וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולדורף אסטוריה י-ם: לישון במלון עם משרת אישי

27.3.2014 / 16:00

טאבלט בכל חדר, סוויטה נשיאותית במחיר של 5,000 דולרים ללילה ובאטלר צמוד שיעשה כל מה שתגידו לו - הצצה ראשונה לוולדורף אסטוריה הישראלי - המלון הכי מפואר בארץ, שבו הושקעו כ-150 מיליון דולרים ויפתח בחודש הבא

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים/צלם וידאו: צילום מור שאולי קרדיט סטילס: עמית גרון עורכת: עריכה מאיה בן ניסן

אחרי שבחודשים האחרונים נפתחו מלונות וולדורף אסטוריה בדובאי ובאיחוד האמירויות במזרח התיכון, הגיעה גם שעתה של ישראל להימנות עם אחד מ-25 מלונות היוקרה של הרשת ואתרי נופש ברחבי העולם.

וולדורף אסטוריה ירושלים הוא המלון היקר והמפואר ביותר שנבנה אי פעם בישראל, והושקעו בו כ-150 מיליון דולרים. במלון הכחול-לבן של הרשת מבית הילטון יש 226 חדרים, 197 מהם ברמות יוקרה שונות ו-29 סוויטות, כששתיים מהן סוויטות נשיאותית: סוויטת הפאלאס ששטחה 190 מ"ר והיא ממוגנת ירי וסוויטת הנובל ששטחה 150 מ"ר ו-40 מטר מרפסת.

אז כמה יעלה לכם להתענג על לילה מול העיר העתיקה? המחיר הזול ביותר ללילה בחדר סופריור, שהינו החדר בדרגה הראשונה במלון, הינו 490 דולרים, כשמחיר לילה בסוויטה הנשיאותית יעמוד על כ-5,000 דולרים, תלוי בעונה ועל-פי היצע וביקוש.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. מור שאולי
שתי מסעדות שף ימתינו לחובבי הקולינריה. וולדורף אסטוריה, ירושלים/מור שאולי

משרת אישי שצמוד אליכם ולגחמותיכם

המלון, שנמצא באזור שכונת ממילא (לא רחוק משער יפו), נבנה על בסיס מלון פאלאס העתיק מ-1929 ושופץ בשש השנים האחרונות. הוא עתיד להיפתח בחצי הראשון של חודש אפריל, לקראת פסח, ובו גם שתי מסעדות כשרות: מסעדת פאלאס - מסעדת בשרים צרפתית, ו-King’s Court - מסעדת גורמה איטלקית.

מעבר לפינוקים הרגילים שמציע מלון הפאר, יוכלו האורחים להזמין שירות חדרים דרך טאבלט שיהיה בכל חדר, להלך יחפים ולחמם רגליים על רצפת השיש המחוממת ובסוויות המפנקות בסוויטות להשתמש בשירותיו של משרת אישי שצמוד אליהם ולגחמותיהם.

עוד במלון: אולם האירועים הגדול ביותר בירושלים, המיועד לאירועים חברתיים, עיסקיים ומשפחתיים., שהוא אחד מתוך 12 אולמי אירועים וחדרי ישיבות. כמו גם אזור כינוס מהודר הממוקם במרכז הקומה העסקית ובסמוך לחדרי הישיבות וגם ספרייה המהווה מקום שקט ונינוח ללקוחות המלון.

דעת קהל
אז מה יותר משתלם: לילה בוולדורף אסטוריה או חבילת סופ"ש בחו"ל? טקבקו לנו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. מור שאולי, מור שאולי
להתפנק בין סדינים מכותנה מצרית. חדר ב ולדורף אסטוריה הירושלמי/מור שאולי, מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully