מסאז'ים מפנקים בחדרי הלקוחות.

שוטר בוחן את נעלי העקב של משתתף במצעד הגאווה בניו יורק, יוני 2004. Heidi Schumann, AP
שוטר בוחן את נעלי נעקב של משתתף במצעד הגאווה של ניו יורק, יוני 2004/AP, Heidi Schumann

ריזורט גאה לחלוטין, שמציע חוויה גאה בכל פינה בו עדיין אין בעיר, אך כל המלונות הם למעשה גיי-פרינדלי וליברלים ופקיד הקבלה לעולם לא ישאל שאלות מיותרות כששני גברים יבקשו מיטה זוגית קינג סייז. למרות זאת, ממש בימים אלו נבנה ה-Out NYC. הריזורט נבנה בהשראת רשת מלונות Axel הגאים, שתיירנו הישראלים כבר גילו בברלין ובברצלונה. כל כולו של המבנה יהיה בעל אוריינטציה גאה, החל מספא לגברים בלבד, מכון בריאות ויופי, בריכות שחיה מקורות בתקרות זכוכית מרהיבות, חדרים מעוצבים בעיצוב מודרני וגולת הכותרת- מתחם מועדונים ענק, שיכיל מספר מועדונים ומסיבות וכנראה עוד נשמע עליו רבות. אבל על כל זה נוכל רק לחלום, לפחות עד תחילת השנה הבאה, בה עתיד להפתח המקום.

לא משנה מי אתם או מה אתם, כל מה שתרצו תוכלו למצוא בניו יורק. מגדול ועד קטן היא מקבלת את כולם ומציעה מגוון אפשרויות לינה והארחה לתייר הגאה ומבטיחה יחס שווה לכולם. כל שנותר כעת, הוא לאחל טיסה נעימה ולילות סוערים ללא שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully