וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תמנע live: חוויית קצב משפחתית

פסטיבל תמנע live - פסטיבל קמפינג בקצב - יתקיים לראשונה בחג הסוכות בפארק תמנע שבערבה, ובו מופע הבכורה "סינדרום ירושלים" של אמן הקצב דורון רפאלי, הופעה של קרולינה ועוד מגוון סדנאות לכל המשפחה. אז אל תמהרו להתנפל - כל אחד והקצב שלו

צילום: זיו ריינשטיין צלם וידאו: עדו שחם עורך: רן צימט

הנה הצעה לפסטיבל שיכניס אתכם לקצב: תמנע live - פסטיבל קמפינג בקצב - חוויית קצב משפחתית שמתרחשת לראשונה בישראל בחג הסוכות. הרחק מהרעש והצפיפות, אל מול נופי בראשית עוצרי נשימה, מזמין פארק תמנע את כל המשפחה להתנתק, להירגע ובעיקר ליהנות משני העולמות: השקט ועוצמת המדבר, לצד עולם הקצב והמוזיקה.

את פארק תמנע אין כמעט צורך להציג. האתר המרהיב, שנמנה עם האתרים הראשונים בעולם שבהם כרו נחושת, נמצא בערבה הדרומית, כ-20 דקות נסיעה מאילת, ומספק שלל מסלולי טיול רגליים ועל אופניים. כשנופי המדבר והצבעים המשתנים של סלעי הגרניט, אבן החול והגיר מהווים את התפאורה היפה ביותר שיש בדרום הארץ, הביקור שלכם בתמנע לא יכול לאכזב.

אתרי הפארק המפורסמים, ביניהם הפיטריה, עמודי שלמה והקשתות שמחייבים ביקור בתמנע בפני עצמם, יתעוררו בפסטיבל לצלילים חדשים עם אומני הקצב של קבוצת "טררם" במפגשים אינטימיים בראשותו של דורון רפאלי, שהוא גם המנהל האומנותי של הפסטיבל.

במסגרת פסטיבל תמנע live, יתקיימו יומיים של סדנאות קצב ותנועה עם שלל פעילויות: מתחם קפוארה, כיתות אמן, מסלולי אופניים, מתחמי פעילות ומופעים לילדים, מסיבת קצב ומעגל מתופפים ענק. אז אל תשכחו להביא את התוף מהבית או כל כלי הקשה אחר. במהלך היום תתקיים פעילות אתגרית של תמנע אקשן, שבה תוכלו ליהנות מאקשן הורס שלא נראה מאז פרעה רעמסס: זריקת כידונים מכרכרות פרעונים, טיפוס על גבי הירוגליפיים, פאזלים עתיקים, קליעה בחניתות ועוד.

ואם זה לא מספיק כדי להעסיק את הקטנים, אז הילדים יוכלו ליהנות ממופעי קצב מושקעים וחווייתיים: "מדינת המקצבים" - מופע קצב קומי לילדים, המבוסס על סדרת הטלוויזיה בהופ וגם מופע של סטא-ג-דיש! מופע קצבי ואנרגטי של להקת טררם לכל המשפחה.

פארק תמנע דורון רפאלי טררם. זיו ריינשטיין,
ועל כל הקצב ינצח המאסטרו של כלי ההקשה. דורון רפאלי בפעולה בתמנע/זיו ריינשטיין
פארק תמנע קמפינג וילה קאמפ. זיו ריינשטיין,
הביאו לכם את הבית למדבר. הווילה קאמפ של תמנע/זיו ריינשטיין

אל תמנעו מהחווייה

וההורים לא ישארו מקופחים: בערב הפותח בפסטיבל יתקיים מופע בכורה - "סינדרום ירושלים" של היוצר דורון רפאלי ואומני "טררם", שבו תוכלו להאזין לקונצרט של נגנים, זמרים ורקדנים, המייצרים ביחד חגיגה בימתית סוחפת.

רפאלי מציג את המקצבים והצלילים שספג מעיר הולדתו, ירושלים ואת הניגודים בין מסורתי למודרני, כשכל השילובים מתמזגים לכדי מוזיקה ישראלית חדשה ומרגשת. על הבמה תוכלו לצפות באנסמבל של כלי נגינה מסורתיים, לצד כלים תעשייתים שעוצבו במיוחד עבור המופע וביניהם: צינורות רוח, קירות תיפוף, מולטי שלישון, צינופון ועוד. בסיום המופע יהיה עם ג'ם-סשן קצבי אל תוך הלילה.

במופע המרכזי של הערב השני תקבלו במלוא הדר וקצב את קרולינה ולהקתה. קרולינה, למי שהיה במאדים ועדיין לא מכיר, היא אחד הקולות הנשיים הבולטים של המוזיקה הישראלית, והיא תפליא בלהיטיה כמו גם שירים של "הבנות נחמה" שהיא נמנית עם חברותיה. לאחר המופע תתקיים מסיבת קצב עם דיג'י שלומי מלכה ואומני פרקאשן שיעירו את הלילה.

אז מתי זה קורה? פסטיבל תמנע live יתקיים בתאריכים 15-13 באוקטובר.
איפה ישנים? משתתפי הפסטיבל יוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות של קמפינג מוסדר: לינת שטח, אתר הכפר ומתחם הוילה קאמפ.
כמה זה עולה? חבילות לינה משפחתיות במכירה מוקדמת כוללות: 3 ימים של קמפינג (2 לילות), השתתפות בכל המופעים, סדנאות ופעילויות הפסטיבל: 1,280 ל- 4 נפשות עד ה- 15/9. כל בן אדם נוסף בתוספת של 200 שקלים (לאחר ה-15/9 מחיר החבילה: 1,580 שקלים).
איפה קונים כרטיסים? לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים אודות הפסטיבל, ניתן להתקשר למספר: 08-6316756, 1-800-225007, או דרך אתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully