וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף עליה: איך להתחיל עם דיילת במטוס?

30.6.2014 / 9:20

דיילות הן פנטזיה של הרבה גברים. הן תמיד מטופחות, נאות, במדים מסודרים, אדיבות ומחויכות, אך גם בלתי מושגות. הת'ר פול, דיילת אמריקאית, הכירה את בעלה בטיסה, ומנסה לתת כמה טיפים לגברים כיצד ניתן לכבוש את לבן של הדיילות

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
אל תפחד, פשוט גש אלי. דיילת בחופשה/ShutterStock

דיילות הן פנטזיה של הרבה גברים. הן תמיד מטופחות, נאות, במדים מסודרים, אדיבות ומחויכות, אך גם בלתי מושגות. הת'ר פול, דיילת אמריקאית, הכירה את בעלה בטיסה, ונותנת כמה טיפים לגברים באתר Condé Nast Traveler, כיצד ניתן לכבוש את לבן של הדיילות.

עוד על דיילות אוויר:
מעופפת - יומנה של דיילת
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים

1. צור קשר עין

למה לא, תגיד שלום בנימוס. זה מדהים כמה אנשים בימינו כבר לא מגיבים כשאני אומרת "שלום" או "בוקר טוב", כשאני מקבלת את פניהם בכניסה למטוס, איך הם פשוט ממשיכים לדרכם ומתעלמים. לפעמים אני מרגישה שאני מדברת לעצמי. בגלל זה נוסעים אדיבים ומנומסים, אלה שאומרים "תודה" ו"בבקשה", הם פשוט בולטים.

2. תעזור לנוסעים אחרים

אין דבר שיותר מושך את העין מאשר נוסע שעושה הכול על מנת לסייע לנוסע אחר, במיוחד כשמדובר בעזרה של הורדת מזוודות מהמדף העליון, או כל תגובה אדיבה לבקשה. כך אני יכולה לדעת שמדובר באדם טוב, וממש מתחשק לי לתת לו עוד כוס שתייה, עוד שקית בוטנים, עוד חיוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. חגור את חגורת הבטיחות

לא, זה ממש לא מושך לראות מישהו ש"מורד בחוקים". אני יודעת, טיסה היא סיוט, אבל אל תשכח, גם אני שם, עוברת אותו דבר. דיילות לא נהנות להציק לאנשים ולהגיד להם מה לעשות, או לעבור ולפקח שכולם ממלאים את החוקים. מפתיע שיש נוסעים שלא מבינים למה אנחנו לא מספיק מחייכות. רוצה לגרום לי לחייך? פשוט תחגור את החגורה כשמבקשים ממך.

דיילת שירות בטיסה אירופלוט דיילים מטוס. ShutterStock
לנוסע שעוזר מתחשק לתת עוד שתייה. דיילת בשירות משקאות/ShutterStock

4. תוריד את האוזניות

אומרים שאפשר ללמוד הרבה על גבר לפי הדרך שבה הוא מתייחס לאמא שלו. אני אומרת שאפשר ללמוד יותר לפי הדרך שבה הוא מתייחס לאישה במדים. אין דבר קסום יותר מאשר גבר אדיב וקשוב, כזה שאני רק מתקרבת לעברו והוא מוריד בנימוס את האוזניות, נוסע שמזיז את הספר או העיתון ומפנה את המגש כדי שאוכל להניח עליו את המשקה; נוסע שמתייחס אליי בכבוד, ולא כזה שאני צריכה לחכות 20 דקות כדי שיואיל בטובו להזיז את הלפטופ ולפנות לי קצת מקום לכוס התה שלו.

5. תפתיע אותי

ימי העבודה שלנו כל כך ארוכים ומתישים, טיסות ההמשך מפרכות, ובין הטיסות כמעט שאין לנו זמן לאכול משהו או לשתות קפה. חברת התעופה שלי אפילו לא מציעה לנו שתייה קלה בין הטיסות. אולי זה יכול להסביר למה באחד הבקרים כמעט בכיתי כשנוסע שמע שאין לי זמן לעצור בסטארבאקס, והציע ללכת לשם בשבילי וחזר עם שוקו חם ומפנק. בדרך כלל הנוסעים מקבלים מאיתנו דברים, כמה זה נפלא להיות בצד השני לכמה רגעים.

6. אל תפעיל את לחצן הקריאה

דיילות נדרשות להיות זמינות כל הזמן. אנחנו חולפות שוב ושוב במעברים, ולמעשה החוק כופה עלינו לעבור במעברים אחת לרבע שעה. אז אנא, נסה לתפוס אותנו בהזדמנות הזו. אין דבר מציק יותר מאשר נוסע שלא מפסיק להפעיל את לחצן הקריאה, רק כדי לבקש מפית, או לשאול מה השעה, או לשאול מתי מגיעים. אנחנו מתמודדים עם זה כל היום, וזה בסדר, כי זה התפקיד שלנו, אבל אף אחד מאיתנו לא אוהבת להתמודד עם גבר "צומי". פשוט תקום, ולך אחורה לאזור הדיילות. תמתח קצת את הרגליים. תגיד שלום. אנחנו אוהבות לדבר.

7. לך על זה

אנשים חושבים שמתחילים איתנו כל הזמן, אבל זה לא נכון. בעצם.. זה קצת נכון, אבל לא כל הזמן. לפחות לא כשמדובר בנוסעים שהיינו רוצות שיתחילו איתנו. כבר אמרתי שאת בעלי פגשתי במהלך טיסה? זה קרה בזמן שעברתי עם עגלת השתייה שלי, והוא פשוט הביט לי בעיניים, והציע לי ביס מהסנדביץ' שלו. לא נעניתי להצעה שלו, אבל כן נתתי לו עוד בקבוק מים, וחיוך חם. עשר שנים אחרי זה, אנחנו עדיין יחד.

  • עוד באותו נושא:
  • דיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully