וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יוצאים לנופש מפנק (וזול) בחגים?

עירית רוזנבלום

2.9.2009 / 13:07

לא מתחשק לכם לחגוג את ראש השנה עם הדודה? בתי המלון מציעים כעת מבצעים והנחות לנופשים, הכוללים חופשה מפנקת וארוחות מושקעות בערב ראש השנה

בהתאחדות המלונות מצפים כי התפוסה הארצית הממוצעת תגיע בראש השנה הקרוב לכ-80%. העובדה שהחג חל בסוף השבוע, במקביל לרמדאן, נמשך יומיים והופך את סוף השבוע לארוך מהרגיל, מבטיחה ביקושים ערים בתיירות הפנים, בעיקר באילת.

אבנר לש, משנה למנכ"ל הדקה ה-90 מעריך שמספר הישראלים שישהו בחג במלונות יהיה גבוה השנה בכ-15% לעומת 2008 ויהיה כ-80 אלף איש. עם זאת, המלונאים מעדיפים ללכת על בטוח ולמלא את רשימות ההזמנות מראש, ולכן אפשר למצוא מגוון מבצעים למקדימים שיזמינו חופשה עד סוף השבוע הקרוב. ברשת ישרוטל, למשל, מעניקים 15% הנחה או 50% הנחה ללילה הרביעי.

אבל לא רק המבצעים גורמים לאנשים להזמין את חופשת החג מוקדם מהרגיל. לדברי נסים טל, סמנכ"ל תיירות ישראלית ומרכזי הזמנות בדיזנהאוז, מדובר בדפוס ידוע בתקופת החגים שבו המשפחות רוצות להבטיח מראש את חופשת החג ואת ארוחת החג. במלונות רבים יש הגבלה של כמות הסועדים שניתן לארח בארוחת החג והזמנה מוקדמת מבטיחה מקום וגם סיכוי לקבל את הארוחה במתנה או בתשלום מוזל.

המבצעים מיועדים גם לספונטניים שממתינים עד לרגע האחרון. לדברי שמעון מגימי מאשת טורס, המלונות באילת ובים המלח שומרים כרגע על מחזור של מכירת שלושה לילות מה-17 בספטמבר, אך קרוב לוודאי שמי שימתין לרגע האחרון, יוכל ליהנות גם משני לילות וגם ממבצעים מיוחדים. עם זאת, למלונות מבוקשים דוגמת רויאל ביץ' והילטון מלכת שבא באילת, לא מומלץ לחכות לרגע האחרון בגלל הביקוש הגבוה.

בחברת הדקה ה-90 צופים שלא מעט ישראלים ימתינו לרגע האחרון, והחברה רכשה מלאי גדול של חדרי מלון, כולל ארוחות חג, בכל אזורי התיירות. יש להניח שאם חבילות אלה לא יימכרו במועד, הן יימכרו לבסוף במחירים נמוכים יותר.

חוגגים גם בצימרים

למי שמבקש לחגוג את החג במקום שקט יותר, מוצעים אחוזות, מקבצי צימרים ומלונות בוטיק שמארחים מספר מצומצם של אורחים ומספקים סוף שבוע חגיגי לראש השנה. למשל, במלון חלומות נפתלי, במושב שדה אליעזר שבגליל, הכולל שמונה סוויטות, בריכה מעוצבת ומסעדת שף, המחיר ללילה כולל ארוחת בוקר לזוג בסוויטה יעלה 1,800 שקל. התשלום לילד בן יותר משנתיים הוא 250 שקל.

לקראת ארוחת החג שאינה כלולה במחיר הלינה, תעוצב המסעדה עם כפות תמרים ושולחנות חגיגיים. בין המנות - פטה כבד אווז עם ריבת בצלי פנינה ובלסמי בלווי צנימים פריכים, ושוק טלה עם אורז בר, רימונים ואגוזי לוז. המחיר למבוגר 370 שקל ולילד עד גיל עשר 150 שקל.

דוגמה נוספת היא מלון הבוטיק וילה כרמל שבמרכז הכרמל בחיפה. המלון מציע 15 חדרים וסוויטות, כל אחד בעיצוב ייחודי ושונה. המחירים בחג הם 1,200 שקל ללילה כולל ארוחת בוקר, וההזמנה היא למינימום שני לילות. ארוחת החג שתוגש במסעדת המלון, תעלה למבוגר 220 שקל ולילד 99 שקל.

כדי שתוכלו לבחור מלון לחגוג בו את החג בדקנו את המחירים ומה מוצע על שולחן החג בכמה מהמלונות היוקרתיים באזורים שונים בישראל.

(המחירים שנמסרו על ידי בתי המלון הם לזוג עם שני ילדים לשלושה לילות).

עולים צפונה: אחוזת אסיינדה ביער ליד מעלות

מלון 5 כוכבים מעוצב בסגנון אחוזה ספרדית אותנטית הנפרשת על כ-70 דונם של חורש טבעי.

מה בתפריט החג: פטה כבד עוף על מצע ברוסקטה בליווי ריבת עגבניות שרי; תאנים ממולאות בקרם חצילים ברוטב טחינה וגרנדין; סינטה במילוי כרישה מטוגנת בניחוח בלסמי וסילאן; קדרת בקר אינדונזית עם תאנים ושבבי קוקוס. לצד אלה יוגשו מנות החג המסורתיות.

עוד בתוכנית: במוצאי שבת, ערב אסאדו ושירה, ריקוד ואירוח במאהל בדואי אותנטי.

מחיר למשפחה: 6,255 שקל כולל ארוחת החג

מחיר מבצע: 4,815 שקל באשת טורס

לפרטים: www.c-hotels.co.il

ללכת על המים במלון הסקוטי בטבריה

מלון בוטיק 5 כוכבים הצופה על הכנרת. פנינה ארכיטקטונית המשלבת ישן עם חדש - חדרים משוחזרים מהמאה ה-19, בר משקאות סקוטי, מרתף יינות עתיק וגינת תבלינים. המלון אינו כשר.

מה בתפריט החג: שוק טלה צלוי בתנור לבנים עם תפוחי אדמה מזוגגים בגרגירי חרדל; פילה בקר עם רוטב יין אדום ובצלי שאלוט; שוקי אווז במשרה של דבש, שום ורוזמרין; חריימה בורי מסורתי.

עוד בתוכנית: מופע קברט של אהבה עם הזמרת מיקאלה מימון שכלול במחיר.

מחיר למשפחה: החל מ-10,050 שקל כולל ארוחת חג

מחיר מבצע: 8,070 שקל בדקה ה-90

לפרטים: www.scotshotels.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קסם על ים כינרת - מלון רימונים גלי כנרת

מלון 5 כוכבים על שפת הכנרת עם חוף ים פרטי, כולל מגוון פעילויות ספורט ימי.

מה בתפריט החג: חזה מולארד בתאנים מבושלות ביין אדום עם מזרה רימונים; טלה אפוי בבישול אטי בניחוח קורנית וטימין; שקדי עגל צרובים על מצע עלי מנגולד.

עוד בתוכנית: דואט לנבל וחלילית ומשחקי אתגר לכל המשפחה בלובי המלון.

מחיר למשפחה: 9,900 שקל, כולל ארוחת החג

מחיר מבצע: 8,910 שקל באשת טורס

לפרטים: www.rimonim.com

מתפנקים במרכז: מלון קרלטון תל אביב

מלון 5 כוכבים באזור הטיילת בתל אביב. המלון מציע אווירה אינטימית עם יציאה ישירה לחוף הים.

מה בתפריט החג: הארוחה תוגש במזנון הכולל את מאכלי החג כגון תפוח בדבש, ראש של דג, תמרים ורימונים; מנות כמו פרגית במרווה, ג'ינג'ר ושום, פלחי בטטה אפויים, תחתיות ארטישוק ושעועית בשום; בר סלטים מעשה ידי השף; מנות עיקריות הכוללות מבחר של בשרים ודגים טריים.

עוד בתוכנית: הארוחה תלווה בהגשה אישית של השפים.

מחיר למשפחה: 5,940 שקל כולל ארוחת חג

מחיר מבצע: 5,345 שקל בדקה ה-90

לפרטים: www.carlton.co.il

אם בא לכם להיות חברים שלו: מלון לאונרדו בת"א

מלון בוטיק אורבני מעוצב ברמת 5 כוכבים הממוקם בקרית עתידים מרחק דקות הליכה מפארק הירקון.

מה בתפריט החג: קוקטיילים המבוססים על פירות החג, פטה כבדים בדבש, קרפצ'יו בקר בווינגרט דבש ושמן זית, וגם מנות של בשלנית ביתית שהמלון לאורחים המעדיפים מאכלים ביתיים.

עוד בתוכנית: אפשר לבלות בבר המלון הממוקם בקומה התשיעית.

מחיר למשפחה: בחדר ג'וניור סוויט - 6,846 שקל, כולל ארוחת חג

מחיר מבצע: 4,503 שקל באשת טורס

לפרטים: www.fattal.co.il

צפים כל הדרך לשולחן החג: ישרוטל ים המלח

מלון 5 כוכבים בעין בוקק בים המלח. המלון חדיש ומפואר עם ספא.

מה בתפריט החג: מזנון חג מסורתי; כתף כבש צלויה בליווי רוטב רוזמרין; אסאדו צלוי ברוטב ברביקיו; אוסובוקו עגל; עוף ממולא עם פירות יבשים ברוטב דבש.

מחיר למשפחה: החל מ-8,390 שקל על בסיס חצי פנסיון כולל ארוחת החג.

מחיר מבצע: 7,311 שקל באשת טורס

לפרטים: www.isrotel.co.il

היי דרומה לאילת: מלון אורכידאה

מלון 5 כוכבים הממוקם בחוף הדרומי של אילת מול המצפה התת ימי. המלון בסגנון כפר נופש במזרח הרחוק.

מה בתפריט החג: עופיון בדבש; שוק אווז ברוטב רימונים; דג בנוסח מזרחי; גפילטע פיש; בר סלטים עשיר; בר קינוחים ברוח החג הכולל עוגות ועוגיות דבש.

עוד בתוכנית: מזנון ברכות מסורתי לחג.

מחיר למשפחה: 6,525 שקל על בסיס חצי פנסיון, כולל ארוחת חג.

מחיר מבצע: 5,060 שקל בדקה ה-90

לפרטים: www.orchidhotel.co.il

עיר המלכים, דבש ותפוחים: ארמון הרודס

מלון 5 כוכבים הממוקם בחוף הצפוני של אילת. הארכיטקטורה שלו מתכתבת עם ההיסטוריה של תרבויות בעבר.

מה בתפריט: מדליוני כבד אווז עם עלי בייבי ברוטב רימונים ובריוש קרוטונים; פילה לוקוס בסגנון ים תיכוני; צלעות טלה בדבש בציפוי צ'ילי עם שעועית ירוקה ברוטב רוזמרין.

עוד בתוכנית: מופעי בידור.

מחיר למשפחה: 7,365 שקל, כולל ארוחת חג

לפרטים: www.herodshotels.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully