וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתנת ליד המלון? סרטון שלך יככב ביוטיוב

28.8.2014 / 16:39

בעל מלון בצ'כיה נלחם בתיירים שעוברים ומשתינים על הקירות החיצוניים של מלונו, והציב שלט שכל "עבירה" תתועד במצלמות והסרטונים יועלו ישר ליוטיוב. רק שהשתן לא יעלה לו למוח

שלט אוסר על השתנה ליד מלון בצ'כיה. Twitter, צילום מסך
תשתינו? יש מצב שתזכו לצפיות רבות. השלט מחוץ למלון/צילום מסך, Twitter

איך מרתיעים אנשים מלהשתין בקרבת המלון שלך? עם שלט אזהרה, שמורה על כך שסרטון וידאו של "מעשה הפשע" יעלה ליוטיוב.

בעיירה הצ'כית מיקולוב (Mikulov), שבדרום מורביה (ליד הגבול עם אוסטריה), העמיד מנהל מלון Marcinčák שלט, המזהיר את העוברים והשבים לבל יטילו את מימיהם בקרבת המלון או שימצאו עצמם מככבים באתר הסרטונים הפופולרי.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
קצת שקט אחרי הסערה: מלונות למבוגרים בלבד
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל


מסתבר, שהעיירה מיקולוב ידועה כמרכז לייצור יין בצ'כיה ורבים מהתיירים שמבקרים בה הם חובבי המשקה האלכוהולי. עקב טעימות ושתייה מרובה של יין, ממהרים התיירים להתפנות בתכיפות רבה ועושים זאת על סף דלתו של המלון בעל שלושת הכוכבים, מה שגרם לבעלים לשים את שלט האזהרה.

התמונה הופיעה אתמול (ד') ברשת החברתית טוויטר ושותפה כ-5,000 פעמים עד כה. אזהרות האוסרות על השתנה בציבור נמצאות בדרך כלל במקומות תיירותיים, אולם הפעם, כפי שמראה השלט המציין את החטא ועונשו, צפוי העבריין לקבל פרסום שלילי למעשיו על-ידי מצלמה שתתעד אותו בזמן מעשה.

מנהל המלון, פטר, אמר לעיתון מקומי בצ'כיה, כי תיירים נוהגים לא פעם להשתין על מכוניות ופרחים שבקיר המלון שלו. "לו רציתי, הייתי יכול להתווכח עם כל אחד שעושה זאת בכל יום, אבל מצאתי פתרון אחר עם שלט האזהרה", אמר. לדבריו, השלט גורם לתיירים לחשוב על ההתנהגות שלהם, אולם עד כה הוא לא פירסם שום וידאו "מפליל".

לפי החוק הצ'כי, אנשים מעל גיל 15 יכולים להיקנס על השתנה בציבור בסך אלף קורונות צ'כיות, שהן כ-36 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully