וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיש איירליינס מצטמצמת בישראל

זוהר בלומנקרנץ

4.7.2010 / 16:10

החברה מצמצמת את תדירות טיסותיה לישראל, ומחליפה את מטוסיה לקטנים יותר בקו מנתב"ג. הערכות: ביוני תירשם ירידה ממוצעת של 10% בתנועת הנוסעים בחברה הטורקית

חברת התעופה טורקיש איירליינס מצמצמת את תדירות טיסותיה השבועי לישראל ומחליפה את מטוסיה לקטנים יותר בקו מנתב"ג בגלל הירידה בתנועת הנוסעים.

מבדיקה שהשלים אתמול TheMarker עלה כי חברת התעופה הטורקית הקטינה את התדירות מ-3 עד 5 טיסות ליום ל-2-3 טיסות יומיות בנתב"ג. כמו כן ישנם ימים במהלך השבוע שהחברה מפעילה מטוסי איירבוס קטנים יותר מדגם A-320, לעומת תקופות שבהן היתה משתמשת במטוסים גדולים כמו איירבוס A-330.

עיקר הנוסעים מישראל בטורקיש איירליינס הן בטיסות המשך מאיסטנבול ליעדים במזרח הרחוק ובצפון אמריקה בגלל מחיר כרטיסי הטיסה הזולים יותר. אולם מאז אירועי המשט, ישנה האטה בתנועת הנוסעים מישראל בחברת התעופה הטורקית ומעבר של נוסעים לחברות תעופה זרות אחרות, אשר פועלות כאן. למשל, לופטהנזה הגרמנית וסוויס השווייצית.

על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), מתחילת השנה ועד אירועי המשט בחודש שעבר, הטיסה טורקיש איירליינס כ-153.2 אלף נוסעים בינואר-מאי 2010, לעומת כ-107.2 אלף נוסעים בינואר-מאי 2009: גידול של 42.87%; אולם בענף התעופה מעריכים כי ביוני תירשם ירידה ממוצעת של 10% בתנועת הנוסעים בחברה הטורקית.

נתח השוק של טורקיש איירליינס עמד על 3.8% מכלל תנועת הנוסעים בתעופה הבינ"ל בינואר-מאי השנה, לעומת 3% בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully