וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה טוענת: "מטוס חירבן על הבית שלי"

1.10.2014 / 8:26

אזרחית ניו זילנד זועמת על כך, שביתה והמכונית שלה כוסו בכתמים של צואת אדם שהושלכה ממטוס חולף. היא אף אספה דוגמיות ולקחה לבדיקה. "פתחתי את הדלת וזה הריח כמו חרא", סיפרה על האירוע המסריח

מטוס. ShutterStock
ייתכן שמטוס משליך את פסולת הנוסעים מהשירותים?/ShutterStock

קארן באס, תושבת העיר אוקלנד שניו זילנד, טוענת שביתה נפגע מחבטה גדולה, שפיזרה צואת אדם שהושלכה ממטוס נוסעים שעבר מעל. האזרחית הזועמת אמרה לעיתון ה-Sunday, שגם המכונית הכסופה שלה כוסתה בכתמים של צואה. יצויין שביתה של באס נמצא ממש מתחת למסלול הנחיתה של מטוסים הטסים לאוקלנד.

"כשיצאתי מהדלת בבוקר וראיתי את זה, חשבתי לעצמי: 'מטוס חירבן עלינו'", אמרה באס. "פתחתי את הדלת וזה הריח כמו חרא. אני נגעלת מזה כשאני נזכרת בזה וכמות הצואה שפוזרה בכל מקום פשוט נוראית".


עוד בוואלה! תיירות:
איך להשתדרג למחלקה ראשונה: 15 טיפים
בקרוב: טיסות לואו-קוסט לארה"ב
הקונקורד החדש? לטוס מאירופה לארה"ב ב-3 שעות


גברת באס אמרה שהיא בטוחה לחלוטין שמקורם של הכתמים החומים, שניקדו גם את שביל הגישה לבית שלה, הם מצואת אדם. היא אף אספה דוגמיות שהיא מתכננת לקחת לבדיקה בעצמה. "אין שום סיכוי שזו צואה של ציפור או חיה אחרת", אמרה באס. "זה נורא. אני בטוחה שזה של אדם: למי עוד יש כתמי צואה כל כך גדולים? זה גם מריח כמו חרא".

דובר מטעם חברת אייר ניו זילנד אמר לעיתון "הארלד און סאנדיי", ש"זה לא משהו שאנחנו מכירים". גברת באס אמרה, בעוד מתנהל בירור לגבי המטוס הסורר, שהאירוע המסריח קרה בזמן שישנה ולכן היא איננה יודעת איזו חברת תעופה אשמה. לדבריה, תלונתה לאייר ניו זילנד לא טופלה כראוי.

לדברי מומחה התעופה, פיטר קלארק, "זה אירוע מאוד נדיר" שמטוס ישפוך את הפסולת שלו באוויר. "מטוס נוסעים מכיל מיכלים גדולים שמאכלסים את האשפה ובמיוחד את זו מהשירותים", אמר. קלארק הוסיף, שייתכן ופשר הכתמים החומים שניקדו את ביתה של באס מקורם בכמה סיבות, כולל צואת ציפור, אולם "הכל יכול להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • צואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully