וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר מתכננת: טיסות לואו-קוסט לארה"ב

חברת התעופה האירית, שידועה בטיסותיה המוזלות באירופה, פוזלת גם לשוק האמריקני ומתכננת להפעיל טיסות לארה"ב כבר בשנים הקרובות

מטוס חברת ריינאייר. AP
תטוס בזול גם לארה"ב? אולי בשנים הקרובות. ריינאייר/AP

חברת התעופה האירית, ריינאייר, שמוכרת בכל העולם כאחת מחברות הלואו-קוסט הגדולות שפועלות באירופה, לוטשת עיניים גם לשוק האמריקני ומתכננת להפעיל טיסות טרנס-אטלנטיות כבר בשנים הקרובות, כך לפי יו"ר החברה, מייקל אולירי.


בעקבות טיסת הלואו-קוסט הטרס-אטלנטית הראשונה של חברת נורוויג'ן אייר, שהטיסה נוסעים מלונדון לארה"ב בחודש יולי השנה, מעוניינת גם החברה האירית להצטרף לתחרות על קהל הנוסעים האירופים שטסים לנפוש בצפון אמריקה.


עוד על לואו-קוסט בוואלה! תיירות:
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
ריינאייר בדרך? ענקית הלואוקוסט רוצה לטוס לישראל
גם לופטהנזה רוצה: 180 אירו לכיוון בטיסת לואו-קוסט לארה"ב?


לדברי אולירי, הוא היה מעוניין להתחיל לטוס לארה"ב כבר בחמש השנים הקרובות, אולם חוסר הזמינות במטוס המיועד לטיסות בטווח ארוך בארבע השנים הקרובות - פוסל כרגע את האפשרות הזו. עם זאת, הוא מקווה שריינאייר תפרוץ לשוק הטרנס-אטלנטי בעשור הקרוב. "יש לנו תוכניות מוכנות להיכנס לתחום הטיסות המוזלות הטרנס-אטלנטיות", אמר אולירי, "אבל אם לא נוכל להבטיח צי של מטוסים המתאימים לטיסות ארוכות-טווח, הנושא לא יתרומם".

לדבריו, קשה לומר מה יוליד יום וכנראה שטיסות לואו-קוסט של ריינאייר לא יופעלו בחמש השנים הקרובות, אולם הוא יהיה מופתע אם זה לא יקרה בעשור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully