וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת משלמת את מחיר הפיגוע

עירית רוזנבלום

8.3.2007 / 13:05

מערך הטיסות לאילת קרס: סיטוניות תיירות ביטלו את טיסותיהן לעיר בחורף הבא. צפויה ירידה חדה במספר התיירים

ברלין. "כל המערכת קרסה, זו פשוט קטסטרופה" - כך אמר אתמול מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי, לאחר שעוד ועוד סיטוניות תיירות ביטלו את טיסותיהן לעיר בחורף הבא. שי הגיע ליריד התיירות ITB שנפתח אתמול בברלין בניסיון לשמר את מעט הטיסות שעוד נותרו.

סיטונית התיירות השוודית אפולו הודיעה כי לא תחדש את הטיסות לאילת בחורף הבא, חרף הבטחתה, וכמוה בוטלו טיסות נוספות מבריטניה וצרפת. גם סוכנות הנסיעות ישרופה-הולנד, החברה הבת של קונצרן התיירות הגדול באירופה טואי, ביטלה את טיסותיה המתוכננת לישראל בחורף הבא. בעבר נבעו בעיות השיווק של אילת מהאינתיפאדה; השנה - מדובר בפיגוע שהיה בעיר לפני כחודש. לדברי שי, מספר התיירים בטיסות ישירות לאילת עלול להגיע לכ-20-30 אלף, עם מספר מסוים של תיירים מנתב"ג, לעומת כ-160 אלף בשנים כמו 2000.

בעלי המלונות והעסקים באילת קיוו שמצב התיירות בחורף הבא ישתפר משמעותית לעומת החורף הנוכחי - שהושפע ממלחמת לבנון, ומספר התיירים בו יסתכם בלא יותר מ-30 אלף. בימים אלה מנסים גופי התיירות באילת לתכנן את עונת התיירות הבאה באילת, לחורף 2007-2008.

בקרב המציגים בביתן הישראלי שוררת תחושת אי-ודאות, לאחר שהממשלה לא אישרה את מינויו של שר התיירות המיועד, יצחק אהרונוביץ'. "הבעיה היא קריטית", אמר אחד המציגים. "עם כל הבעיות שתעשיית התיירות מתמודדת, עכשיו יידרשו עוד שישה-שמונה חודשים לשר חדש ללמוד את התפקיד. אין אסטרטגיה המובילה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully