וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיי באל. איי

תמי ביברינג

28.8.2010 / 19:30

עיר המלאכים, הלוא היא אל. איי בקיצורה המוכר, מציעה שלל פעילויות לקהילה הגאה, רובן על אותו ציר של הנאה. מוקדש לאוהביה, ופחות לשונאיה

לוס אנג'לס היא עיר מעוררת מחלוקת. או שאוהבים אותה או ששונאים, אך אין אדישים ביחס אליה. המשמיצים טוענים כי היא גדולה, אפורה, רועשת מדי ומלאה בפוזה, בעוד שהאוהדים נפעמים מכל התכונות הללו ומציינים גם את תחושת החופש האוחזת בהם בעודם נוהגים במרחבי המדבר.

תחושת החופש הזאת מתבטאת גם בחופש להיות מי שאתה ולחיות את חייך בגלוי. למעלה מ-40 אחוז מאוכלוסיית העיר מגדירים את עצמם כגאים וגאות, ומתרכזים באזור ווסט הוליווד - האזור המושלם להתחיל איתו את הווינקד בגיי לוס אנג'לס.

במסעדת French Quarter תוכלו לשבת, לתצפת על העוברים והשווים ולהנות מארוחות מצוינות במשך כל שעות היום. המקום האופנתי עמוס למדי ומורכב מקהל מעורב.

קו השמיים של לוס אנג'לס – זריחה. ShutterStock
קו השמים של לוס אנג'לס - אין מי שאדיש כלפיה/ShutterStock

עכשיו, כשהבטן רגועה אפשר להתפנות לטיול בעיר. הבברלי סנטר הוא קניון ידידותי לקהילה. בנוסף לחנויות המותגים הרבות שבו, לאולמות הקולנוע ולרחבת המזון היחסית מוצלחת, תוכלו למצוא שם גם לסביות מדליקות ולצוד חתיכים.

משם, הדרך לשדרות סנטה מוניקה קצרה ומהנה. השדרה, ובעיקר הקטע שבין "לה סיאנגה" ו"רוברטסון", נחשבת למעוזם של ההומואים, ובעודכם מטיילים תתקלו באינספור מקומות הפונים לקהילה הגאה.

בין המומלצים: East/West Lounge: הבר הותיק פתוח משעות אחה"צ ומגיש קוקטיילים חזקים ויקרים וגם מיני נשנושים. המקום האידאלי לכל מי שרוצה לראות ולהראות. Basix Cafe נחשב לאחד מהמקומות הגאים הנעימים ביותר להפסקת אוכל בעיר. The Palms, בר הלסביות הותיק בעיר, Hamburger Mary's דיינר אמריקאי שמח ועליז המגיש אוכל טעים במחירים סבירים וקוקטיילים מעניינים ומקיים לעיתים ערבי דראג וקריאוקי, Baby Jane of Hollywood, חנות מזכרות קיטשית הממוקמת בתוך ה"שוק של הרובע הצרפתי", שהוא שוק גאה ביותר ו-Unicorn Books, חנות ספרים ווידאו למבוגרים ועוד המון גלריות, מועדונים, ברים, מסעדות ומלונות.

את העייפות שאחזה בכם אחרי מסלול ארוך זה תוכלו להפיג בבילוי בספא מפנק כדוגמת ה Voda Spa, או בסיאסטה במלון האקסטרה גיי פרנדלי והאולטרה מפנק Ramada Inn West Hollywood.

שלט רודיאו דרייב לוס אנג'לס. ShutterStock
בלי רגע דל/ShutterStock

עכשיו, כשהלילה ירד, אתם מוכנים לבילוי סוער בעיר.
יום שישי הוא יום הטומן באמתחתו אפשרויות בילוי רבות. הלסביות יכולות לבחור בין שני הליינים המוצלחים:
GIRL BAR @ ULTRA SUEDE ו-TRUCK STOP @ HERE LOUNGE. שניהם מלאים בבחורות לוהטות ושיכורות.

הבנים יכולים לבחור בין בילוי בערב עור וגומי במועדון הEagle, מסיבה אלקטרונית שמחה עם סופרסטאר דיג'ייז ב-Elven, מסיבה לטינית ב-Fiesta Cantina, וכסיום מוצלח לערב הם יכולים לגלוש לאחת הסאונות, כדוגמת Melrose Spa, הפתוחה 24 שעות ביום.

את יום שבת כדאי ומומלץ להעביר בים. לאל. איי מספר חופים שווים כשהגאה ביותר מבניהם ממוקם במליבו - Will Rogers Beach ומושך אליו המוני גייז בעיקר בסופי השבוע.

חוף שקרוב יותר למרכז העיר נקרא Muscle Beach וממוקם בטיילת המרכזית והיפהפיה של וניס. במקום תוכלו למצוא גם מסעדות רבות, דוכנים של סחורה מכל הסוגים , אופניים להשכרה, אמני רחוב ועוד מגוון פעילויות תיירותיות ומהנות.

חוף סנטה מוניקה לוס אנג'לס בשקיעה. ShutterStock
חוף סנטה מוניקה בשקיעה/ShutterStock

בערב, זמן הבילויים מגיע שוב ומגוון האפשרויות רק הולך וגדל. לגבריים ולשעירים יותר מומלץ להפקוד את ליין הFURR- TRADE @ FAULTLINE. לגברים שאוהבים לבהות ולרקוד עם רקדני גוגו מסוקסים מומלץ להגיע לערב ה"אורות האדומים" בFubar- ולסליזיים מומלץ להגיע ל-Eleven שבו מתקיימת כל יום שבת מסיבת פורנו ובה לפחות עשרה רקדנים כוכבי פורנו וחצי ערומים שמתסיסים את האוירה.

את יום ראשון חובה לפתוח בבראנצ' המסורתי בAbbeys. מדובר בבר-מסעדה בעיצוב מדהים, הפתוח כל ערב בימי השבוע וביום ראשון פותח את שעריו בשעות הבוקר המוקדמות ומארח את הגאים והגאות לבראנצ' טעים ומשכר. הדיג'יי מנגן האוס שמח, המקום מתפוצץ מאנשים ומחירי האוכל והמשקאות הופכים לנוחים ומפתים יותר. הזמן טס ולפני שתשימו לב תגלו שהשעה כבר שלוש אחר הצהריים, לפחות.

אם נפלתם על יום ראשון שהוא גם יום ראשון הראשון של החודש, שווה לקפוץ מהבראנצ' לארכיון הלסבי. שם תוכלו לעיין בספרים ומכתבים ישנים וללמוד על ההיסטוריה הלסבית של העיר.

שלט הוליווד לוס אנג'לס. ShutterStock
ככל הנראה השלט המפורסם בעולם/ShutterStock

עוד אירוע תרבותי שלא תרצו לפספס הוא ביקור בתיאטרון הגאה Celebration Theatre
המציג מזה שנים רבות הפקות מעולות הקשורות לחיי הלהט"בים, גרסאות קווירות להצגות מוכרות ועוד.שווה להציץ באתר ולרכוש כרטיסים מראש לאחת מההפקות.

למיטיבי הלכת מבינכם, שרוצים עוד לבלות בלילה יש, שוב, מגוון אופציות:
מסיבת דובים ב-Akbar, מסיבת אייטיז וניינטיז ב-Micky's, ערב אהבה קשוחה ב-Fubar
ועוד-ועוד.

ומעבר לכל מה שצויין כאן, העיר לא מפסיקה להתפתח ולהפתיע, ושווה להתעדכן באירועים השונים המציפים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully