וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויאל ג'ורדניאן שוב ביטלה טיסה לישראל

21.8.2014 / 10:06

חברת התעופה הירדנית שוב מנעה טיסה לישראל בטוענה של "סיבות ביטחוניות", וקרקעה את הבוקר את טיסתה לנתב"ג. מהחברה נמסר: "לאחר הערכת מצב הוחלט כי החברה תמשיך טיסותיה כמתוכנן"

מטוס של רויאל ג'ורדניאן. ShutterStock
שוב מבטלת טיסות לארץ. רויאל ג'ורדניאן/ShutterStock

חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן ביטלה את טיסתה הבוקר (ה') מעמאן לתל אביב ונימקה זאת בשל סיבות ביטחוניות.

החברה הירדנית, שחידשה רק השבוע את טיסותיה לארץ לאחר הפסקה של שלושה שבועות, טרם החליטה אם להמשיך ולהפעיל את שתי הטיסות הנוספות שצפויות להתקיים היום והיא אמורה לעשות זאת בשעות הקרובות, לאחר הערכת מצב.

טיסת הבוקר שהיתה אמורה להמריא מנתב"ג בדקות אלה בוטלה, כאמור, כאשר מספר הנוסעים שהיו אמורים להיות על סיפונה שהיה נמוך מאוד, הועבר לטיסות אחרות. מאז החל "צוק איתן" רשמה רויאל ג'ורדניאן ירידה במספר הנוסעים, אולם כרגע אין בכוונת החברה לצמצם את פעילות הקו לת"א.

אמש איים החמאס בירי טילים לעבר נתב"ג החל מהבוקר, במטרה להרתיע את חברות התעופה הזרות ולנחות בת"א. האיום לא התממש ואף לא גרם להרתעה בקרב חברות התעופה הזרות, שהמשיכו לפעול כרגיל. מאז הבוקר מתנהלת תנועת הנוסעים כסדרה ובמהלך היממה הקרובה צפויים לעבור בו כ-60 אלף נוסעים בכ-400 טיסות.

מנציגות החברה בישראל נמסר: "מנציגות החברה בישראל נמסר: "טיסת הבוקר בוטלה בשל המצב והנוסעים הועברו לטיסת אחר הצהריים. לאחר הערכת מצב הוחלט כי החברה תמשיך טיסותיה כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully