וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שמחליפה את טורקיש איירליינס

17.9.2014 / 18:25

אתיופיאן איירליינס החליטה לנצל את המשבר הישראלי עם טורקיש איירליינס, ותגדיל באופן משמעותי את מספר המושבים והטיסות בקו מישראל ומסתערת על יעדי ההמשך מאדיס-אבבה: בנגקוק, מומביי, סינגפור, בייג'ינג וסאו-פאולו

אתיופיאן איירליינס. ShutterStock
מגדילה את מספר הטיסות. אתיופיאן איירליינס/ShutterStock

אתיופיאן איירליינס מסתערת על הקו לישראל. החל מ-26 באוקטובר תוסיף החברה האתיופית לא פחות מתשע טיסות שבועיות בקו אדיס-אבבה-ת"א. באחרונה חתמו רשויות התעופה של ישראל ואתיופיה הסכם תעופה מורחב המאפשר לחברת תעופה אחת מכל מדינה להפעיל עד 14 טיסות שבועיות.

אתיופיאן איירליינס, שמפעילה עד כה כחמש טיסות שבועיות, החליטה לנצל את מכסת הטיסות המלאה שהותר לה, כדי לפתוח במלחמת מחירים אגרסיבית מול טורקיש איירליינס, רויאל ג'ורדניאן וחברות תעופה נוספות על שוק התרמילאים היוצאים לטיול במזרח הרחוק ודרום אמריקה.


עוד בוואלה! תיירות:
מהי העיר הזולה ביותר לחופשה משפחתית באירופה?
הישראלי המכוער חזר: משפחה טינפה יחידת נופש באיטליה
סקר: באיזו עיר נמצאים המלונות הכי מלוכלכים?


טורקיש איירליינס ורויאל ג'ורדניאן איבדו בחודש האחרון את זוהרן בקרב ישראלים רבים בשל מה שהוגדר "התנהלות אנטי ישראלית" במהלך 'צוק איתן'. טורקיש סירבה להשיב את נוסעיה מאיסטנבול לארץ ואילו החברה הירדנית הואשמה בכך שביטלה זמנית את טיסותיה למשך תקופה ארוכה והמשיכה למכור טיסות מבלי שיידעה את נוסעיה על הפסקת הטיסות בקו עמאן-ת"א.

אתיופיאן, כאמור, החליטה לנצל לטובתה את המצב שנוצר כדי להגדיל באופן משמעותי את מספר המושבים בקו מישראל ואף קיצרה את זמני ההמתנה לטיסות ההמשך מאדיס-אבבה ליעדים כמו בנגקוק, מומביי, סינגפור, בייג'ינג, שנגחאי, סאו-פאולו ועוד.

החברה האתיופית משווקת את כרטיסי הטיסה שלה גם באמצעות אל על, שצפויה כעת אף היא להוזיל את מחירי הטיסות.

יצוין כי אתיופיאן נתפשה עד כה כאחת מחברות התעופה היקרות בישראל. העובדה שהיא פועלת ללא מתחרים על קווי התעופה המובילים באפריקה והיצע הטיסות הנמוך שהפעילה אפשרו לה לגבות מחירים גבוהים עבור כרטיסי הטיסה.

הדבר הובא לידיעתה של רשות התעופה האזרחית שמצדה הפצירה באתיופיאן להוזיל מחירים והציבה זאת כתנאי ראשון להרחבת הסכם התעופה.

לדברי מנהל אתיופיאן בישראל, הנוק טאשגר, מטרת החברה כעת היא להוכיח לשוק הישראלי כי מחירי הטיסות יירדו משמעותית. "הוספת הטיסות תעניק הזדמנות נהדרת לישראלים שרוצים לטוס למזרח הרחוק. הימים בהם אתיופיאן נתפשה כחברה יקרה יסתיימו בקרוב".

אתיופיאן איירליינס היא חברת התעופה הגדולה באפריקה והמצליחה שבהן. צי המטוסים שלה כולל, בין השאר 10 מטוסים מדגם דרימליינר ומערך היעדים שלה מחוץ לאפריקה כולל את המזרח הרחוק, ארה"ב, אירופה, דרום אמריקה והמזה"ת.

לפי נתוני רש"ת, מתחילת השנה היא הטיסה בקו אדיס-אבבה-ת"א 52 אלף נוסעים המהווים עליה של 8% מול התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully