וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ זה היה קורה? טייס הזמין פיצה לכל המטוס

9.7.2014 / 12:42

160 הנוסעים בטיסה מוושינגטון לדנבר, שהמריאו באיחור וגם נחתו בשד"ת חלופי, זכו לקבל פיצה מהקפטן לאחר שהתייבשו במטוס כ-5 שעות. סלייס איירליינס

טייס הזמין פיצה לנוסעים בטיסה. צילום: Logan Marie Torres via KDVR.com, צילום מסך
עוף, בקר או סלייס? הדיילות מחלקות את הפיצות לנוסעים/צילום מסך, צילום: Logan Marie Torres via KDVR.com

טייס של חברת התעופה האמריקנית פרונטיר איירליינס (Frontier Airlines), עזר לשחרר מעט מעוגמת הנפש של נוסעים שנאלצו להתייבש במטוס, כשהזמין לכולם פיצות.

הכל התחיל ביום שני השבוע בשעה 19:40, כשטיסה מספר 719 מוושינגטון הבירה לדנבר עזבה את שדה התעופה רונלד רייגן בשעה איחור. אולם כשהמריא לבסוף המטוס והתקרב ליעד הנחיתה, הוא נאלץ להסתובב באוויר עוד כשעה מעל מערב נברסקה עקב מזג אוויר גרוע מעל דנבר, עד שלבסוף נאלץ לנחות בשדה התעופה בדרום-מזרח מדינת וויומינג.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
מה מציעות חברות התעופה לנוסעים עם ילדים?
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?


כשנחת המטוס, ועליו 160 נוסעים רעבים ונסערים בתוך המטוס הלוהט מחום, החליט הטייס, ששמו לא נמסר, לקחת יוזמה ולנסות ולהסדיר מעט את העיכוב הגדול וגם את רעבם של הנוסעים. "גבירותיי ורבותיי", אמר הטייס בכריזה במטוס, "פרונטיר איירליינס ידועה כאחת מחברות התעופה הזולות (cheap = גם קמצניות באנגלית) בארה"ב, אבל הקפטן שלכם לא. הזמנתי פיצה לכולם", סיפרה הנוסעת מארי טורס שהיתה על הטיסה.

מנהל רשת הפיצות המקומית, אנדרו ריצ'י, שקיבל את ההזמנה, אמר לסוכנות הידיעות AP שהוא קיבל טלפון בערך בשעה 10 בלילה, בדיוק כשעמד לשלוח את עובדיו הביתה. ריצ'י אמר שהטייס אמר לו שהוא צריך להאכיל 160 נוסעים, ומהר. בסך הכל, מנהל הפיצרייה סיפר שעובדיו הכינו 35 מגשי פיצה שנשלחו לשדה התעופה בוויומינג והשליח נתן אותם לדיילות במטוס. "זה היה אתגר עבור העובדים", סיפר ריצ'י, שתוך 30 דקות הכין לנוסעים את כמות הפיצות שהוא מכין בממוצע בשעה.

לבסוף, טיסה 719 עזבה את וויומינג בערך בשעה 10:30 בלילה, מיד לאחר המשלוח המיוחד. הטיסה נחתה בשדה התעופה הבינלאומי של דנבר קצת אחרי חצות – כמעט חמש שעות לאחר המועד המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully