וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים מציעים: מישראל לאירופה ב-99 אירו

1.10.2014 / 11:23

במחצית השנה האחרונה נרשמה עלייה של 48% בלינות ישראלים ביער השחור. הכניסה של "גרמניה איירליין" לשוק התעופה הישראלי תנגיש את אירופה לתיירים מישראל, שיוכלו לנפוש בצפון אירופה וסקנדינביה, ועכשיו גם במחירים מוזלים

באדן באדן, היער השחור. ShutterStock
בקרוב טיסות ישירות. באדן באדן/ShutterStock

אחד היעדים המשפחתיים האהובים על הישראלים הוא היער השחור בגרמניה, וכתוצאה מכך יחלו בחודשים הקרובים טיסות ישירות מישראל אל באדן באדן - עיירה במדינת באדן-וירטמברג שבדרום גרמניה - בעלות של 99 אירו לכיוון.

הבשורה, שוודאי תשמח ישראלים רבים, פורסמה אתמול (ג') לראשונה בוואלה!, כשהטיסות יופעלו על-ידי חברת התעופה "גרמניה איירליין", שתתחיל לפעול באופן רשמי כחברת תעופה סדירה בישראל כבר בחודש מרץ הקרוב.


עוד חדשות תיירות בוואלה!
לידיעת הנוסעים: באיזה שדות תעופה בעולם יש ווייפיי חינם?
סקר בדק: מיהם הנוסעים השנואים במטוס?
חברת התעופה שמחליפה את טורקיש איירליינס


בנוסף ליער השחור, תפעיל חברת התעופה טיסות לעיר המבורג שבצפון-מערב המדינה, שהיא גם העיר השנייה בגודלה בגרמניה אחרי ברלין ואחת המתויירות בה. הטיסות להמבורג יתקיימו פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי, בעוד ליער השחור תתקיים טיסה שבועית אחת.

לדברי מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, גולדי גוטליב, במחצית השנה האחרונה היתה עלייה של 48 אחוזים בלינות ישראלים. "רק ב-2013 היו בערך 50 אלף לינות ועוד ישנם רבים שלנים בדירות וגם כאלה שיש להם דרכונים כפולים שלא נספרים בסטטיסטיקה", היא מספרת על הביקוש הגדול ומוסיפה שהמספרים הלא רשמיים מדברים על 200 אלף.

עוד אומרת גוטליב, שהשהייה הממוצעת של הישראלים היא של 7 לילות, כשהאטרקציה האהובה ביותר היא "פארק אירופה" לילדים, מגלשות, פארק חבלים, טיולי אופניים ומרחצאות ומעיינות חמים. "הצפי הוא לגידול אדיר בשנתיים הקרובות", היא מסכמת.

פרייבורג, בירת היער השחור. ShutterStock
פרייברג, בירת היער השחור/ShutterStock

גידול של 13.8% בתיירים מישראל לגרמניה

"מבחינת המבורג, הצפון הוא יעד מדהים שטרם התגלה כל כך לקהל הישראלי ומשם ניתן לעבור גם לסקנדינביה", מסבירה גוטליב את הבחירה להפעיל טיסות ישירות מישראל גם לעיר הצפונית. לדבריה, יש בהמבורג הרבה אטרקציות לילדים, מוזיאונים לילדים, גן חיות, פארק שעשועים "הנזה", טיולי טבע ועוד.

הישראלים גילו את גרמניה מזה שנים רבות, וישנו תור זהב של ישראלים שמטיילים בארץ האפשרויות הגדולה הזו, כמו גם רבים שבוחרים להעתיק את מקום מגוריהם לשם. "לפני שנה היה גידול של 13.8 אחוזים בתיירים מישראל לגרמניה, כשהגידול הכללי בתיירים למדינה היה כמעט 5 אחוזים", אומרת גוטליב.

גרמניה איירליין היא עוד חברת תעופה גרמנית, כמו לופטהנזה ואייר ברלין שפועלות דרך קבע בארץ, שמצטרפת לתחרות על כיסו של התייר הישראלי. לטענת ראשי החברה, גרמניה איירליין נמצאת כיום במגמת צמיחה ושגשוג, ומתפתחת בהצלחה לשווקים בינלאומיים חדשים, כששוק התעופה הישראלי נבחר להיות יעד חדש, סדיר ומרכזי שלה בשנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully