וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק או טיז?

תמי ביברינג

24.10.2010 / 14:54

אלים, מפלצות, קדושים מפוקפקים והרבה מאד פאייטים - מסיבות ההלואין הכי קינקיות שתמצאו באירופה בסופ"ש הקרוב

ליל כל הקדושים נחגג כל שנה ב-31 באוקטובר ומקביל בהווייתו לחג פורים שלנו. בלילה זה נוהגים להתחפש, להשתכר ולהשתולל והכל תחת אוירה של סרט אימה דל תקציב. כמובן, שלילה שכזה יקרוץ במיוחד לחברי הקהילה הגאה שלא יפספסו הזדמנות למסיבת תחפושות קינקית ומצמררת במיוחד, שבה אפשר לתת דרור לכל הפנטזיות ולהסיר את העכבות. גם השנה אירגנו המפיקים החזקים באירופה מספר לא מבוטל של מסיבות הלואין, כשכולן מבטיות חוויה דקדנטית ובלתי נשכחת.

המסיבה הגדולה ביותר תערך באמסטרדם במועדון הפארדיסו. הארוע, שימשך כ-11 שעות, צפוי למשוך אליו מאות גברים מסוקסים שירקדו לצלילי האוס ופרוגרסיב ויתפרשו על שלוש רחבות שונות. כרטיס כניסה למסיבה עולה 36 אירו ואחרי שהמסיבה הרשמית נגמרת, מתחיל האפטר, באותו מקום.

בלונדון, המסיבה המרכזית לכבוד החג תערך ביום שישי, 29 באוקטובר, במועדון ה"Den". המועדון, הנמצא ממש בלב העיר, הוא בעצם איחוד של שני מועדונים שנסגרו, "The End" המפורסם ושכנו ה"AKA", היוצרים ביחד מגה קלאב שמח ונוצץ. נושא המסיבה, שתופק על ידי ליין האינדי המצליח "פופסטארז", הוא נשף מפלצות והקהל מוזמן להתחפש בצורה הפרועה ביותר שתתאים לנושא. המארגנים מבטיחים הופעה חיה, רכבת שדים ועוד הפתעות והכניסה מגיל 21 ומעלה.

גם באנטוורפן שבבלגיה מציינים את ליל כל הקדושים במסיבה מיוחדת. כאן, המסיבה משתלבת עם חגיגות יומולדת 21 (!) למועדון הוותיק והמפורסם שבבריסל, "La Demance", שיבוא להתארח לנשף אלים ומפלצות במועדון ה"Red and Blue". המסיבה מיועדת לגברים בלבד וכולם מוזמנים להתחפש ברוח הנושא. הרזידנט די.ג'יי סטיבן רידנט יארח 3 תקליטנים נוספים ללילה שלם של האוס וווקאל והמון טסטוסטורון מתפרץ.

מינכן תחגוג אף היא את ליל המסכות במסיבה שמתיימרת להיות האירוע הגדול ביותר של השנה לגייז במינכן. הנושא הוא "קדוש" והאינטרפטציה היא חופשית ומוטלת על הקהל. המסיבה תחל ביום שבת, 30 בחודש, ב-22:00 עם די.ג'יי אלכס בוטאר ועוד תקליטנים אורחים ובמהלכה תתקיים גם הופעה חיה של Mizmoni, זוכת פרס הגראמי. כמו כן יהיו מופעי ריקוד לוהטים, אקרובטים בקטעים מצמררים, אמן קעקועים שיקעקע כל מה שתרצו, תערוכת אמנות, אזור שבו יעשו לכם סטיילינג אישי ועוד המון הפתעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחרות "מר וגברת הבלקן-קאן" בווינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בווינה, שתחגוג את ההלואין גם היא ב-30 בחודש, המסיבה היא בעלת אופי קצת שונה ובגוון אקזוטי במיוחד - מסיבת BallCanCan. במשך כל המסיבה תוכלו לרקוד לצלילי מוזיקה בלקנית אותנטית עם להיטים מארצות כגון סרביה, טורקיה, יוון, בולגריה ועוד. במהלך המסיבה תערך תחרות "מר וגברת הבלקן קאן" ויוחלקו פרסים והפתעות למשתתפים.

במהלך סוף השבוע הזה ייערכו ברחבי אירופה עוד מסיבות רבות ומגוונות, כשבכולן החוק היחיד הוא שאין חוקים ואפשר לשבור את כל המוסכמות ופשוט לחגוג ולעשות חיים, עם אופציה להגשים איזו פנטזיה או שתיים. זה הזמן לארוז את המסכות, לעלות על נעלי העקב, לפזר נצנצים בשיער ולעלות על טיסה לאירופה, לחוויה בלתי נשכחת.

באדיבות Gayway - מלונות בחו"ל וחבילות ייחודיות לגייז וללסביות בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully