וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה

30.9.2014 / 6:53

אתם יוצאים לחופשה של שבוע ולא רוצים להיסחב עם מזוודה ענקית, להימנע מהציפייה המייגעת בחלוקת המזוודות ולהרגיש קלים וחופשיים? כך תיקחו כל מה שאתם צריכים בתוך טרולי קטן שעולה למטוס

אישה מנסה לסגור מזוודה עמוסה. ShutterStock
אתם לא רוצים להיקלע למצב הזה לפני חופשה/ShutterStock

זו בעיה ידועה ומוכרת - נוסעים לשבוע ללונדון, רומא או ברלין ולוקחים איתכם את כל הארון. כמובן שאחר כך מתחרטים על זה, כשנסחבים עם המזודה הענקית והכבדה, אבל מתברר שאפשר לארוז גם אחרת ובצורה נכונה.

ולא חייבים לקחת מזוודה גדולה לחופשה של שבוע ואפשר להימנע מהציפייה המייגעת בחלוקת המזוודות ולהרגיש קל וחופשי. אז איך תחסכו מקום ותדחפו הכל למזוודת טרולי קטנה שניתן לעלות איתה לטיסה להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לארוז נכון ויעיל.


עוד טיפים חשובים לפני שיוצאים לחופשה:
בדרך לאאוטלט: מדריך שופינג לתייר הישראלי בניו יורק
9 דרכים לשרוד טיסה במושב האמצעי במטוס
8 צעדים להגנה על המזוודות בפני אובדן
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל

להכין רשימה

לא לארוז באימפולסיביות, אלא לתכנן מראש. כך אפשר לכבס כל פריט חשוב, אולי אפילו לקנות פריט מסוים שחסר לכם. אפשר גם להזיז את הבגדים שמיועדים לנסיעה לצד הארון, ובמשך הזמן לדמיין את האופציות שהם מעניקים לכם. כמה גרביים, תחתונים וגופיות שמים בצד, כדי לא להצטרך לעשות כביסה ענקית ביום האחרון.

ניקוי יבש

אחד הבדים האידיאליים לנסיעה הם משי ובדי כותנה דקים. הם קלים, נעימים, לא תופסים מקום, אבל יש להם בעיה מרכזית - הם מתקמטים בקלות ומהר מאוד הופכים לסמרטוטים. אז מה עושים? תמורת סכום לא גבוה במיוחד שולחים את החולצות לניקוי יבש, ובדרך כלל הן חוזרות עטופות בנייר רך. בצורה הזו אפשר להכניס אותן למזוודה, כשהעטיפה שומרת עליהן מקמטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בגדים למטוס

הבחירה של הבגדים למטוס היא חשובה, ויכולה להועיל להמשך. כדאי ללבוש חצאית ארוכה (נשים) או מכנסי כותנה (גברים), חולצת טריקו כותנה בסיסית, סוודר קרדיגן, צעיף ומעיל ונעליים שטוחות. כך אפשר לשלוט בטמפרטורות המשתנות במטוס ובהמתנה, ולנצל את הבגדים בהמשך הטיול.

אישה אוחזת במזוודה. ShutterStock
תכננו מה אתם לוקחים ותחסכו מקום במזוודה/ShutterStock

להתחייב

ישנם פריטי לבוש שכדאי להתחייב אליהם מראש. למשל, להביא רק מעיל אחד, לא משנה מה. בגלל זה כדאי לקחת מעיל שיש לו בטנה נשלפת, או מעילים שאפשר להפוך ושמתאימים למספר סוגי אירועים. בנסיעות למקומות קרים אין ברירה אלא לקחת מעיל דובון, שאז יכול לשמש ככרית בטיסה.

סלקטיביות בבגדים

כדאי לבחור בגדים ניטרליים, שאפשר לשלב אותם זה עם זה במספר קומבינציות. כלומר, אין מה להתעכב עם חולצה שמתאימה רק למכנסיים מסוימים או לחצאית שמתאימה רק לאירוע ספציפי. חייבת להיות יעילות, שבכל פריט אפשר יהיה להשתמש במקסימום פעמים. לכם מומלץ לבחור בצבעים ניטרליים.

לפתח אסטרטגיית נעליים

מדובר בסוגיה מורכבת, שמשמעויותיה קריטיות מבחינת תפיסת נפח מזוודה. האידיאל הוא להביא שני זוגות נעליים (כל עוד לא צריך נעליים מיוחדות לטיולים וטרקים). כלומר, זוג נעלי ערב, וזוג נעלי הליכה. כמובן שאת הנעליים שתופסות פחות מקום כדאי לשים במזוודה, עם עדיפות לנעליים שטוחות. אם יש לך נעליים שמתאימות גם להליכה וגם מספיק אלגנטיות, לא להסס: ניתן יהיה לחסוך שטח מזוודה גדול.

ליצור קשר עם המלון שלכם

תתפלאו לגלות כמה דברים אין צורך להביא עמכם במזוודה כאשר מתגוררים במלון מכובד. כמובן שאין צורך במגבות, כלי רחצה שונים (סבון, שמפו, מרכך), מייבש שיער, מוצרי טיפוח שונים, מטענים שונים, וכל מיני פריטים שלוקחים באופן אוטומטי, ובלי לשים לב לא משתמשים בהם.

ומהם הטיפים שלכם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully