וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך דרכון

2.7.2010 / 15:00

סיורים מודרכים במערות אפלות, שכשוך במי מעיינות או סיפורים מסביב למדורה - פעילויות לכל המשפחה ברחבי הארץ

צפון

ג'ונגל על שפת הכנרת: סיפורים ומעשיות על חיות, המשולבים בהליכה נעימה בתוך מימיו השקטים של ערוץ נחל ציורי.
היכן: שמורת טבע מג'רסה.
מתי: שבת 24.7, החל מהשעה 10:00.

חדרים נסתרים, מעברים ומדרגות: על אחת משלוחותיו היפות של החרמון מתנשא בגאון מבצר נמרוד, שעליו כתב מרק טווין: "זהו תל החורבות היפה מסוגו בעולם". בואו לגלות את סודותיו. יש אפשרות לרכוש חוברת הפעלה לילדים - מסע משפחתי של שאלות ותשובות. טקסי הצהרה ותגים למסיימי כל המשימות.
היכן: גן לאומי מבצר נמרוד.
מתי: שבת 10.7, בשעות: 11:00, 13:00, 15:00.

מערות המנורה נחשפות: סיור עם מתנדבי גן-קהילה במערות התת קרקעיות של בית שערים, בהן נמצאים עיטורים, כתובות ועדויות לחיים מן העבר של העם היהודי בארץ ישראל לפני 1,800 שנה. נחזור להווה בהליכה דרך ואדי יפה ופורח.
היכן: גן לאומי בית שערים.
מתי: כל שישי ושבת בשעות 10:30, 12:30.
הסיור ללא תשלום, בהרשמה מראש ב"כוכבית בטבע" – 3639*

עוד בבית שערים: משחק התמצאות לכל המשפחה במערת הארונות, נזחל במנהרת שודדים, נקיים מבחן אומץ במערת המעלות ועוד.
היכן: גן לאומי בית שערים.
מתי: כל חמישי .
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

הנשר והיחמור בגובה העיניים : סיור אל מול נופי הכרמל בשמורת חי?בר בין הנשרים, היחמורים, אייל הכרמל, עזי הבר וכבשי הבר, המשוטטים בחופשיות עוד מתקופת המקרא.
היכן: חי?בר כרמל.
מתי: כל שבת, בשעות 10:00, 12:00, 14:00.

הגבר חובב התכשיטים חי בנחל מערות: סיור בעקבות אורחות חייהם של הקדמונים הפרהיסטוריים, המסביר מי חי בנחל מערות וכיצד הצליח לשרוד שם. עטלפים, מאובנים ומערות קרירות ילוו אותנו במהלך הסיור. כולל חיזיון אורקולי בתוך המערה.
היכן: שמורת טבע נחל מערות.
מתי: כל שבת בשעות 10:00, 12:00, 14:00.

שקיעה ועששיות במצודה המרהיבה: סיורי שקיעה בנפתולי מבצר נמרוד וסיורי לילה לאור עששית במעבריו הנסתרים.
היכן: גן לאומי מבצר נמרוד.
מתי: כל שישי.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

קבלת שבת לאור שקיעה בחוף הבונים: סיור מודרך בשמורת חוף הבונים, המשלבת חופים סלעיים, חופים חוליים ומפרצי צדפים, מערה החצובה בכורכר, וכמובן צמחים ובעלי חיים האופייניים לים ולחוף באזור זה. כולל ביקור במרכז הסובב הימי וקבלת שבת חגיגית עם חלה ויין לאור השקיעה ומול גלי הים.
היכן: שמורת טבע חוף הבונים.
מתי: כל שישי.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

מרכז

סיור מתובל בחול: סיור אחר הצהריים לכל המשפחה בחוף בית ינאי. קצת על מורשת והעפלה לא חוקית, קצת טבע והרבה רוגע.
היכן: גן לאומי חוף בית ינאי (מפגש בסוכת המציל).
מתי: כל שבת בשעות: 16:30, 18:00.

מהקולוסאום ועד אולמות האבירים: סיור מודרך בבית גוברין לאמפיתיאטרון הרומי (הקולוסאום) היחיד הפתוח למבקרים בישראל, בית המרחץ, חדר האוכל של האבירים ועוד. הסיור יימשך כשעה וחצי.
היכן: גן לאומי בית גוברין.
מתי: כל ראשון במהלך יולי בשעות: 17:00, 19:00 (כניסה אחרונה עד 20:00, למתחם מערות הפעמון כניסה אחרונה עד 17:00).

עוד בבית גוברין: במקום דרוך, קדימה שתה - פעילות חווייתית המתחקה אחר תהליך הכנת היין במרכז אזור היין של השפלה. ביקור בגת, דריכה על ענבים, ייצור יין ולגימת. הסיור משלב גם את מערות בית גוברין.
היכן: גן לאומי בית גוברין.
מתי: שישי 16.7, שישי 23.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

ועוד: עששיות במערת המבוך: ביקור במערות שונות בבית גוברין, בורות המים, קולומבריום ובית הבד. סיום בתצפית על גרמי השמים ותה מצמחי הגן.
היכן: גן לאומי בית גוברין.
מתי: כל חמישי במהלך יולי.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

נטיפי לילה - קסם בבטן האדמה: מערת הנטיפים פותחת את שעריה לתוך הלילה. בכל חצי שעה יתקיים סיור אל בטן המערה.
היכן: שמורת טבע מערת הנטיפים.
מתי: כל חמישי במהלך יולי עד השעה 20:00 (כניסה אחרונה עד 19:00).

חופש על החוף: הפנינג לכל המשפחה לרגל לפתיחת החופש הגדול, בחוף הרחצה של הגן הלאומי אשקלון, הכולל משחקי חוף, עפיפונייה, פינות הדרכה של רשות הטבע והגנים, דוכני יצירה וסדנאות עפיפונים.
היכן: גן לאומי אשקלון.
מתי: שישי 2.7, בשעות 15:00-11:00.

עוד בגן לאומי אשקלון, לינת לילה משפחתית וסיפורי פקחים של שמורות הטבע, כולל ישיבה סביב המדורה עם כלי נגינה שאפשר להביא מהבית. למחרת תתקקיים פעילות 'מחפשים את המטמון', על פי כתב חידה שיוביל למוקדים ההיסטוריים החשובים. הגעה עד השעה 19:00 ביום חמישי והשהות עד למחרת בשעה 12:00.
היכן: גן לאומי אשקלון.
מתי: כל יום חמישי במהלך יולי.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" – 3639*

מלון הרבה כוכבים: לינת לילה משפחתית בגן ירקון, עם פעילות בנושא כוכבים וירח. לאחר ההתמקמות בשטח ולפני השינה תתקיים פעילות לילית בנושא כוכבים וירח. למחרת בבוקר יתקיים סיור מודרך לאורך חלקו העליון והנקי של נחל הירקון. במתחם לינת הלילה יש מקלחות, שירותים ועצים למדורה. הגעה עד השעה 16:00 ביום שישי והשהות עד למחרת בשעה 17:00.
היכן: גן לאומי ירקון.
מתי: שישי-שבת 16-17.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

צב קריאה לצבי הים: היכרות עם המרכז הארצי להצלת צבי ים, שבו מטפלים אנשי רשות הטבע והגנים בצבי ים פצועים וחולים. במרכז ההצלה, הסמוך למכמורת שבעמק חפר, נראה את הצבים, נשמע את סיפורם, נבין את הבעיות שעימן הם מתמודדים וכיצד ילדים ומבוגרים, יכולים לעזור להם בקלות.
היכן: המרכז הארצי להצלת צבי ים.
מתי: שבת 3.7, שבת 10.7, שבת 24.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

תלויים הפוך? תלוי בהשקפה: סיור בעקבות העטלפים והלוחמים במערת התאומים. מפגש עם עטלפים בחורש הים תיכוני וסיפורים מוזרים ומסתוריים שיסופרו במערה האפלולית. לבסוף ביקור בחורבת מידרס וזחילה במערות בהן הסתתרו לוחמי בר כוכבא.
היכן: שמורת טבע מערת התאומים.
מתי: שבת 3.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

בין קודש לחול: סיבוב בחומות ירושלים, השכונות היפיפיות של המאה ה-19, משכנות שאננים וימין משה. דרך גן לאומי סובב חומות ירושלים נעלה בשביל עולי הרגל אל העיר העתיקה ולרובע היהודי. ניכנס בשער ציון ונסייר בפינות חמד נסתרות ברובע היהודי. נסיים בכותל המערבי עם מתפללי תפילת ערב שבת.
היכן: גן לאומי סובב חומות ירושלים.
מתי: שישי 2.7 ,שישי 16.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

מחורבן לגאולה "בשביל ירושלים": הסיור יפתח בתצפית מהר הצופים ויכלול סיור בטרסות עם עצי הזית בגן לאומי עמק צורים, ביקור בנחל קדרון השוכן במורדות הר הזיתים וביד אבשלום, נתרשם מגיא בן הינום ששינה את אופיו מאתר פסולת לפינת חמד עירונית.
היכן: גן לאומי סובב חומות ירושלים.
מתי: שבת 17.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

עששית בצדק: סיור עששיות: סיור במגדל צדק בעקבות סיפורו של הנוסע ההולנדי ון דה וולדה, שבביקורו במקום נהנה משפע של אוכל, הרבה חום ואהבה, כפי שתיאר זאת: "כוס קפה בוץ, או יותר נכון, בוץ של קפה". המסלול כולל תצפית על גוש דן ואת סיפור הטבע והמורשת של המגדל וסביבתו.
היכן: גן לאומי מגדל צדק.
מתי: שישי 2.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

ועוד קצת מרכז

טיול ליל ירח בהר בגן לאומי הרי יהודה: ביקור באכסניה ישנה שבה נשמר פסיפס מרהיב, ירידה אל נחל זנוח ואל עין מטע ועין תנור. באחד המעיינות נהלך בתוך נקבה עם מים עד הקרסוליים. בטיול נכיר את רזי הלילה, נספר על בעלי חיים ליליים ונשמע קולות שאפשר להאזין להם רק בטבע.
היכן: גן לאומי הרי יהודה.
מתי: חמישי 29.7, שישי 30.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

בעקבות העקבות בנחל שורק: גילוי של העולם המרתק של בעלי החיים בחוף הים בעזרת שביל טשטוש, חיפוש עקבות וטיול בדיונות החול.
היכן: גן לאומי שפך נחל שורק.
מתי: שבת 17.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

לילות ירח בחולות ניצנים: סיור נעים בשעות הערב בבית הגידול החולי הגדול ביותר במדינת ישראל. נעקוב אחר עקבות, נכיר את החול ונשחק בדיונות.
היכן: שמורת טבע ניצנים.
מתי: ראשון 25.7, שני 26.7, שלישי 27.7
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

רגע לפני שקיעה: טיול בין שני יובליו של נחל דולב, למרגלות שרידי הכפר בית עיטאב. הסיור כולל הליכה לעין חוד והעפלה אל מבצר צלבני עתיק יומין ששופץ לאחרונה על ידי רשות הטבע והגנים ושממנו נשקפת תצפית רחבת היקף מהשפלה ועד ההר.
היכן: שמורת טבע נחל דולב, גן לאומי בית עיטאב.
מתי: שבת 24.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

עששיות בדרך אל העיר: טיול אחר הצהריים בשמורת המסרק, כולל הסבר על הקשיים שבהעברת שיירות אספקה לירושלים הנצורה ומעבר בין המשלטים. משם ניסע לגן לאומי קסטל ולאור עששיות נלך בתעלות הקשר ונגלה את סיפורו המרגש של הקסטל, שכיבושו היה אחת מנקודות התפנית של מלחמת העצמאות.
היכן: שמורת המסרק וגן לאומי קסטל.
מתי: שבת 10.7, חמישי 22.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בקעה וים המלח

ארמון נופש מלכותי: סיור במקום שבו בחר המלך הורדוס הגדול להקים את אחוזת הקבר שלו ונתן לו את שמו. נהנה מתצפית נוף מרהיבה למדבר יהודה וירושלים, נבקר בארמון מבוצר, נרד למאגרי המים ונתרשם משרידי קבר הורדוס שנחשפו לאחרונה באתר.
היכן: גן לאומי הרודיון.
מתי: כל שישי ושבת בשעה 12:00

השמורה הנמוכה בעולם: סיור בשמורה החבויה, המסתתרת בין מעיינות ובין צמחייה עשירה. סיפורן של הנמלה האורגת וברקנית האשל, שחיות בנווה המדבר הגדול בישראל ובשמורה הנמוכה בעולם.
היכן: שמורת טבע עיינות צוקים .
מתי: כל שישי ושבת במהלך יולי, בשעות: 10:00, 12:00, 18:00.

עוד בעיינות צוקים: קיץ רטוב בעין פשחה - רחצה בבריכות מוסדרות עם מי מעיינות טבעיים בשמורת הטבע עיינות צוקים (עין פשחה). בסופי שבוע נפתחים לקהל בריכת השחייה הגדולה ומרכז השירות למבקר החדש שבקרבתה.
היכן: שמורת טבע עיינות צוקים.
מתי: כל סופשבוע במהלך יולי.

המגילות הגנוזות לאור ירח: סיור חוויתי לאור ירח ועששיות בין עתיקות הישוב העתיק מימי בית שני, השוכנות בצל מצוק ההעתקים המרשים. נצפה בסרט אורקולי ונספר את סיפור המגילות הגנוזות שהתגלו במקום, כתבי הקודש העתיקים בעולם.
היכן: גן לאומי קומראן, צפון ים המלח
מתי: שישי 23.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

חדש!! קסם לילי בקבר הנביא שמואל: סיור מודרך לאור עששיות בגן לאומי נבי סמואל, המזוהה עם מקום קבורתו של הנביא שמואל. נבקר במקום בשעות החשכה וננסה להבין מדוע הוא נקרא "הר השמחה", למי קדוש המקום ומה הם הסימנים המצוירים על קירות המבצר.
היכן: גן לאומי נבי סמואל.
מתי: חמישי 15.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

דרום

'אפריקה הקטנה' בישראל: מים זורמים, מפלים, יעלים ושפני סלע, צומח סודני, ועוד - בלב שמורת עין גדי. הפעילות כוללת הליכה לאורכו של נחל דוד עד למפל הגדול, ולסיום ביקור בבית הכנסת העתיק של עין גדי ויצירה בפסיפס למעוניינים (בתשלום).
היכן: שמורת טבע עין גדי.
מתי: שבת 10.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

בעקבות המסתורין בעברונה: מסע מופלא במנהרת הזמן עם שחקנים ומדריך בעקבות תרבויות עתיקות, תעלומות נושנות,צבעים, בעלי חיים, בקסמו של המדבר. בין היתר נעבור בבריכות המלח (תצפית על עופות מים ופלמינגו בפט) – דקלי דום – פוגרות – עין עברונה.
היכן: שמורת טבע עברונה.
מתי: שישי 2.7.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully