וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי הגבינות והיין: סיורי יקבים בשבועות

2.6.2011 / 16:08

מה שהכי טוב בגבינות של שבועות זה היין. אתם מוזמנים להרגיש כמו בפרובאנס, לסייר בין גפנים, לרחרח ולטעום יינות ותיקים וחדשים בשלושה יקבים כמעט צמודים בצפון. וגם גבינות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס יין, הרבה יין. מרכז ביקורים יקב דלתון בגליל העליון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקב דלתון - פארק תעשיות דלתון, מרום הגליל

יקב דלתון נוסד ב-1995 כיקב בבעלות משפחתית והוא מראשוני היקבים שקמו באזור מרום הגליל, על נופו הציורי ואדמתו הפורייה. כיום הוא מייצר כ-70,000 ארגזי יין בשנה.

בערב חג שבועות מזמין היקב את הקהל הרחב לחוויה של יין וגבינות איכות עזים וכבשים גליליות. במהלך הבוקר יוכלו המטיילים וחובבי היין לטעום בין השאר מהיינות החדשים של היקב, פומה בלאן 2010 וסוביניון בלאן רזרב 2010.

במסגרת פיתוח התיירות סביב היקב, אנשי היקב ממליצים לערוך סיורים מיוחדים בסביבה הגלילית בה הוא שוכן, במקומות כמו הר יבנית ביער ביריה, נקודת תצפית מרהיבה הסמוכה ליקב דלתון, או עין מרגנית, אתר פיקניקים ממנו ניתן לצאת למסלול רגלי, החוויה הצ'רקסית ועוד.

יקב דלתון, פארק תעשיות דלתון, יום שלישי ה-7 ביוני, ערב חג השבועות, שעות: 10:00-14:00. הכניסה חופשית.
טלפון: 04-6987683.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת אזור היקבים דלתון, רימון ולוריא/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקב רימון - מושב כרם בן זמרה, מרום הגליל

הרימון, אחד משבעת המינים, הוא מסמליו המובהקים של חג השבועות, חג הקציר. יקב רימון, המייצר שמן רימונים, קונפיטורות ויינות כמובן, יקיים סיורים לקהל הרחב שיעקבו אחר תהליך הייצור המרתק. לאחר הסיור מוזמנים המבקרים להתרווח במרכז המבקרים של היקב ולטעום ממגוון יינות היקב, ובעיקר להתמקד ביין החדש שהושק ממש לפני כחודש - פורט פרימיום.

יקב רימון, מושב כרם בן זמרה, כל יום, מ-09:00-17:00, בערב החג מ-09:00-15:00. בשבת וחג: סגור. הכניסה חופשית, רצוי בתיאום מראש בטלפון: 04-6822325.

יקב לוריא - מושב ספסופה (כפר חושן), הגליל העליון

יקב לוריא פתוח למבקרים בכל השנה, אך בערב חג שבועות הוא מציע סיורים מודרכים בכרמים של יוסף סיידא. בשנה שעברה נחנכה נקודת אירוח הממוקמת על טרסה בלב הכרם והמשקיפה עליו, ובמקום יינתנו טעימות יינות לוריא וכיבוד קל באווירה כפרית פסטורלית.

יקב לוריא, כרם יוסף סיידא, מושב ספסופה, כשלושה ק"מ מצומת מירון. ערב חג: 09:00-16:00, חג ושבת: סגור. הביקור בתיאום מראש: גידי סיידא 052-5254570.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully