וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: המונית היקרה מהשדה לעיר, וזו לא ניו יורק או לונדון

24.8.2014 / 8:37

מחקר חדש בירר ובדק מהי נסיעת המונית היקרה ביותר משדה התעופה לעיר. אם תהיתם, לונדון רק במקום השמיני ברשימה ואיפה הכי זול?

גבר תופס מונית. ShutterStock
חוויה יקרה, הרבה יותר משציפית. נסיעה במונית מהשדה/ShutterStock

זה כנראה הסיוט הכי גדול של כל מטייל. הרגע נחתת אחרי מסע מפרך, אתה חייב להגיע למרכז העיר מהר ככל האפשר, אתה מסורבל עם מזוודה ועייף ומותש, ומחליט לקחת מונית. רק אז, אחרי שהתיישבת והתרווחת, אתה מגלה שמדובר בחוויה יקרה, הרבה יותר משציפית.


עוד בוואלה! תיירות:
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?


מחקר חדש בירר ובדק איפה תשלמו הכי הרבה בעולם, על נסיעת מונית משדה התעופה לעיר - ומצא: טקסי משדה התעופה של כרייסטצ'רץ', ניו זילנד, הוא היקר מכולם בשקלול של שקל/ק"מ. על פי המחקר, מונית משדה התעופה של כרייסטצ'רץ' תעלה 45 דולר ניו זילנדי למרחק של 10 ק"מ - 13.5 שקל לקילומטר.

מתברר שניו זילנד מוליכה בדירוג המוניות היקרות, כי במקום השני ברשימה ניצבת קווינסטאון (13.1 שקל לק"מ) ומיד אחריה סידני פרת' ומלבורן מאוסטרליה, ואחריהן וולינגטון ואוקלנד מניו זילנד. על פי הסקר, לונדון רק במקום השמיני (אך במקום הראשון באירופה), כשנסיעה של 29 ק"מ עולה כ-320 שקל - ממוצע של 11 שקל לק"מ. אחריה ברשימה מופיעות מדריד, מוסקבה, רומא, אמסטרדם, מנצ'סטר, לוס אנג'לס (9.6 שקל לק"מ), סן פרנסיסקו וברצלונה.

כמו כן, הסקר בדקו ושקלל ממוצע מחירי ממוצע של כל מדינה. כצפוי, ניו זילנד שוב במקום הראשון, כשטקסי משדה התעופה למרכז העיר עולה בממוצע 12 שקל לק"מ. אחריה אוסטרליה (10.77 שקל לק"מ), בריטניה (10.4 שקל לק"מ), רוסיה, ספרד, איטליה, הולנד, ארה"ב (8.28 שקל לק"מ), אוסטריה, צ'כיה, צרפת (5.79 שקל לק"מ), ובהמשך יפן (4.68 שקל לק"מ), סינגפור, איחוד האמירויות, בולגריה, תאילנד (1.23 שקל לק"מ), סין ומלזיה (1 שקל לק"מ).

אגב, בהתחשב בעובדה שהמרחק בין מרכז תל אביב לשדה התעופה בן גוריון הוא כ-19 ק"מ ומחיר מונית לנסיעה הזו הוא כ-120 שקל, הרי שבישראל גובים כ-6.3 שקל לק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully