וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריחה מדרום אמריקה

זוהר בלומנקרנץ

3.2.2010 / 15:21

מאות ישראלים תקועים בדרום אמריקה עקב פשיטת הרגל של אייר קומט. אל על מציעה לתרמילאים שנותרו ללא כרטיס, טיסה במחיר מוזל מסאו פאולו לארץ

נוסעים ישראליים, בעיקר תרמילאים שאמורים לשוב מדרום אמריקה עם חברת התעופה אייר קומט, ייתקלו בקשיים ולא יוכלו לממש את הכרטיסים שרכשו, לאחר שהחברה הספרדית הפסיקה בחודש שעבר את פעילותה. משפחות של מטיילים פנו לסוכני הנסיעות בבקשה לסייע בהחזרת ילדיהם, ממדינות דרום אמריקה. חברת אל על נענתה ותצא במחיר טיסה מיוחד, למחזיקי כרטיס טיסה של החברה הספרדית.

החברה הספרדית נקלעה לקשיים כלכליים. בית משפט בריטי הוציא צו לתפיסת המטוסים בבעלותה, עקב חוב בסך 25 מיליון יורו לבנק גרמני. חברת התעופה הספרדית פנתה לבית המשפט, בבקשת הגנה מפני נושיה.

כמה עשרות ישראלים ששהו במדינות דרום אמריקה כבר חולצו בחודש שעבר, במבצע טיסות מיוחדות שאירגנה ממשלת ספרד, כדי להחזיר כ-6,000 מנוסעי החברה "שנתקעו" בחו"ל.

אולם, עדיין מדובר בלמעלה ממאה תרמילאים מישראל אשר רכשו כרטיסי טיסה, הלוך ושוב עם החברה ותאריכי חזרתם הוא במהלך החודשים הקרובים.

חברת אל על נענתה לפניית משרדי הנסיעות ותציעה כרטיס במחיר 50% מערכו של כרטיס הטיסה, הלוך ושוב, שנרכש ע"י הנוסעים מישראל בחברה הספרדית. מדובר במחיר ממוצע של 600 דולר לטיסה מסאן פאולו, בברזיל, ישירות לנתב"ג.

יצויין, כי מאז הפסיקה חברת התעופה הספרדית במפתיע את פעילותה, נותק הקשר בינה לבין נציגותה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully