וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות

גלעד פישר

13.7.2014 / 13:06

זה מתחיל במטוס עם ראפר שמדליק את הנוסעים, ממשיך באלכוהול מהדיוטי פרי שזורם ומסתיים במסיבות עם מעט מאוד בגדים. גלעד פישר הצטרף לישראלים שטסו ליוון לפגוש אירופיות ולחמם איתן את היחסים (בין המדינות, כמובן)

חופשת צעירים זקינטוס מסיבה. גלעד פישר, מערכת וואלה! NEWS
בריכה, אלכוהול ומסיבות. ישראלים ואירופיות בזקינטוס, יוון/מערכת וואלה! NEWS, גלעד פישר

רציתם לטייל קצת לפני הצבא. אז עליתם על מטוס, קיבלתם שרשרת פרחים, עשיתם שכונה בטיסה והופ - נחתתם בזקינטוס. זקי - מי ? זקינטוס, הלהיט החדש של הצעירים באירופה. מעניין כמה זמן ייקח לצעירים הישראלים להבין את זה (רמז: מעט). הבריטים, אגב, ובעיקר הבריטיות, כבר יודעים את זה...


עוד על חופשות ומסיבות בוואלה! תיירות:
חוטיני טורס: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים
ונדליזם ומסיבות חוף: היכן נופשים צעירים ישראלים בחו"ל


אז חלק מהצעירים הישראלים כבר עלו על הסטארט-אפ והתחילו לזרום לאי בחודשי הקיץ. חברת fly club, שמארגנת את "חופשות הצעירים" ואירחה אותי באי היווני, שהוא חלק מהאיים האיוניים שבמערב יוון, מתחילה את החוויה כבר בשדה התעופה: חלוקת פרופס מגניבים במטוס וראפר בשם פלד שהקפיץ את האווירה. ילדה ש"רוצה לשים ריהאנה" ואחד ש"רוצה לשיר קירוקי"- בקיצור, אוטובוס לטיול השנתי אבל באוויר - יותר טוב מזה? אפילו ראוטר יווני תקבלו, שיהיה וואטסאפ בכל מקום. חלום.

אין צורך להסביר איפה נמצאת יוון, אבל כמה מילים על לאגאנס (laganas), הרחוב המרכזי בזקינטוס. התפאורה ברחוב הראשי מזכירה באופן מחשיד את תאילנד: צעירים בבגדי ים, על טוסטוסים, טרקטורונים, או סתם ברגל בקבוצות הופכים את הרחוב לסצנה המרכזית באי.

חופשת צעירים זקינטוס מסיבה. גלעד פישר, מערכת וואלה! NEWS
זה מתחיל כבר במטוס. ראפר מדליק את הצעירים בדרך לזקינתוס/מערכת וואלה! NEWS, גלעד פישר

תפריט חלומי של חופים מדהימים, מסיבות וצעירים בלבוש חלקי

זקינטוס מציע לכם תפריט חלומי של חופים מדהימים, אוכל מצוין, מסיבות והמון צעירים בלבוש חלקי שבאים להשתולל. הלו"ז היומי יתחיל ביקיצה טבעית ב-12 בצהריים ופחמימה כלשהי ברחוב. משם כנראה תגיעו למסיבת בריכה רווייה באלכוהול, מה שמוביל לכמויות של צעירים בבגדי ים ושיזוף מוגזם (תביאו אלוורה).


עוד כתבות בוואלה! תיירות:
כך תגרמו לנוסע שלפניכם לא להורריד את המושב בטיסה
המזיע, המסריח והשמן: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?


מכאן האם נמשיך לשנ"צ או טבילה בים? לא משנה, רק לא לשכוח עוד שלוק של וודקה שנקנה מבעוד מועד בדיוטי פרי (אין הגבלת כמות על הדבר הזה?) ומה בנוגע לארוחת ערב? לבחירתכם: משהו זול ברחוב או טברנה יוונית עם אוכל טרי ומצוין, שנמצאת בכל כמה עשרות מטרים. וכמובן לא לשכוח לתבל באוזו.

ואז מגיעים לחלק הכי חשוב ביום: הלילה. כדאי לכם מאד לנצל את כמויות ההורמונים באוויר לטובת מסיבות פרועות. אל תתבלבלו, החבר'ה (האירופים, כמובן) ברחוב לא סתם חצי עירומים, פשוט חם להם אחרי שהם נשרפו בשמש והפכו ורודים. רצוי לעבור ממסיבה למסיבה ולא לשכוח לנצל את הלבביות הישראלית, רק כדי להכיר טוב יותר את בני המין השני ממדינות אירופה, כדי לחמם את היחסים. בין המדינות, כמובן...

בכל שני מטר תוכלו למצוא פאבים-מסעדה-טברנה, לשתות עוד כוסית, אם אתם עדיין יכולים ללכת. המסעדות ברחוב טובות, באופן מפתיע, יחסית למראה שלהן. מסתבר שגם צעירים יכולים ליהנות מהאוכל היווני המעולה ולא להסתפק בפיצה בשני אירו. אל תשכחו את המנות הקבועות: סלט יווני, גבינת פטה, ציזיקי ואוזו. אחר כך כבר תזמינו מה שבא לכם. אני לא יודע איך היוונים (או האלכוהול) עושים את זה, אבל הכל מצוין וטעים. אתם מוזמנים להתחיל את המשתה שלפני המסיבה ב-Steakhouse, ממש במרכז הרחוב הראשי.

לא יכלו לשים שלט קטן - ים? אם תלכו לא יותר מ-5 דקות מאחד מאתרי הלינה שלכם, תוכלו להגיע בקלות לחוף. זכרו - אין תמונה יותר טובה לשלוח לחבר'ה (בשביל שיקנאו, כמובן) מאשר מבריכה שמשקיפה על ים. אנחנו היינו במועדון החוף Republic Beach Club - אחת מרצועות החוף היפות של האי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חופשת צעירים זקינטוס מסיבה. גלעד פישר, מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה יותר טובה לשלוח לחבר'ה. המים הכחולים של זקינטוס/מערכת וואלה! NEWS, גלעד פישר

למסיבה הזאת אין סלקטור

טוב, אם אתם כבר פה, כדאי שתנסו את מסיבת הצבע. תמורת 10 אירו תקבלו חולצה ושתי שקיות טלק צבעוני, שיעזרו לכם להיכנס לאווירה. 5 דקות בפנים יספיקו לבגדים שלכם להיראות כמו לונגי צבעוני מהודו או סיני, שכולם נהגו להסתובב איתם לפני 15 שנים. כולם בפנים נראים כמו במסיבת "פול מו?ן" (כבר הזכרתי את תאילנד?) - גם בזכות הצבעים הזוהרים, וגם בגלל מיעוט הבגדים (כי חם נו...).

עוד מסיבה? קחו אי קטן ומדהים, תדביקו לו רצועת חוף חולית של 100 מטרים, שימו אותו בין שני מצוקים - ושם, תעשו מסיבה. תקראו לה "מסיבה לבנה", ותגידו שכולם חייבים ללבוש לבן. המסיבה המגניבה הזו נמשכת מ-20:00 עד 23:00 גג. למה? כדאי לא להעיר את צבי הענק ששוחים באזור (חיה מוגנת, מה). אגב, סיור קטן בסירה, ומעט מזל, וגם אתם תוכלו לראות את הצבים. חזרה למסיבה. מופע זיקוקים, רקדניות עם מעט מאוד בגדים והמון אלכוהול ומבטא בריטי. מתכון מנצח.

בכלל, במסיבות תפגשו בעיקר חבר'ה מהממלכה הבריטית, שבאופן בלתי מוסבר הבנות הרבה יותר הרפתקניות (לא רציתי להגיד משוגעות) מהבנים. אין ספק שהמסיבות בזקינטוס מזמנות מעגל הורמונים וטסטוסטרון שלא היה מבייש את חאל דרוגו וחליסי, לפני שהוא חטף שם אנגינה (עיין ערך משחקי הכס).

חופשת צעירים זקינטוס מסיבה. גלעד פישר, מערכת וואלה! NEWS
בלאגן בלאגאנס. צעירים אירופים במסיבת הצבע/מערכת וואלה! NEWS, גלעד פישר

טירוף במפרץ האוניה הטרופה

מעבר לאטרקציות לצעירים, זקינטוס הוא אי מדהים בפני עצמו. סיבוב קטן עם רכב באי ותוכלו לבלות חופשה יותר קלאסית: זוגית, משפחתית, או שסתם התעייפתם מהמסיבות ומתחשק לכם לעשות משהו אחר. הכפרים באי מדהימים ונראים כמו שילוב יווני-איטלקי בגלל הכיבוש הווניציאני לשעבר, ובטברנות תוכלו לשרוף קצת קלוריות בריקוד יווני-אותנטי לצלילי בוזוקי. אני ממליץ בחום על ערבי יום שני ב" Hotel Vasilikos Beach" - מסיבה יוונית במיטבה.

חווייה שאסור בשום פנים ואופן לפספס, ולא משנה בני כמה אתם, היא ביקור במפרץ האוניה הטרופה ובמערות הכחולות. המפרץ הוא ללא ספק התמונה הכי מפורסמת מזקינטוס (תשאלו את גוגל) ובהחלט מספקת חוף שלא תשכחו. אותה סירה גם תביא אתכם למערות הכחולות - מערות על פני המים, שבהן המים כחולים יותר ממה שתוכלו לדמיין. לא משנה מה, את הסיור הזה - אל תפספסו.

גלעד פישר. גלעד פישר, צילום מסך
סיור שאתם לא יכולים לפספס. אחת המערות הכחולות במפרץ האוניה הטרופה/צילום מסך, גלעד פישר

אז בואו נתפשט קצת את הדברים

אם אתם עומדים להתגייס, זקינטוס היא המקום בשבילכם. כמויות הצעירים בכל מקום היא פשוט חגיגה לכל ישראלי שרוצה להתקרב ולחמם יחסים עם החבר'ה מאירופה. למטרות הסברה כמובן.

כמה תצטרכו לעבוד בחופש בשביל זה? מחירי החופשות נעים בין 600 ל-750 דולרים לשבוע, כולל טיסה ולינה ואפילו צמיד שמשלב את כל האטרקציות. רק אל תשכחו לרוקן את הדיוטי-פרי מאלכוהול, קצת אמצעי מניעה והכי חשוב - תעבדו על האנגלית שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully