וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו מבקרת באתרי מורשת בארה"ב

13.10.2014 / 15:40

אשת ראש הממשלה לא מבזבזת זמן ולפני כשבועיים, עת נפגש בעלה עם נשיא ארה"ב בבית הלבן, פקדה הגברת נתניהו כמה מהאתרים החשובים במדינה, ביניהם אליס איילנד, מוזיאון ההגירה ואף עלתה על פסל החירות המפורסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו עם מלוויה באליס איילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה שראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בבית הלבן בוושינגטון, ביקרה רעייתו, הגברת שרה נתניהו, באחד מאתרי המורשת הפופולאריים באזור - אליס איילנד.

אליס איילנד, שנמצא בנמל ניו יורק בשפך נהר ההדסון, שימש בעבר מרכז של מחלקת ההגירה של ארה"ב ודרכו עברו מרבית המהגרים שהגיעו לארה"ב מאירופה, ביניהם גם יהודים רבים. נתניהו, שהגיעה אל האי בשיט מפארק באטרי במנהטן, ביקרה במוזיאון ההגירה האמריקאי וקיבלה הסברים על ההיסטוריה של המהגרים לארה"ב ועל תחנת ההגירה שפעלה במקום בין השנים 1892- 1954. בתחנה עברו למעלה מ-12 מיליון מהגרים, כאשר ל-98% מהם הותר להיכנס לארה"ב ושני האחוזים הנותרים הוחזרו למדינות מוצאם מנימוקים רפואיים שונים.

הביקור באליס איילנד נערך בתיאום עם משרדו של מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, ובליווי צמוד של משטרת ניו יורק NYPD. קודם לכן, ביקרה נתניהו בליברטי איילנד ועלתה על פסל החירות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו עם שומריה האמריקניים באליס איילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההגעה לאליס איילנד - אתר מורשת חשוב בארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עתיקות מים המלח באמריקה

בביקוריה הרשמיים בארה"ב מקפידה נתניהו לפקוד אתרי מורשת בעלי חשיבות לאומית. בשנה שעברה, ביקרה נתניהו בווסט פוינט, האקדמיה הצבאית הוותיקה של ארה"ב, אז ליווה אותה מפקד האקדמיה, הגנרל רוברט קסלין, ורעייתו.

גנרל קסליין הציג לנתניהו חפצים מעיראק, עתיקות מים המלח וצלחת מהווילה של סדאם חוסיין, וליווה את נתניהו בביקור בבית הכנסת של האקדמיה, שם שמור בארון הקודש ספר תורה שניצל מהנאצים.

לפני כשנתיים ביקרה נתניהו בגראונד זירו - אתר ההנצחה החדש לזכר המתקפה על מגדלי התאומים ב-11/9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully