וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בדק: מיהם הנוסעים השנואים במטוס?

21.9.2014 / 8:46

המסריחים, הקדחנים, אלו עם הילדים ואיך אפשר בלי תופסי המשענת במושב - סקר בדק מיהם "הנוסעים מהגיהנום" ומצא שהרוב שונא סוג אחד יותר מהכל

נוסעים טיסה. ShutterStock
פנים רבות להם ל"נוסעי הגיהנום" - אך מי הכי נורא?/ShutterStock

אנחנו יושבים לידם במטוס, לא סובלים אותם, חלקם הם בעצם אנחנו - נוסעים שהורסים לנו את הטיסה. אבל מיהם אותם "נוסעים מהגיהנום"? סקר של אתר דירוג חברות התעופה "AirlineRatings.com", מצא שהנוסעים הכי שנואים במטוס הם אלו שמורידים את משענת המושב לאחור.

הסקר, שכלל 1,550 תגובות, בדק מיהם הנוסעים שהכי לא היינו רוצים לראות בטיסה שלנו. במקום הראשון (והלא מכובד) הגיעו, כאמור, משעיני המושב עם 35.4 אחוזים, אבל מיד אחריהם נבחרו הנוסעים המסריחים עם 25.5 אחוזים מכלל הנשאלים, מה שמעלה את השאלה: לאן חמקה ההקפדה על היגיינה גם בטיסות?!


עוד על הנוסעים שטסים איתכם:
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
האם לאסור על השענת המושב לאחור בטיסה?
נמצא הפיתרון לנוסעים מסריחים בטיסה


נושא הריח בטיסות קיבל לאחרונה משנה חשיבות, כשסקר אחר מצא שיותר ממחצית מהנשאלים סברו שהדבר שהם הכי היו מעדיפים לקבל בטיסה הוא דאודורנט סטיק על-פני כל דבר אחר, ושעל חברות התעופה לספק זאת חינם לנוסעים.

מטוס אל על מחלקת תיירים פלוס. סיון פרג',
הכי שנואים בטיסה הם אלו שמשעינים את המושב/סיון פרג'

ומה עם הקדחנים?

את המקום השלישי, עם 20.1 אחוזים, תופסים כל אותם הורים שנותנים לילדים שלהם להשתולל ולהפריע למהלכה התקין של הטיסה. במקום הרביעי נבחרו הנוסעים שתופסים את משענת היד שלך, עם 13.5 מהתגובות. הנוסעים שלא מפסיקים לדבר איתך בטיסה, או ביקצור "הקדחנים", מוקמו במקום החמישי עם 5.54 קולות.

אז לפי תוצאות הסקר, מסתב, איפוא, שרוב הנוסעים לא אוהבים שמורידים עליהם את המושב שמלפנים ואלו שעושים זת הם השנואים ביותר. אך האם כולנו אכן נמנעים מכך?

האם לאסור על השענת המושב לאחור בטיסה?

פיתרון שנוי במחלוקת כנגד הורדת המושב הומצא בחודשים האחרונים על-ידי אמריקני בשם אירה גולדמן, 1.90 גובהו, שרצה לעזור לו ולחבריו לרווח מעט את הטיסה. הוא המציא את ה"Knee Defender" - מגן הברכיים - שמטרתו למנוע מהנוסע שלפניך להוריד לאחור את המושב.

אולם נוסעים שרכשו בשבועות האחרונים את הפטנט ברשת והשתמשו בו בטיסה, גרמו לויכוח קשה ואלים בין נוסעים, שבסופו נאלץ קברניט המטוס להסית את המטוס ליעד אחר, כדי לפתור את הסוגיה באמצעות המשטרה.

ומה איתכם: מיהם הנוסעים השנואים עליכם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully