וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג שיתק את לונדון וכולם נאלצו לחכות

טלי גולדשטין

2.2.2009 / 10:45

סופות שלג, מהחמורות ביותר מזה עשורים, פקדו את לונדון ומזרח אנגליה. החיים בבירה הבריטית שותקו כמעט לחלוטין

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

שלג כבד גרם הבוקר (שני) לשיבושים קשים בתחבורה הציבורית בלונדון. רכבות, רכבות תחתיות ואוטובוסים הפסיקו את פעילותם בגין מזג האוויר הסוער. תושבי פרברי לונדון וסביבותיה, הנוהגים לנסוע כל בוקר לעבודה בתוך העיר, לא הצליחו להגיע ליעדם לאחר שסופות שלג, מהסוערות ביותר מזה עשורים, פקדו את לונדון.

לפי דיווח ה"גרדיאן" הבריטי, פעילות שדות התעופה "היתרו" ו"סטנסטד" שובשה אף היא ורשות התעופה הבריטית הזהירה את הנוסעים מפני "ביטולים ודחיות משמעותיות" של טיסות. מסלולי טיסה נסגרו גם בשדה התעופה "גטוויק". משטרת לונדון פרסמה אזהרת מזג אוויר בלונדון ובמזרח אנגליה. זאת לאחר שמעל 15 ס"מ של שלג ירדו בלונדון. במשטרה התקבלו מספר דיווחים על תאונות דרכים, אך לא דווח על נפגעים.

"עצת המשטרה לנהגים היא לשקול האם הם חייבים לצאת ולנהוג. אם הם כן מחליטים לצאת, עליהם לבדוק קודם לכן את התחזית המקומית והארצית", אמר דובר המשטרה. עסקים רבים צפויים להישאר סגורים היום על רקע הקושי של העובדים להגיע לעבודה. מעל 50 בתי ספר נותרו סגורים בחבל קנט.

מזג האוויר הקפוא מזכיר, לדעת החזאים, את חורף 1991 הקשה כשסופות השתוללו באנגליה והטמפרטורות נותרו מתחת לאפס במשך ימים. עם זאת, יש גם חדשות טובות: למרות שחורף זה נחשב לקר ביותר מזה 13 שנים, כבר בסוף השבוע חוזים החזאים עלייה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully