וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי וטורקיה נכנסות לנתב"ג

עירית רוזנבלום

8.11.2010 / 16:01

מוצרים מטורקיה ודובאי ישווקו לנוסעים לחו"ל בחנויות הדיוטי פרי, כך לפי מספר עסקות שנחתמו בכנס הדיוטי פרי הבינ"ל. בין המוצרים שנוכל לרכוש: רחת לוקום ושוקולד על בסיס חלב נאקות

עסקות חדשות וייצוג בישראל של חברות מטורקיה ומדובאי בהיקפים גדולים, נרקמו בכנס הדיוטי פרי העולמי שנערך בימים אלה בקאן, צרפת, בהשתתפות אלפי משתתפים מהעולם.

אבי מרום, יו"ר חברת מרום אפ.ג'.פי מכפר סבא, המייצג מותגים רבים בענף הדיוטי פרי בישראל, מסר כי קיבל גם זיכיון מחברה אירית שבמשך שנים נכנעה לחרם הערבי. החברה האירית GELLY BEANS FACTORY, המייצרת עדשי ממתקים עשויים על בסיס מיצי פירות, היא חברה בינלאומית שנמנעה במשך שנים מכל קשר עם ישראל בשל איומים בחרם ערבי על מוצריה. מרום הגיע להבנה עם החברה, שתשווק את מוצריה לשוק הדיוטי פרי בישראל, בנמלי התעופה והים, מטוסים וחנויות דיפלומטים.

כמו כן, חתם על זיכיון נוסף ממפעל הממתקים הגדול בטורקיה DIVAN, המתמחה ברחת לוקום, שוקולדים וממתקים, ערמונים מסוכרים ועוגיות. חברת אל-נסמה הגדולה בדובאי, הסכימה לשווק באמצעות מרום את מוצרי השוקולד שלה העשויים מחלב נאקות ואשר מיוחסות להם סגולות מרפא. המוצרים הללו שקיימת אתם בעיית כשרות, יימכרו במטוסים ואניות, בחנויות לדיפלומטים ובדיוטי פרי, במעדניות ברחבי הארץ ובחנויות לתיירים.

יו"ר הדיוטי פרי של מצרים, קאמל טולאן, ניהל עם מרום שיחות לקידום שיתוף פעולה עם מצרים כדי לקדם את המזרח התיכון בתחום החנויות פטורות ממכס, נוכח פתיחת שערי השיווק בשוק המשותף. סוכם לפתח חנויות נוספות בגבול המצרי, שבהם עוברים תיירים. כמו כן דובר על שיווק המותג מינוס 417 מתוצרת הארץ והמבוסס על מינרלים מים המלח.

בין המתעניינים במוצרי מינוס 417 מוסטאפה סידיקווי מבאקו באג'רביגאן, כמו גם חברת התעופה הסינגפורית ועוד מפעילי דיוטי פרי במזרח הרחוק. מגעים עקיפים בקשר למוצרים מינוס 417 החלו גם עם חברת איראן דיוטי פרי, לייצור מוצרי מינוס 417 באריזות מיוחדות עבורם, ללא ציון ארץ המוצא.

נחתם גם הסכם לשיווק מוצרי הקוסמטיקה מים המלח, מינוס 417, עם נציג מטורקיה. נערכו עשרות פגישות עם נציגים מכל העולם שהביעו גם הם נכונות לשווק את המוצרים הללו ובמיוחד את הבושם, שהוא בעל פטנט, כיוון שהוא מכיל מינרלים מים המלח בתוך רכיבי הבושם. כך גם כמוסות אנטי-אייג'ינג המבוססות אף הן על רכיבי ים המלח ומיוצרות בלעדית ע"י מינוס 417.

במקביל, סיכם אבי מרום על זיכיונות חדשים לישראל בתחום הדיוטי פרי. מרום נועד עם המעצב פיליפ שריול שכבר משווק דרכו את בשמי שריול היוקרתיים. עתה, צורפו לליין גם השעונים והתכשיטים הנודעים של מעצב העל, אשר מתכנן לעצב גם שעון בעל ספרות עבריות עבור חנויות דיוטי פרי ומטוסים ישראליים.

מותג נוסף הוא ZEADES ממונטה קרלו, שחידש את הזיכיון לשיווק שעונים ותכשיטים והמיוחד הוא שהזיכיון כולל גם את חנויות הדיוטי פרי וגם את השוק הישראלי הכללי. מדובר במותג שנוסד לפני 12 שנה ומאופיין בעיצוב של תכשיטים ושעונים משולבי עור ומתכת. המחירים בארץ ינועו בין 100 ל-1,000 דולר לתכשיט או שעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully