וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת פייסבוק: המלון החברתי הראשון בישראל

ליאור נאור

15.9.2014 / 9:26

בחופשת "פייסבוק הכל כלול", כבר הייתם? לא? מלון u club coral beach באילת מיתג עצמו מחדש ומציע עמדות פייסבוק, שמעלות ל-Wall שלכם סטטוסים מצחיקים בחדר האוכל, בבריכה, בבר ואיפה לא. העיקר שתוציאו לחברים שלכם את העיניים

צילום: צילום ניר אבנון עריכה: ליאור נאור

על אוכל, אלכוהול ופינוקים ללא הגבלה כבר שמענו, עכשיו תוסיפו לזה חיבור לפייסבוק ותקבלו חופשה חברתית במיוחד. אז קדימה, תרימו את הראשון מהסלולרי ותתחילו לשתף.

את העובדה שאנחנו "עם הפייסבוק", אנחנו יודעים. לא סתם ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם בגלישה באתר ואם חבר יוצא לחופשה, אפשר להיות בטוחים שהיא תתועד מכל זווית אפשרית. ארוחת הערב תקבל Comment, ה"אגדו" בבריכה יקבל Like וכך, בין תמונה ל- Check-in לא יישאר חבר אחד לא מעודכן.


עוד על החופשה שלכם באילת:
ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת
אילת שלא הכרתם: המהפך של עיר הנופש של ישראל


במלון "u club coral beach" באילת, השייך לקבוצת פאתל, החליטו לקחת את העניין השיתוף צעד אחד קדימה ולהפוך למלון החברתי הראשון בישראל. במלון הוצבו 16 עמדות פייסבוק, המאפשרות לגרום לחברים לקנא, בהינף יד. אז למי האטרקציה הזו מתאימה והאם נשארת פרטיות? הנה כל התשובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקנאו ותלייקקו. נופשים במלון יו קורל ביץ' אילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפרסם סטטוס מבלי לשלוט עליו

זה מתחיל בכניסה במלון, שבו מוצבים דגלים עם הסלוגן "U share". יחד עם הצ'ק-אין קיבלתי מעין צמיד, שבתוכו צ'יפ קטן ואותו צריך להעביר בעמדה המוצבת בלובי. אישור קצר לאפליקציה של המלון, ולמעשה זהו. הצמיד מוכן ומחובר לחשבון הפייסבוק שלי - עובדה מטרידה לכשלעצמה. אנשי הצוות ממהרים להבהיר שהמלון לא מפרסם פוסטים בשמי ושבעצם אם לא אעביר את הצמיד בעמדות הייעודיות - לא יקרה דבר ב-Wall שלי. כלומר, למעשה אם לא אזום פרסום פוסט, לא יקרה בפייסבוק שלי דבר.

מעבר לעניין הצמיד, השהות במלון היא חופשת "הכל כלול" במתכונת המוכרת, או כמו שהצוות אוהב לקרוא לזה - "Ultra". למרות שאני ויתר עם ישראל היינו מודעים היטב לעניין, עדיין, כשהגעתי לבר, חיפשתי ביחד עם אורחים נוספים תפריט או קופה להזמין. גם בבר שבבריכת המלון, הקרטיב, שעולה בדרך כלל בין 5 למאה שקלים, ניתן בחינם וללא הגבלה. בתור ישראלי חשדן הייתי קצת סקפטי, אבל לאחר 40 שניות של הפנמה הבנתי שאפשר להתחיל לחגוג.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
למה חופשה בארץ עולה כך כך הרבה?
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל
דו”ח: ישראל במקום ה-4 ביוקר מחירי המלונות בעולם


לאורך היום ישנן שלוש ארוחות כשרות, פיצה לקראת חצות ולמקרה שתהיו רעבים, בבר המלון מוגשים נשנושים לאורך היום. בכניסה לחדר האוכל מוצבת עמדת פייסבוק, אני מקרב את היד אך עדיין חושש להעביר. מוזרה לי העובדה שאין לי שליטה על הסטטוס שיתפרסם. למעשה, ברגע העברת היד מפורסם טקסט שהוכן מראש על ידי המתפעלים של המערכת. לא מדובר בטקסט פרסומי: לבחור שהעביר את הצמיד לפני, התפרסם סטטוס שאמר "הכי כיף בבית מלון: שלא צריך להתחלק בקינוח". והאמת? הייתי נותן Like לסטטוס כזה.

גם באולם ההופעות, aבו צוות הבידור העלה מופע אקרובטיקה שנראה די טוב ביחס להופעות של בתי מלון, מוצבת עמדת פייסבוק. אני תוהה אם להיכנס למופע או לא, אך בהתחשב בכמות האוכל, השתייה והקינוחים שאכלתי - אני לא באמת מסוגל לגרור את עצמי לאטרקציה אחרת בעיר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מלון פייסבוק יו קורל ביץ' אילת. ליאור נאור,
תעבירו את הצמיד וסטטוס מגניב יעלה ל-Wall שלכם. עמדת הפייסבוק במלון/ליאור נאור
בר ברמן במלון יו קוראל ביץ אילת. ליאור נאור,
גם על המשקה תוכלו לקבל לייקים. הבר בחוף המלון/ליאור נאור

"אני רוצה את המשקה שלי מנוער, לא מעורבב, אפילו שזה רק ברד"

ואם אתם עוד רעבים, ערב אחד במהלך האירוח יכול כל נופש להזמין מקום במסעדה של המלון, הממוקמת על חוף הים. המסעדה מציעה תפריט מצומצם ובסיסי, לטובת מי שאינו שומר כשרות. תוכלו למצוא בה סטייק או פסטה עם פירות ים, שוב, ללא תשלום נוסף.

מעבר לעמדות ה"רגילות", כמו זו בחדר באוכל, יש עמדות צילום, כמו למשל מתחת למים, בתוך הבריכה או עמדת Green Screen שבה אפשר להצטלם ולהחליף את הרקע. בכנות? המצלמה בבריכה נשמעת כמו אטרקציית חובה, אבל אני לא נכנס למים. זה רטוב.

למי שלא אוהב בריכה, יש אפשרות לגשת לחוף הים של המלון, שגם בו כמובן יש עמדה לצמיד, להשאיל שנורקל או משקפת ללא תשלום ולהיכנס לצלילה קלה במים - רק להיזהר מקיפודי ים. כשעברתי ליד עמדת הפייסבוק בחוף, ראיתי שהסטטוס שאחרון שפורסם היה "אני רוצה את המשקה שלי מנוער, לא מעורבב, אפילו שזה רק ברד". בשלב הזה התחלתי להרגיש סקרנות, כמו זו שחשים רגע לפני שפותחים את ההפתעה בביצת שוקולד. הייתי סקרן לדעת איזה סטטוס יתפרסם אם אני אעביר את הצמיד.

במלון אומרים שהציבור לא חושש, שבתקופת הפיילוט זכה השירות להצלחה מעבר ליעדים שסומנו ושהחשיפה למלון ברשת החברתית עלתה מאוד. מעבר לעמדות הפייסבוק, מציע המלון אפליקציה בשם We Find, המאפשרת להורים לעקוב אחר מיקום ילדיהם בשטח המלון. יעיל להורים שרוצים קצת זמן איכות ושולחים את הילדים למועדון או לשחק עם צוות הבידור. בסופו של דבר, החשש שלי התפוגג קלות וגם אני פרסמתי סטטוס מאחת העמדות. המערכת אומנם עוד סובלת ממחלות ילדות לפעמים, אך נסלח לזה בהתחשב שהפיילוט רק נגמר ושבעתיד היא תציע חיבור לרשתות חברתיות נוספות.

בשלב הזה, אחרי לילה במלון, הבנתי מדוע הוא דואג להציע כל כך הרבה אטרקציות. המלון עצמו מעט מרוחק מהעיר או ממרכז קניות, כך שאם חשבתם על מסע שופינג או יציאה בשישי בערב, כדאי לבדוק אוטובוסים או מוניות. מצד שני, זו בדיוק חופשת "בטן-גב" ואם למטרה הזו הגעתם - אין לכם סיבה אמתית לצאת מהמלון.

וכמה עולה "הכל כלול Ultra"? במהלך ספטמבר יעלה לכם לילה, באמצע השבוע, 1,100 שקלים לאדם, סוף שבוע יעלה 1,900 ובראש השנה תיפרדו מ-2,590 שקלים. המחירים הינם לזוג ללילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully