וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 צימרים בגולן שאסור להחזיר

23.5.2008 / 10:41

איך נוותר על זיו הפנים של ליאורה ואריק, על הכנסת האורחים לחיות מחמד של ד"ר צור. 6 צימרים שיגרמו ליאפי התל אביבי לצאת לרחובות ולהיאבק עליהם, עד טיפת הג'קוזי האחרונה

1. מושב נמרוד - בקתות בערפל

שרית ישי לוי מוסרת "אני מחוברת למקום כי המארחים הם אנשים שאוהבים אנשים. הבקתה המבודדת יושבת בלב מטעי הדובדבנים והיא המקום האידיאלי לנקות את הראש, בגלל הניתוק מהציוויליזציה. המארחת לימור היא אישה נדירה שבאה מהעולם המכוער של הפוליטיקה ויצרה עולם יפה ואקולוגי ברמת הגולן".

2. טירות נעות ברוח

ישי לוי : "אלו צימרים שיושבים מול הנוף הכי מדהים בגולן עם הר החרמון בצד אחד וארץ פלגי מים מצד שני. הצימרים בנויים קירות זכוכית ונמצאים על פסגה של הר וכך נדמה שהמבנה עומד באמצע הרוח".




.

3. מושב שעל - אחוזת בר

ישי לוי : "ליאורה ואריק הם מסוג האנשים שהתארחתי אצלם והפכו לחברים. הם זוג אנשים נדיבים מאוד וביתם פתוח לכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

4. מושב חד נס- אינויטו

ישי לוי : "ד"ר דניאל צור ואשתו הם מדהימים. הוא למד וטרינריה באיטליה, ספג את הטעמים של המטבח האיטלקי ומציע חוויה בלתי נשכחת של ארוחה איטלקית באמצע חדר אוכל נוסח טוסקנה.
בנוסף, הם מארחים גם בעלי חיים, כך שמי שאינו מסוגל להיפרד מהכלב או החתול האהוב (פעם התארח אצלהם גם תוכי), יכול להביא את בעל החיים איתו, דבר שבדרך כלל אינו מוסכם על בעלי צימרים".

.

5. רמות- נחי ובטי

ישי לוי: "הם מארחים מדהימים שמארחים גם לארוחות בבית. בערב הם מבשלים ארוחת 30 מנות שלא נגמרת, וסגנון האירוח הוא הייחודי להם".






.

6. רמות - הארמון

ישי לוי : "מיכל היא בחורה שאוהבת אנשים ומשקיעה את הנשמה בחיים הללו. היא מסוג המארחות שתשיג כל בקשה של אורח, אפילו אם יבקש גבינה מסוימת ממחלבה ספציפית בצפון. היא מפתחת את המקום, דואגת לצימרים ומכינה ארוחת בוקר בלתי נשכחת".




.

שרית ישי לוי, עיתונאית וטיילת היא מחברת הספרים "צימרים", "צימרים - צפון" ו"צימרים - דרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully