וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הקיץ במלונות: מה מחכה לנופשים בסוף אוגוסט?

12.8.2014 / 7:55

בניסיון להציל את מה שנותר מן הקיץ, מתגייסות רשתות המלונות בארץ ומפעילות את תוכניות הבידור שהוקפאו עקב "צוק איתן". מהופעה של משה פרץ ועד כוכבי "גאליס" - הנה הפעילויות שמחכות לכם בשבועות האחרונים של אוגוסט בחופשה

מלונות אילת. ShutterStock
מחזירים לחיים את האמנים והופעות הבידור שהוקפאו. מלונות באילת/ShutterStock

עד לפני חודש נראה היה שהקושי הגדול ביותר של הורים הוא לדאוג לאספקה סדירה של בידור לילדיהם, ולא על ידם, בשבועות שנותרו מסוף עונת הקייטנות ועד תחילת שנת הלימודים. השבועות האחרונים הוכיחו שיש דברים גרועים יותר.

עכשיו מתגייסים המלונות ומפעילים את תוכניות הבידור שתוכננו ליולי-אוגוסט, בניסיון להציל את מה שנותר מן הקיץ. ההיבט הכלכלי שעומד מאחורי התוכניות עם אמנים מובילים, הוא שאמנים כאלה מהווים עוגן וסיבה טובה למשפחה להעדיף מלון אחד על פני אחר, בעיקר באילת ובים המלח, שם התחרות הגדולה על לב המשפחות.


עוד על החופשה שלכם הקיץ:
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל ל-2014
יולי השחור: כמה באמת הפסידה התיירות בגלל "צוק איתן"
בגלל 'צוק איתן': החופשה בחגים תתייקר משמעותית


בתכנון הראשוני השקיעו הרשתות בפעילות זו כסף רב, החל מחצי מיליון שקל ברשת רימונים ועד כ-6 מיליון שקל ברשת מלונות פתאל. ברוב הרשתות ממשיכים עכשיו כמתוכנן, למעט הפעילות במלון הולידיי אין באשקלון, שהוקפאה לאור המצב.

ענת אהרון, סמנכ"לית השיווק ברשת מלונות רימונים אומרת שגם בשבועות הלחימה בחודש יולי לא פגעה ההנהלה בתכנים ובבידור במלונות הרשת. "ביולי המשכנו וקיימנו את המופעים. משבוע לשבוע עשינו הערכה מחדש במצב של חוסר ודאות והגענו למסקנה, שגם תפוסות של 50% מחייבות אותנו, למרות שההכנסות קטנו. דווקא במצב של משבר, מצאנו שאסור לפגוע בתכנים של הבידור, שמספקים סוג של בריחה".

לדבריה, התגובות הן מצוינות. "אנחנו רואים את הפידבקים של האורחים מסוף יולי-תחילת אוגוסט, שפירגנו והחמיאו למלונות על זה שלא ביטלנו. לשמחתנו התפוסות עלו ויש תפוסות גבוהות לסוף אוגוסט", היא אומרת.

אז מציעות רשתות המלונות לשבועות האחרונים של אוגוסט? אתר Monitour בדק.

מלון רויאל רימונים ים המלח חופשה. מנחם רייס,
התחרות על לב המשפחות/מנחם רייס

ממשה פרץ ועד כוכבי "גאליס"

מלונות פתאל
האמנים: האמן הבולט בתוכנית של מלונות פתאל הוא הזמר משה פרץ. לצידו יופיעו יובל המבולבל, שי ורועי, דוד חיים, מיכל הקטנה, עדי הימלבלויי (השמינייה), דניאל מורשת (גאליס) ועוד. האמנים יקיימו מספר כולל של כ-200 הופעות.
היכן: בבתי המלון באילת, ים המלח וטבריה.

מלונות ישרוטל
האמנים: 'סופרסטאר', מופע קיץ חדש בהפקה מקורית, בהשתתפותן של מיקי - בדרנית הילדים, ושירן וליאור - כוכבות הלהיט 'גאליס' - יעמוד במוקד פעילות הבידור לאורחים הצעירים בקיץ 2014 ברשת מלונות ישרוטל באילת. המופע המוסיקלי והמצחיק, בו ישתלב גם צוות הבידור של ישרוטל, יתקיים בתיאטרון ישרוטל ויהיה כרוך בתשלום סמלי של 45 שקל.

אורחי מלונות ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל לגונה אף ייהנו ממופע של אמן האילוזיות, תומר דודאי, אשר הוכתר ארבע פעמים כקוסם השנה ואלוף הקוסמים של ישראל, ממופע אנרגטי של להקת מיראז', המוכרת מתוכנית הטלוויזיה 'אקס פקטור', מהצגת ילדים מוסיקלית 'מסיבת השירים', המבוססת על שירים מקום המדינה ועד היום וממופע בבימויו של ירון כפכפי 'לעולם בעקבות השמש'.

בנוסף, הילדים ובני הנוער יוכלו לצפות בחינם בסרטי תלת מימד באורך מלא, אשר יוקרנו במהלך היום באולם הקולנוע שנמצא במלון ישרוטל ריביירה קלאב.

לבני הנוער המתארחים במלונות ישרוטל בטווחי גילאים 12 עד 17 פעילויות אקסטרים, ביניהן: Darkness - אטרקציית הפחד הגדולה בישראל; אלו מצטרפים ל-ישרוטל Wow 11, מופע wow החדש המוצג בתיאטרון ישרוטל, בבימויו של חנוך רוזן. מופע בידורי התואם מופעים בלאס-וגאס, ברודווי ופריז.

מלונות רימונים
האמנים: כוכב ערוץ הילדים, טל מוסרי במופע קצבי וסוחף, רוי בוי, ילד הטבע בהרפתקת קיץ קסומה, מסיבת קיץ עם שירה וילנסקי ודני לשמן - כוכבי הסדרה הפופולארית "השמינייה" במופע מוזיקאלי חדש בליווי רקדנים; צלילים של ילדות - אסף אשתר בדמותו "אספון" ורוני נדלר מערוץ "הופ ילדות ישראלית"- מצדיעים למיטב שירי הילדים היפים מכל השנים. חוויה מוסיקלית לכל המשפחה.
היכן: רימונים אילת, שנותן מענה גם לרימונים סנטרל פארק אילת, רויאל רימונים ים המלח, רימונים מינרל טבריה רימונים גלי כנרת, רימונים חוף התמרים עכו שהצטרף לרשת במאי האחרון.

מלונות דן
הפעילות: פעילות הקיץ במועדוני "דנילנד" מתמקדת השנה בשלושה תחומים: היכרות עם עולם החי בדגש על פרפרים וחרקים מעופפים, עולם הצומח בדגש על "גינות מזמינות" שיוקמו בכל מלון ועולם המדע דרך חקירת צמחי הגינה והחוף והיכרות עם סוגי הסלעים, זאת לצד פעילות הקיץ הרגילה הכוללת משחקים, יצירה ופעילויות במסגרת המועדונים. הפעילות הייחודית במסגרת קיץ של מדע וטבע, מציעה לילדים סיורי בילוש בעקבות בעלי חיים, התבוננות בחרקים ובצמחים דרך מגדלות ומיקרוסקופים, הקמת "גינה מזמינה" שתאפשר לילדים לקטוף צמחי תבלין ולשתול פרחי צוף, מעבדת דנילנד שתאפשר לילדים היכרות עם סביבת המלון (גינה וחוף הים).
היכן: בכל מלונות הרשת

קראון פלזה
הפעילות: במלון קראון פלזה ים המלח, מוצעים מופעים של זמרים אורחים בניחוח ים תיכוני ובהתאם לקהל היעד, הצגות ילדים חיצוניות, הנחיה של משחקי קהל ושעשוע מבדרים במיוחד ומופע קוסמים לכל המשפחה. מועדון הילדים פתוח עם שלל יצירות ומשחקים בוקר צהריים וערב, משחקי בריכה ומים, צוות בידור פעיל ומחופש במהלך כל שעות היום, מופע כישרונות צעירים,הפעלות ערב בלובי עם ליצנים בובות דיסני שירים וריקודים מדי ערב, סדנאות איפור, בלוני צורות, ג'אגלינג, הליכת ילדים על קביים, משחקים היתוליים של אחר הצהריים עם מצנח ענק ומשחקי שולחן ענקיים, פעילות חפש את המטמון ביחד עם ההורים, יום מיחזור ואיכות הסביבה, ושעת סיפור מומחז (מיני הצגת ילדים במועדון).

במלון קראון פלזה אילת יופיע צוות הבידור של המלון ויערוך ערבי הפעלה למבוגרים וילדים, הכוללים מחזות זמר, משחקי חברה, פעילות אתגרית על מדשאות הבריכה ועוד. מועדון הילדים "נמשים" יציע מגוון פעילויות: עבודות יצירה, הקרנת סרטים, משחקי חברה ועוד. מועדון לנוער הכולל מחשבים, פלייסטיישן, WI ועוד.

במלון קראון פלזה ירושלים, מועדון הילדים נמשים כולל עבודות יצירה ומשחקיה. מדי יום רביעי מתקן מתנפח במדשאות. חדר הנוער כולל שולחנות משחק איכותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully