וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל

11.8.2014 / 8:51

פרסי ארגון World Travel Awards, הנחשב ל"אוסקר" של תעשיית התיירות העולמית, חולקו בשבוע שעבר וכללו גם את ישראל, כשמלון "המלך דוד" בי-ם נבחר לטוב ביותר בארץ. וגם: מיהו המלון הטוב באירופה ואיזה יעד הכי נחשק?

מלונות תל אביב חוף הים חופשה מלון. ShutterStock
יש כבוד לתעשייה. מלונות על חוף ימה של תל אביב/ShutterStock

בעוד בישראל מתבטלים בזה אחר זה הופעות ואירועים נוצצים בשל טילים ואזעקות, בחו"ל העסקים כרגיל. תעשיית התיירות העולמית התכנסה בשבוע שעבר ביוון, לא רחוק מישראל, כדי להכריז על חברות התעופה והתיירות, שזכו במדד שביעות הרצון של כחצי מיליון גולשים ברחבי העולם לשנת 2014.

פרסי ארגון World Travel Awards נחשבים מזה 21 שנים כפרסי ה"אוסקר" של תעשיית התיירות העולמית והם מוענקים לארגונים העוסקים בשלל ענפים כגון מלונות, חברות תעופה, יעדי תיירות, השכרת רכב, סוכנויות נסיעות, קרוזים ועוד.


עוד על מלונות בישראל:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל
למה כל כך יקר לנפוש במלונות בארץ?
וולדורף אסטוריה י-ם: לישון במלון עם משרת אישי


הארגון, המדרג את הזוכים לפי אזורים בעולם ולפי מדינות, העניק את פרס המלון הטוב בישראל למלון "המלך דוד" בירושלים של רשת דן. ישראל, לצורך העניין, שויכה לאזור אירופה לפי החלטת World Travel Awards.

המלון הירושלמי, שדורג במקום הראשון בארץ גם בשנים 2004 ו-2009, הקדים את מלון "הילטון תל אביב", מלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב, ומלון "וולדורף אסטוריה" בירושלים שנפתח השנה.

את תואר מלון הבוטיק הטוב בישראל קיבל מלון "מונטיפיורי" התל-אביבי, שנפתח ב-2008 ומפעיל בתחומו גם מסעדת שף מצליחה. הוא דורג לפני מלון "בית בגליל" שזכה אשתקד, מלון "אמריקן קולוני" בירושלים ולפני מלון "אפנדי" בעכו. פרסי מצוינות הוענקו גם למלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" כמלון העסקים הטוב בישראל, מלון "דיוויד ים המלח" כמלון הספא ומלון "קרלטון תל אביב" כמלון הסוויטות הטוב בארץ.

מלון המלך דוד, ירושלים. צילום: יורם אשהיים,
הכי טוב תוצרת כחול-לבן. מלון "המלך דוד" בירושלים/צילום: יורם אשהיים

מהי חברת התעופה הטובה באירופה?

ומה קורה בעולם? אתר Monitour מביא לכם את רשימת הזוכים.

בפרס המלון הטוב באירופה זכה מלון "קמפינסקי" באיסטנבול, שגבר על מלונות יוקרה אחרים, כגון "ריץ'" בפריז ובן עירו "פור-סיזנס", כמו גם על מלון "הוטל דה פריז" במונקו ומלון "דורצ'סטר" בבריטניה. כדי להתארח במלון הבוטיק הטוב באירופה, תצטרכו לטוס עד עיירת הנופש הפורטוגלית, אלגרב, שם ימתין לכם חדר מפואר ומעוצב במלון "וילה ג'ויה".

אם ברצונכם להתארח במלון "הכל כלול" הטוב באירופה הטיסה תהיה קצרה יותר. מלון "הקונקורד" באנטליה מוביל את הרשימה, שכללה מלונות נוספים מארץ הקלאבים כמו "טיטניק בלק" ו"קורנליה דיימונד".


עוד בוואלה! תיירות:
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים
חברת נסיעות ישראלית: "ערסים, אל תטוסו איתנו"


חופי אגן הים התיכון, מסתבר, לא אהובים רק על הישראלים. האי היווני קורפו קיבל את פרס "יעד החוף הטוב באירופה", לאחר שגבר על איביזה, סרדיניה, קאן ומרבלה. חברת התעופה היוונית "אגיאן", שמגיעה בתדירות גבוהה גם לישראל, דורגה כחברת התעופה האזורית הטובה ביבשת.

אלא שאירופה היא הרבה יותר מחופים שוקקים והיבשת המתויירת בעולם העניקה למחוז הבריטי, יורקשייר, את פרס "יעד התיירות הטוב באירופה", לפני רומא, פריז, לונדון, ונציה, ברצלונה וברלין. גם את פרס "יעד לחופשת סופ"ש קצרה" קטפה עיר אירופית, ז'נבה, שמחירי הלינות במלונותיה הוכרזו זה מכבר כיקרים בעולם כולו.

בענף התעופה אין הרבה חדש. לופטהנזה ממשיכה להוביל את רשימת חברות התעופה הטובות ביבשת, תוך שהיא מקדימה את בריטיש איירווייז, אייר פראנס ואירופלוט הרוסית. מחלקת העסקים של סוויס, שהנוסעים מישראל כל כך אוהבים, מועדפת גם על שאר הנוסעים בעולם, שמצדם, ימשיכו כנראה לנחות בנמל התעופה המתקדם של ציריך, שקיבל גם השנה את תואר "נמל התעופה הטוב באירופה".

ומיהו המלון המועדף עליכם בישראל? ספרו לנו בטוקבקים!

  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully