וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לאגדו: כפר הנופש אכזיב בהקפאת הליכים

קובי מנדל

21.12.2009 / 11:22

השמחה בכפר הנופש אכזיב, אשר זכור לרבים בבעלותו הקודמת כ"קלאב מד", עשוייה להיעלם לאור חובות עצומים של מיליוני שקלים אליו נקלעו הבעלים. הסיבה: "השקעות כושלות ומלחמת לבנון השניה"

צו הקפאת הליכים לתקופה של 60 יום הוצא היום (שני) לכפר הנופש הפופולרי "אכזיב" שמצפון לנהריה ע"י בית המשפט המחוזי בחיפה. הכפר, הכולל בקתות אירוח וכן גן אירועים, נקלע לאחרונה לחובות כבדים של כ-6 מיליון שקלים בסך הכל (כ-5 מיליון בכפר הנופש וכן גירעון נוסף של כמיליון שקלים לגן האירועים). במסגרת ההחלטה, מינה השופט ד"ר עדי זרנקין נאמנים לחברות.

החברות הגישו את הבקשה להקפאת הליכים על רקע מצוקה כלכלית אליה נקלעו, חלקה כתוצאה מהשקעות בלתי מוצלחות וחלקה בשל השפעות מלחמת לבנון השניה אשר הביאה להשבתת הפעילות בו דווקא בחודשי הקיץ הפופולאריים והמבוקשים.

השופט זרנקין ציין בהחלטתו כי התרשמותו הינה ש"אכן רצוי לעת הזאת לאפשר למבקשות לייצב את פעילותן ולמנוע את קריסתן, מאחר וכל דרך אחרת לא תביא ישועה גדולה לנושים". השופט ציין כי הוא שותף לחשש של כמה מהנושים המהותיים לפיו החברות לא בהכרח יצליחו להתאושש מהמשבר אליו נקלעו – אך ציין כי "ראוי היה ליתן להן פסק זמן קצר על מנת שבמסגרתו ינסו לגבש תכנית הבאה, שאפשר ותוצאתה תיטיב עם הנושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully