וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת וויז אייר מבטלת טיסותיה לישראל

8.8.2014 / 10:14

חברת הלואו-קוסט מפסיקה את פעילותה בקווים פראג, קטוביץ' וורשה החל מחודש ספטמבר הקרוב, כנראה בניסיון לצמצם הפסדים. החברה: "הטיסות יחודשו בחודש מארס בשנה הבאה"

וויז אייר וויזאייר. ShutterStock
מנסה לצמצם הפסדים ותפסיק לטוס. וויז אייר/ShutterStock

חברת התעופה ההונגרית, וויז אייר, שמפעילה מספר קווים בין מזרח אירופה לישראל, תפסיק את טיסותיה לארץ כבר בחודש הבא בחלק מהקווים, ביניהם הקו לפראג, קטוביץ' וורשה.

הסיבה להפסקת הטיסות לא נמסרה מחברת התעופה, אולם ייתכן והיא תולה זאת במצב הביטחוני הרעוע ששורר כרגע בישראל. עם זאת, טענה זו מתבטלת היות וחלק מהקווים ימשיכו לפעול כסדרם. מחברת התעופה נמסר לנו שהטיסות לקווים שבוטלו יחודשו בחודש מארס בשנה הבאה.

"כל הטיסות לפארג, קטוביץ' וורשה מושעות כרגע והן יחודשו בשנה הקרובה", אמרו לנו בחברה. "אנחנו לא יודעים את הסיבה המדויקת, אלא קיבלנו את הודעה שהן מבוטלות מספטמבר עד לשנה הבאה", אמרה לנו נציגת שירות כשניסינו להזמין טיסה. בנוסף, תדירות הטיסות לתל אביב בחלק מהקווים, כמו בודפשט ובוקרשט, תצומצם משמעותית.

עם זאת, הטיסות לבוקרשט, קלוז'-נאפוקה, וילנה, סופיה ובודפשט עדיין ממשיכות כסדרן, למרות שגם בהן חל צמצום. גורם בענף התעופה סיפר לנו שייתכן והסיבה להפסקת הטיסות היא הפסדים גדולים שנגרמו לחברה, כתוצאה ממחירים זולים שדורשת החברה מלקוחותיה, לעומת עלויות גדולות בהפעלת הטיסות לתל אביב, ועל כן נוקטת החברה צמצומים בטיסות שהעלויות שלהן גבוהות. למשל, בשנה האחרונה הציעה החברה לישראלים לטוס לוורשה בפחות מ-60 אירו לכיוון או לטוס לבודפשט הלוך ושוב ב-100 אירו.

מהחברה נמסר לנו, שאלו שהזמינו טיסות בוויז אייר לחודש ספטמבר ואילך, יקבלו את כספם בחזרה. בחודש אוגוסט הטיסות תמשכנה לפעול במתכונת הרגילה.

וויז אייר הפכה בשנים האחרונות לחברת תעופה פופולרית בין הישראלים, שמעדיפים לשלם כמה שפחות ולוותר על שירותי טיסה בחברות רגילות כמו ארוחות, בידור בטיסה או שליחת כבודה ללא תשלום. לחברה, שהחלה את פעילותה בשנת 2004, יש צי של 52 מטוסי איירבאס A-320 והיא מפעילה טיסות ליותר מ-300 קווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully