וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורפו, בשביל הרומנטיקה

בשיתוף אשת טורס

18.5.2014 / 10:04

יוון תמיד באופנה כשמגיע הקיץ וזוגות מתחילים לתכנן את החופשה. אז אחרי שרובנו כבר ביקרנו בכרתים, רודוס ואתונה, למה שלא תגלו עולם יווני אחר, שמתאים לחופשה רומנטית וגם לא יגרום לכם לפרק קופת חיסכון? ברוכים הבאים לקורפו

אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון. ShutterStock
מה דעתכם על חופשה רומנטית קרובה לבית? קורפו, יוון/ShutterStock

את ירח הדבש שלנו חגגנו באי קורפו, מאז עברו הרבה מאוד שנים. לא נגיד כמה הרבה אבל די אם נציין שבאותם ימים טבריה ושפת האגם הלאומי היו היעדים הכי רומנטיים וסקסיים ללקק בהם דבש. כן, כן, היו גם ימים כאלה. זוגות ש"דפקו" קופה בחתונה טסו להתנשק למרגלות האייפל וחובבי הים ומי הטורקיז המהפנטים הפליגו לקפריסין ולאי הפרפרים – רודוס. קוס וקורפו היו למביני עניין וסנטוריני לברנז'אים ואנשי העולם הגדול.

ולמה נזכרנו בדבש שלנו פתאום? כי יוון תמיד באופנה כשמגיע הקיץ וזוגות מתחילים לתכנן את החופשה, ואחרי שרובנו כבר ביקרנו בכרתים, רודוס ואתונה, הגיע הזמן לגלות עולם יווני אחר ונחשק, שמתאים בדיוק לזוגות שרוצים גם ליהנות מחופשה רומנטית, וגם לא לפרק קופת חיסכון, במיוחד אם מדובר בירח דבש – הרי מי רוצה לבזבז את כל מה שקיבלו מהחברים בחתונה?

בשביל ירח דבש שכזה צריך לפנות לפחות שבוע-שבועיים וגם תקציב, ופה קורפו נכנס שוב לתמונה. קורפו מסתמן כאחד מיעדי הנופש החמים של הקיץ הקרוב בשל קו הטיסות הישירות לאי שיושק ביוני, הטיסה הקצרה וההרגשה שאתה בבית, באזור הים התיכון, אבל עדיין במקום חדש ומרגש בחו"ל.

קורפו. אשת טורס,
לאהוב את האי ואחד את השני. זוג בקורפו/אשת טורס

שופינג לצד בטן-גב

קורפו נחשב, ובצדק, לאחד מהאיים הכי יפים של יוון. צבעי הירוק והטורקיז השולטים בו עוטפים אותו בהרבה שלווה, רוגע ואווירה רומנטית ופסטורלית. הנופים מרשימים ועוצרי נשימה, החופים יפהפיים ונהדרים (האהוב עלינו הוא חוף קראסיה השקט, המבודד והאינטימי), מפרצוני הטורקיז הם מקום אידיאלי להתבודד בהם, על האגמים שורה קסם מיוחד, הכפרים ציוריים, האוכל נהדר והלילה הוא חגיגה אחת גדולה ותוססת.

חובבי הבילויים והאקשן יוכלו למצוא את מבוקשם בעיקר באזור Mandouki, שבקצה הנמל וכן בעיירות הנופש Kassiop ו- Sidari . תוכלו להמר על כל הקופה בקזינו, לתפוס ראש טוב בברים הפזורים לאורך הטיילת הנושקת לים, לקרוע את רחבת המועדונים והדיסקוטקים במתחם ה- Emboriko Kendro, לבלות עד אור הבוקר במסיבות החוף של B52 בחוף Ipsos או לרקוד סירטאקי, להוריד כוסית אוזו ולשמוח כמו היוונים באחת מהטברנות האוטנטיות. יאסו.

גם חובבי השופינג יבואו על סיפוקם. שמו של האי הולך לפניו הודות לתכשיטים האמנותיים ועבודות הקרמיקה היפות. אחד מהמקומות המומלצים לשופינג הוא בין סמטאותיה היפות של קרקירה שם תוכלו לשוטט בשווקים המקומיים, בחניות הבוטיק האיכותיות ולדלג בין מגוון רשתות אופנה אירופאיות שמחזיקות שלוחות בעיר.

כמו בכל אי יווני כמעט, גם לקורפו יש עיר עתיקה ש'קלועה' בתוך חומה והיא מתנהלת בין סמטאות אבן יפות לבין מצודה היסטורית. בין העיר העתיקה לעיר החדשה עוברת תעלת מים מלאכותית שחוצה את העמק ומפרידה בין שני האזורים. בשל קרבתו של האי לאיטליה ניכרת בו השפעה איטלקית גדולה הן באדריכלות, באוכל ובעיקר באווירה האירופאית המאפיינת אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קורפו. אשת טורס,
אל תהיו לבד, בואו לחופשה רומנטית בקורפו/אשת טורס

השקיעה הכי יפה באירופה

זוגות שיגיעו לאי לא יבזבזו כנראה את זמנם היקר על היסטוריה, ארכיאולוגיה, מיתולוגיה, כנסיות או מוזיאונים, אבל אם אתם בכל זאת רוצים לסמן V אז תקפצו לאכיליון. אכיליון הוא ארמון הקיץ היפה של סיסי – אליזבט נסיכת אוסטריה, ששנים אחרי נרכש על ידי וילהלם השני קיסר גרמניה. בארמון אולמות פאר, אוצרות אמנותיים, תצוגת פסלים בגן יפהפייה הנושק לים, ובעיקר מרפסת תצפית הצופה אל אלבניה אשר מעבר לים.

עוד דבר שמומלץ לכם לעשות, הוא לצאת לטיול רומנטי ב"פלאו קסטריצה" - מפרצי איזמרגד שסלעי הגיר המזדקרים מתוכם יוצרים לגונות מרהיבות ביופיין. אחת מהדרכים המומלצות להתפעל מהם מקרוב היא בשיט בין המפרצים והמצוקים מלאי העוצמה. מפלאו תמשיכו בנסיעה אל ה"בלה ויסטה" - נקודת התצפית המשקיפה לפנורמה הכי יפה ומרהיבה באי ולפינאלה הרומנטית סעו בשעת בין הערביים לכפר פלקאס. בכפר טפסו רגלית במעלה "גרונו של הקיסר" עד לנקודה הגבוה, הייחודית, ממנה נשקפת השקיעה הכי יפה באירופה. זהו, זה המקום לחתום בנשיקה.

רעבים? קורפו מוצפת במסעדות טובות בכל הרמות ולכל גודל של כיס. הרומנטיקנים ימצאו את מבוקשם בכפרים הקטנים, הציורים, וכן מול הים, בעיקר בשעת השקיעה. אנחנו חיפשנו גם רומנטיקה וגם אותנטיקה ובחרנו להמליץ מבין כולן על Tripas, טברנה מיוחדת בכפר Kinopiastes (קינופיאסטס) . טריפאס נפתחה ב- 1936 והתפאורה האוטנטית שלה היא מדפים עמוסים במשקאות ויינות ששיני הזמן טוו בהם קורים ואבק. בתפריט בשרים ופסטות לצד מנות שנרקחו מגבינות וירקות מקומיים, יין ביתי, מוזיקה יוונית משובחת, ושירות לבבי ושמח.

מה עוד הופך את הטברנה הזו לרומנטית? הדרך אליה בשעת חשיכה. במעלה הסמטה הצרה, בשבילי הכפר המובילים אליה, יפתיעה אתכם מופע מושלם של גחליליות שיאירו את חשכת הכפר בהבזקי אור מפתיעים ומקסימים.

מקום לאהבה. כמו המסעדות, הטברנות, הברים ובתי הקפה, שיש הרבה מהם באי, כך גם בבתי המלון תמצאו מגוון גדול. אבל אנחנו, להזכירכם, בעניין הרומנטיקה ולכן נמליץ על מלון
Marbella Beach Corfu (מרבלה ביץ' קורפו - (מלון מעוצב ומפואר הממוקם על מדרון ההר המיוער ומוקף בגנים יפים. במלון כל הפסיליטז' המתבקש לחופשה שלכם: חוף ים פרטי, ספא, חמאם, בריכות, מסעדות, ברים, חדרים רגילים, דרך סוויטות צמודות מרפסת המשקיפה לים, ועד לחדרי דה-לוקס סופר דופר.

אהבתם את מה שקראתם? הכינו את הדרכון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully