וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס האשראי של אל על: מה יש בו?

2.9.2014 / 12:52

חברת התעופה הציגה היום את כרטיס האשראי החדש שלה, בשיתוף דיינרס ומועדון You, במטרה לעודד הרשמה למועדון הנוסע המתמיד, שיעניק ללקוחותיה צבירה אוטומטית של נקודות בטיסה. אז כמה זה יעלה לכם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הוא ייראה. כרטיס האשראי של אל על/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה אל על השיקה היום (ג') את כרטיס האשראי החדש שלה דרך מועדון הנוסע המתמיד, שיעניק הטבות מעולם התעופה, האשראי והקמעונאות ומקנה מעתה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה המשתלם ביותר בישראל, לטענת החברה.

היעדים לחמש השנים הבאות: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ל-1.8 מיליון חברים.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
מה תקבלו בלואוקוסט של אל על?
לא ייאמן: 180 אירו לכיוון בטיסת לואו-קוסט לארה"ב?
ריינאייר תטוס לארץ כחברת לואו-קוסט ישראלית


לפי החברה, כרטיס FLY CARD PREMIUM יעניק את יחס ההמרה הטוב ביותר בישראל - הטוב כמעט פי 4 מהקיים: כל הוצאה ושימוש בכרטיס בסך 190 שקלים מזכה ב-1 נקודת הנוסע המתמיד. כרטיס FLY CARD בשיתוף Diners club ומועדון You יציע יחס המרה משתלם במיוחד, הטוב פי 3 מהקיים: כל הוצאה בכרטיס בסך 250 שקל תזכה ב-1 נקודת הנוסע המתמיד (לעומת יחס המרה ממוצע כיום בכרטיסי אשראי אחרים העומד על 750 שקלים לכל נקודה).

בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראי FLY CARD, שירכשו ברשתות החברות במועדון You, כגון רשתות מגה, רשת צרכנות You, דור אלון, נעמן, ורדינון ועוד, יצברו נקודות נוספות על הקיימות וישפרו משמעותית את כמות הנקודות הנצברת, עד 10 נקודות לכל 250 שקלים.

לראשונה, ניתן יהיה לבחור בין מימוש הנקודות לכרטיסי טיסה או לרכישות יומיומיות של מזון, דלק ועוד. כמו כן, ייהנו בעלי הכרטיס משלל הטבות Diners club ובהן 1+1 ברכישת כרטיסי קולנוע, הצגות ילדים ומגוון אטרקציות ברחבי הארץ, כרטיס ל'הבימה' ב- 49 שקלים, אירוח בטרקליני VIP במחיר מוזל ברחבי העולם ועמלת המרה מופחתת לרכישת מט"ח.

וכמה זה יעלה לכם? 20 שקלים לחודש לכרטיס רגיל וכ-32 עד 50 שקלים לחודש לכרטיס הפרימיום של דיינרס ולאומי כארד.

כרטיס אשראי אל על. סיוון פרג',
דורון ספיר מנכ"ל כאל, דוד מימון מנכ"ל אל על, לימור גנות מנכ"ל משותף אלון רבוע כחול, ליאור טנר מנהל הנוסע המתמיד, היום בהשקה/סיוון פרג'

יחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל

דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר: "היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי ממותגים ולהגדיל את מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד ב-450 אלף חברים חדשים, מ-1.35 מיליון חברים ל-1.8 מיליון. בשנים האחרונות אנו ערים למגמה הולכת וגוברת של צרכנות חכמה, המעודדת יותר ויותר לקוחות לחסוך בקניות היומיות שלהם ולקבל תמורה גבוהה יותר לכספם".

לדבריו, כרטיסי האשראי החדשים של החברה משתלבים היטב במגמת הצרכנות החכמה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחות אל על, תוך שהם משתלבים בסגנון החיים היומיומי שלהם. כלומר, "על כל ביצוע פעולת קנייה שגרתית של מזון או דלק וכדומה, מתקרבים לקוחותינו לקבלת כרטיסי טיסה ללא תשלום, על ידי צבירה אוטומטית של נקודות במועדון הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל. במקביל אנו נמצאים במגעים עם בנק DISCOVER בעלי קבוצת דיינרס, להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחותינו בצפון אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully