וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 סימנים שאתה הנוסע הכי מרגיז במטוס

2.10.2014 / 10:02

לפעמים כל שנדרש כדי להפוך לאדם השנוא בטיסה זה חוסר מודעות: להישען אחורה בגסות, לא לצחצח שיניים, לקדוח ומה לא. לרגל יום הכיפורים, הנה 8 סימנים שמוכיחים שאת/ה האדם הכי מעצבן במטוס, בתקווה שיסלחו לכם שאר הנוסעים

נוסעים טיסה. ShutterStock
ועל חטא שחטאנו לפניך בקדיחה ארוכה. נוסע מעצבן בטיסה/ShutterStock

האם אתם הנוסעים הכי מרגיזים במטוס? סיכוי לא קטן שהתשובה לשאלה הזאת היא חיובית. לפעמים נדמה לכם שרק הנוסעים האחרים מתנהגים בחוסר התחשבות ואנטי סוציאליות, אבל לפעמים כל שנדרש כדי להפוך לאדם הכי שנוא בטיסה זה חוסר מודעות.

לרגל יום הכיפורים, אספנו שמונה סימנים שמוכיחים שאתם חוטאים גם באוויר בחטא "הנוסע המעצבן", זה שאנשים מסננים כלפיו קללות שטניות ושולחים לעברו מבטים מלאים בבוז, בתקווה שהנוסעים האחרים יסלחו לכם.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
איך להשתדרג למחלקה ראשונה: 15 טיפים
מה הדבר שהכי מפריע לכם בטיסה?
9 דרכים לשרוד טיסה במושב האמצעי במטוס

1. המושב שלכם שכוב לאחור

ברור, זה בסדר להישען לאחור, בשביל זה הומצא, אין בעיה, זו זכותכם המלאה להישכב ולנצל את האפשרות שהמושב נותן לכם. אבל למען השם, אפשר קצת רחמים? קצת התחשבות? אתם לא לבד פה. קודם כל תסתכלו לאחור, תראו מי יושב מאחוריכם. זה גם בן אדם. וודאו שהוא לא אוכל, ואז תזהירו אותו בנימוס שאתם נשענים.

האם לאסור על השענת המושב לאחור בטיסה?

אחר כך תראו שהוא לא איש גדול מימדים, אולי ההישענות שלכם מקשה עליו לנשום. כמו כן, זכרו שזה יהיה אנושי מצדכם לא להישכב כל (!) הטיסה, מההמראה עד הנחיתה. תנו אוויר.

2. אתם מסריחים

למה אתם מורידים נעליים? אתם באמת חייבים? ואם כבר הורדתם נעליים, תוכלו לוודא שהן לא מסריחות? האמת, לא בטוח שזה יעזור. סקרים מוכיחים שאנשים עם בעיית סירחון מהרגליים כלל אינם מודעים לבעיה. ומילא כפות רגליים, מה עם כל השאר?

נמצא הפיתרון לנוסעים מסריחים בטיסה

אתם מבינים שזה חלל קטן וצפוף וסגור, וכל ניחוח מורגש בבירור? שהנפיחה הקטנה שלכם מגיעה עד חמש-שש שורות מאחוריכם? שהגרעפס מהקציצות מטלטל את כל השורה? שהשיניים שלא צחצחתם עלולות להרוס לחלוטין את הטיסה של זה שלידכם? אנא, התחשבות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

3. הילדים שלכם משתוללים

אין הכוונה לתינוקות בוכים. יש גזירות שאי אפשר להילחם בהן. ילדים קטנים הם בכיינים, לא נוח להם בטיסה, משעמם להם, קשה להם, הם מתלוננים. בסדר, הבנו. אבל למה הילד בן ה-7 לא מבין שאסור לרוץ ולהשתולל? למה הילדה בת ה-11 לא מבינה שהצעקות שלה מפריעות? למה הם מטלטלים את הכיסא שלי? למה הם לא מקשיבים להוראות של ההורים שלהם? למה ההורים שלהם לא חינכו אותם כמו שצריך? למה?

נוסעים נוסעת פחד טיסה כאב ראש. ShutterStock
אל תהיו קולניים בטיסה, חלקנו מנסים לישון/ShutterStock

3. אתם נוגעים במושב שלפניכם

בואו נגיד את זה בצורה הכי פשוטה וברורה שיש: אם בכל פעם שאתם מנסים לקום מהכיסא אתם נעזרים במושב שלפניכם - אתם נוסעים שנואים. זהו, אין מה להוסיף. גם ככה קשה לנו, לא צריך גם שהכיסא שלנו יימשך לאחור בכל פעם שהאיש המסורבל שמאחורינו מנסה לקום - ואז עוד ישחרר אותו ויגרום לראש שלנו לעוף קדימה כמו מרוגטקה.

4. אתם קולניים

כבר אמרנו שהחלל קטן מדי? שכולנו יושבים בצפיפות? אז זהו, שחלקכם לא מבינים את זה. לא צריך לצחוק בקול רם מהסרט המטופש שאתם רואים, חלקנו מנסים לישון. זה לא מנומס לצעוק לחבר שלכם בקצה השני של השורה, למה לא התיישבתם אחד ליד השני? וגם, נסו ללעוס בשקט. תחלישו את המוזיקה שלכם - לא רוצים לשמוע את הפסקול של המשחק מחשב שלכם. שקט.

5. אתם חברותיים מדי

תשמע אדוני, רק במקרה התיישבתי פה. זה לא שמכל האנשים בטיסה, בחרתי לשבת לידך. זה רק הגורל, יחד עם דייל/ת הקרקע, שהושיב אותי פה לידך, ולא, אני לא מחפש חברים. לא כרגע לפחות. אז אל תספר לי למה אתה נוסע לפגוש את הבת שלך שנסעה ללמוד בלונדון ואל תחפור לי על הטיול הקודם שלכם לרודוס. אומנם אני האיש הכי קרוב אליך, אבל זה רק פיזית. זה שנכפה עליי לשמוע כל מה שאתה אומר, לא אומר שאתה חייב לנצל את זה ולדבר בלי הפסקה.

6. אתם ניג'סים

איפה אתם חושבים שאתם נמצאים? החופשה עוד לא התחילה, המטוס זה רק כלי התחבורה שמוביל אתכם. אז אנא, אל תלחצו על כפתור הקריאה לדייל/ת בכזו קלות דעת. אל תיגעו לדייל/ת ביד רק כי בא לכם עוד דיאט קולה. אל תבלו חצי שעה בשירותים עם האייפון שלכם. אל תבקשו להחליף מקום כי אתם באמצע, תמיד יש מישהו באמצע. נסו להבין, אתם לא לבד פה.

7. אתם שיכורים

לא, אתם לא מצחיקים, אתם רק חושבים שאתם מצחיקים. אתם גם צועקים, לא נעימים לסביבה, אולי אפילו מסריחים. הדבר היפה הוא שבעולם הרגיל, אתם סתם שיכורים. לעומת זאת, אם אתם שיכורים ומשתוללים על הטיסה, אתם עוברים על חוקים בינלאומיים ומיד עם הנחיתה יחכו לכם שוטרים.

8. אתם חודרים למרחב של אחרים

התיק שלכם עבר את גבול המושב שלכם ונוגע בזה של השכן שלכם? המזוודות הענקיות שלכם תופסות את כל התא שמעליכם? הברכיים שלכם דופקות בגב של האיש שלפניכם? המרפקים שלכם שוב ושוב מתחככים בזה של היושב לצדכם? אתם לא צריכים לעשות את כל הדברים האלה ביחד כדי להיות שנויםא, מספיק רק דבר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully