וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך גופני: השר שיחק כדורגל עם נוער בתל אביב

השר סער החליף את החליפה במדי קבוצת גדנ"ע יהודה והצטרף למשחק האימון של הקבוצה בדרום תל אביב. "ספורט הישגי הוא נתיב שעשוי לחזק ילדים", אמר אחרי שקבוצתו ניצחה במשחק

שר החינוך, גדעון סער, פינה אתמול (חמישי) שעה מיוחדת בלוח הזמנים הצפוף שלו כדי להשתתף במשחק כדורגל של קבוצת הנוער גדנ"ע יהודה בדרום תל אביב. סער הוזמן על ידי הקבוצה והגיע אחר הצהריים למגרש בשכונת שפירא בעיר, לבש את מדי הקבוצה ולקח חלק במשחק האימון לצד הנערים, בני 13-14.

שר החינוך גדעון סער משחק כדורגל עם קבוצת הנוער גדנ"ע יהודה בדרום תל אביב, ספטמבר 2012. ניר קידר
"ערכים של התמדה, השקעה ומשמעת עצמית". השר סער באימון, אתמול/ניר קידר

"המועדון מחנך את הילדים לערכים של התמדה, השקעה ומשמעת עצמית. הוא מטפח ערכים ספורטיביים", אמר סער בתום משחק סוער שהסתיים בתוצאה 1-0 לטובת קבוצתו. "זה בא לידי ביטוי לא רק בספורט. אני משוכנע שילדים רבים שיכולים להגיע למקומות פחות טובים, באמצעות ספורט הישגי יש להם נתיב שמחזק אותם, את כוח הרצון שלהם ואת המשמעת שלהם", הוא הוסיף.

מנחם מור, מנהל המועדון, אמר כי "אנחנו שמחים ששר החינוך הגיע למועדון והתרשם מהאווירה, מהילדים ומהאימון. אם הוא יפגין יכולת טובה, אולי נחתים אותו", התבדח. מור סיפר כי במועדון משחקים כ-300 חניכים מחולון, בת ים, דרום תל אביב ויפו. המועדון נמצא תחת חסותה של עיריית תל אביב, ועמותת גדנ"ע יהודה מסייעת לו בנושאים כלכליים ותקציביים.

שר החינוך גדעון סער משחק כדורגל עם קבוצת הנוער גדנ"ע יהודה בדרום תל אביב, ספטמבר 2012. ניר קידר
ירוק עולה. סער מתחמם לקראת המשחק/ניר קידר

"המועדון קיים כבר 62 שנים", סיפר יום טוב כהן, יושב ראש העמותה. "צמחו פה שחקנים בעלי עבר מפואר כמו חיים רביבו, סלים טועמה, קובי דג'אני, אבי יחיאל וגם שחקנים ותיקים יותר כמו משה קיש רומנו, אמציה לבקוביץ', מיכאל לופה קדוש וצבי פרקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully